Moksu
VIP
Tuohon kännykkäjuttuun osallistuen niin ei suomalaiset osaa ottaa muita huomioon. Oon kiinnittäny niinkin pieneen asiaan, kuin selkäreppuihin. Täällä ne pidetään selässä vaikka olisi kuinka täys bussi tai juna.
Vertauskohteena Japani, ainakin Tokio, oli aivan erilainen. Kukaan ei puhunut metroissa tai junissa puhelimeen. Selkäreput otettiin etupuolelle jne.
Typerää ja itsekästä käytöstä tuo puhelimeen puhuminen julkisissa kulkuvälineissä. Täällä ei vaan tajuta, kun on pieni kansa.
Vertauskohteena Japani, ainakin Tokio, oli aivan erilainen. Kukaan ei puhunut metroissa tai junissa puhelimeen. Selkäreput otettiin etupuolelle jne.
Typerää ja itsekästä käytöstä tuo puhelimeen puhuminen julkisissa kulkuvälineissä. Täällä ei vaan tajuta, kun on pieni kansa.
oli sitä mieltä, että ei mua mikään vaivaa, oon vaan ylirasittunut tjsp. (koska käyn 3 krt/vko salilla, ja siis sehän on ihan liian paljon!!1
), vaikka oli tulehdusarvot koholla ja ihan kaikki tyypilliset rajun flunssan/influenssan oireet:curs:.