Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Käytin vihdoin ja viimein pyörää huollossa viime viikolla ja sain siihen nastarenkaat ja toimivat vaihteet. Oli kyllä ihan unelma ajaa, kun kulki niin kevyesti :haart: .

Etkä tehnyt:eek: Sähän painat ihan simona, miten ton kokonen äijä voi tehdä jättiläisen:D

Teinteintein! :D Ilman apuja. Vihoviimesenä kokeilin kun alettiin lopettamaan niin päätin yrittää vielä. En ehtiny ees tajuta kun meni yli. Taka-asennossa kyllä tuntu et nyt menee ympäri niin et heilahtaa kun oli semmonen olo, että meen takakautta ympäri.

Mikä on jättiläinen?

Jättiläinen rekillä. Mä en noin nätissä asennossa pysyny, mut jotain sinnepäin kuitenki :)

Aijaijai, kun oli illalla keskikroppa kipee vempuilun takia.

EDIT. Niin ja mulla tais tuo tanko taipua vähän enemmän :D

työpäivä ohi ja eikun salille!

Kävin lääkärissä näyttää kurkkua ja sain.... mahalääkkeen? :D

Juu, mutta toivottavasti alkaa helpottaa. ... Kuulemma vähempikin stressaaminen riittäisi :jahas:

Löysin tänään kofutabujen ihanuuden:D. Oli varmaan paras aamu töissä viikkoihin, viimeaikojen vähäisistä yöunista riippumatta... Tosin siitä tuli melkeen liiankin pirteeksi, asiakkaat ei varmaan tyksineet kun viskoin niiden kamoja vähän liian vauhdilla:D.

Kohta olet tuolla vituttaa niin ankarasti puolella valittamassa vierotusoireista ja siitä kun 300 mg ei tee muuta kuin vain nukuttaa. ;)

Pääsin ensimmäistä kertaa puoleentoista viikkoon salille. Ja siellä oli vallan uskomattoman ihanan näkönen neitoihminen treenaamassa. Ja kohta niiden määrä moninkertaistui. Hitto, pitäisiköhän tässä alkaa treenaamaan aikasemmin. Sen verran hyvin nousi rauta suhteessa taukoon :D

Pääsin ensimmäistä kertaa puoleentoista viikkoon salille. Ja siellä oli vallan uskomattoman ihanan näkönen neitoihminen treenaamassa. Ja kohta niiden määrä moninkertaistui. Hitto, pitäisiköhän tässä alkaa treenaamaan aikasemmin. Sen verran hyvin nousi rauta suhteessa taukoon :D
:dance:

E: Mä oon aina iloinen, kun kavereille tapahtuu kivoja juttuja :)

Ekat thaiboxingtreenit =)

Pitkästä aikaan moneen viikkoon salille :) ja tänään oli eka autokoulun eka ajotunti ja vielä kuorma-autolla :dance: hemmetti niitä kuorma-auton paineilmajarrujen viivettä, tuntu aluks vähä vaikeelta arvioida kuinka paljon pitää painaa.

Laitoin Prayerin ja Indican ignore-listalle :) Palsta muuttui juuri luettavammaksi.

Muistelinkin, että joku muukin oli miettinyt samaa.
Tämänpäiväisten keskustelujen jälkeen (liittyen mm autoveroon ja Bemareihin sekä UUSIIN työsuhdeautoihin) päätin tehdä samoin.
Mun elämä on nyt kauheesti paljon parempaa.

Nyt kun vielä löytäis mistä se ignore-nappula löytyy...

No hei ihan OIKEESTI kaikki haluu yliopistoon/korkeakouluun ja bemarin, mut kun ei kaikki surkimukset sitä saa. (ok, luin vain yhden indican viestin tuolta joten en osaa tän fiksummin kommentoida)

Hieroja kävi kotikäynnillä runnomassa paikat auki, saunavuoro ja nyt on maha täynnä ja evästä vielä huomiseks töihin. Voi siis vaan löhötä sohvalla ja piereskellä :haart:

Back
Ylös Bottom