Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Rakastan tätä firefox + adblocker plus-yhdistelmää. Saa kaikki mahdolliset bannerit, statistiikka mokkulat ja turhat javascriptit pois:haart:.

Tilipäivä ja se, että Turussa törmää pirun vetävännäköisiin mimmeihin. Smurffeja vilisee ympäriinsä vaikken ole juonut, flunssa vaan tepposet tekee.

Laitoin Prayerin ja Indican ignore-listalle :) Palsta muuttui juuri luettavammaksi.

Vielä jos voisin laittaa itseni sinne..

Edit. Ja mun salaperäiselle ihalijalleni :haart:

Raejuusto :haart:

Hei minun isä on paras! Pyysin sitä tuomaan kaupasta Ehrmann-maitorahkaa. Kas näin:

Liitteet

• HC rahka.webp
    HC rahka.webp
    49,4 KB · Katsottu: 247
soppari päivitty paremmaksi. palkka ei kauheesti noussut mutta nimike ja töiden riittämisen varmuus nousi kolmanteen potenssiin.

lisäks tuli kutsu ens ma työhaastatteluun toiseen työpaikkaan.

- Uusi ohjelma toimii kuin junan vessa
- Elopaino noussu vihdoinkin 0,1 tonniin(ollu tavotteena siitä lähtien kun astuin salin ovesta sisään ensimmäistä kertaa), tästä aletaan pikkuhiljaa sitten tiputtelemaan. Siis kun jaksan :D
- Viikonloppuna pääsen käymään kotona ensimmäistä kertaa tänä vuonna. Kuulemma ollu ikävä.
- Kaikenkaikkiaan tuntuu siltä että tällä hetkellä voisi olla asiat huonomminkin

Eilen: raskas päivä töissä, salitreeni, väsyneenä kotiin.... Kyllä arkenakin voi olla hienoa. Kaunis tyttöystävä ja kynttilöitä koko uusittu asunto ripotelty ympäriinsä. Ruoka valmiina ja jälkkäriksi (mua varta vasten leivottuja) banaanin makuisia proteiinimuffinsseja. Jotenkin vaan tuntu elämäni onnellisimmalta päivältä eilinen, niin ja loppuiltakaan ei ollu hassumpi:).

Perin jättiomaisuuden, kun isä kuoli :D

Eikä tämä ois kuulunut tonne vituttaa-ketjuun vai oliko ukko täys-kusipää..?

Ehei nyt sentään, kunhan leukailin. Kun ei tuu mieleen mitään kivoja asioita niin pakko keksiä

mitä tarkoittaa jättiomaisuus?
ja ei se raha tulis itel heti mielee jos ukko kuolis...mut kukin tyylillään.
ihmiset ottaa tuollaiset tapahtumat aina ihan eri lailla. joku menee ihan lukkoon ja joku osaa repiä vielä huumoria jostain asiasta vaikka ois kuinka paha isku.

Miks ihmeessä? :wtf: :D

joitakin vituttaa se että joku sanoo jos jokin asia on päin persettä:thumbs: oma on valintansa, ja nythän voimme Indican kanssa vittuilla Solid Necrolle threadeissä eikä mies itse edes tiedä sitä:D

edit: lisäsin Solidin Buddy listiin :haart::love:

Mukavasti piristi päivää, kun vanhempi mies henkilö pisti nuoret kaverit poimimaan kaikki särjetyt pullot maasta. Pointsit tästä hänelle. :worship:

Back
Ylös Bottom