Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nyt meikäläinen marssii ainaski nukkumaa, öitä.!

naiset osoittaa kiinnostusta vain ihmisiin joista haluavat hyötyä jotain...:( naisia kyllä löytyy mutta vaikeampaa on löytää se OIKEA ja TÄRKEÄ. se joka kiinnostuu SINUSTA eikä siitä mitä sinulla ON..

Petollisia kapistuksia nuo naiset..

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=66464

osaako joku auttaa?
Kuule miehillä on ihan tota samaa,haluavat hyötyä tai nainen on jotain mitä näytellään kavereille niinkuin uutta autoa:(

Sitten toi puutuminen.Mulla on ihan samaa ja johtuu jotenkin hermoradoista...en oikein osaa selittää.. mutta mulla se häviää punttitreenillä ja sit samalla ei saa liikaa rasittaa muilla hommilla(yksipuolisilla esim.koko päivä hiiren käyttöä)

No NYT tulee neljädeeltä laatudokkari:

Puoskari pilkkoi penikseni!

Maailmankuvani avartuu jo nyt.

Jep, onhan tuolla parisuhdekeskusteluissakin usein miehet kertoneet, että "yleensä" miehet valitsevat kumppanin jonkun v*tun statuksen takia, tai sitten pelkästään ulkonäön. Plääh...
Edit: En usko tuohon mutta jotkut varmaan ajattelee noin...
edit2: Sehän jumitti! Kiva ois jos nukuttas mutku ei

Jep, onhan tuolla parisuhdekeskusteluissakin usein miehet kertoneet, että "yleensä" miehet valitsevat kumppanin jonkun v*tun statuksen takia, tai sitten pelkästään ulkonäön. Plääh...
Edit: En usko tuohon mutta jotkut varmaan ajattelee noin...
edit2: Sehän jumitti! Kiva ois jos nukuttas mutku ei

just. no kuitenkin. vyöruusut on jo koettu.
Haluaisin löytää jotain todellista. elämä on nyt sen verran perseellään, ja syvemmälle perseeseen menee jos en rauhoitu kohta.
Mutta ei se onnistu yksin..:(

vituttaa myöntää mutta ei tästä elämästä selviä yksin.
Koko elämän on oppinut elämään niin että ei ole riippuvainen mistään.
Mutta kyllä minä olen, sen riippuvaisuuden kohteen haluan olevan nykyisen sijaan jotain eläväistä, konkreettista..

... Ja seuraava juttu onkin sitten opetella luottamaan siihen, jonka siihen vierelleen saa jäämään... Kun on tottunut olemaan yksin ja luottamaan vain itseensä, niin toiseen tukeutuminen on yllättävän vaikeeta :rolleyes:

Menipäs melankoliseksi. Kokeilenpas tätä jos mieli piristyisi: :dance:

olen oppinut luottamaan jokaiseen joka on ollut vierelläni, jos käsität.
mutta se ei ollut sellaista luontaista luottamusta vaan sellaista pelonsekaista..
todella vaikea selittää. aamulla pitäis sitten selvittää mitä tapahtui illalla.

nooh, öitä pakkis:S

Mie olen kännissä kun käki senhän tonttukin jo näki :D

E: Ja sain taksikuskilta kyydin ovelle asti ilmatteeks :)

Asiasta kukkikseen; eli tänää oli taas niin omituinen ilta, kävin 5 eri paikkaa, missään ei edes kysytty papreita ja kaikkialla oli ihan ihme meininki... Onneks tajusin lähteä kotiin...

:lol2:

Back
Ylös Bottom