Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
en ole perehtynyt mutta miten tuo keskinopeusmittaus systeemi toimii?
kenen varovaisuus? kiinni jääneen?`en todellakaan sano että näin pitäisi tehdä mutta poliisi ei tahda voida mitään vaikka heidän työtään arvostelisitkin. suomi on "vapaa" maa ja täällä "on" sananvapaus.
Siis suomessa sellasta ei vielä ole, suunnittelevat kai, mutta siellä on sellaset digikamerat jotka ottaa autoista takaapäin kuvan, ja toiset jossain tietynmatkan päässä, vaihtelee kai noin puolestakilsasta jopa yhdeksään, (jossain Zeelandissa vissiin kuulemma) ja mittaa välillä käytetyn ajan, ja jos on liian nopea, lähtee siitä poliisille tieto, ja se osaa myös tunnistaa että ajaako vaikka rekka liian kovaa, niille on mahdollista laittaa eri ajoneuvoille säädöt oikein niiden ajoneuvokohtaisen rajoituksen mukaan.

Mitä varte mä oon ihan out? :(
No niistä ohjelmointijutuista ei ainakaan muiden suuremmin kuulunutkaan ymmärtää.En tajua teidän jutuista mitään. Sen siitä saa kun on 10kk selvin päin ja sitten juo puoli pulloa viiniä. :D Pitäiskö siirtyä tonne känni-trediin?
.vittuakos tuo auttaa talvella kun autojen perät on niin kurassa että ei saa mitään kuvaa mistään? entä jos autot ajaa niin lähekkäin että kuvaa ei saakkaan? mitä jos väliin tulee auto jossain vaiheessa? typerä systeemi--
Tuollapäin maailmaa noita on moottoriteillä, eikä siellä rehellisesti sanottuna juuri muita teitä ole.
Miehet on niin vaikeesti ymmärrettäviä.Tosi hankalaa;ne haluu ja ei haluu:wtf:
Hei, ei me miehet olla tosiaankaan vaikeita, ellet sä sitte jahtaa jotaa nhl-kiekkoilijoita, Kimi Räikköstä, tai jotain Amerikkalaisia näyttelijöitä, me muut loput ollaan iha sika helppoja, multa ainaki saa kaikki edit siis KAIKKI naiset 100%sen huomion, ihan vaan tulemalla siihen.
Sen sijaan naisia pidänkin haasteellisempina.. Kai jos helppoja lounaita täs haluaisin yleisesti ottaen, niin oisin jo 6 v sitte kääntyny homoks;)
Niin,ollaan yhdessä mutta sitten niillä ei ookaan aikaa mulle tai kaikki muu on niin paljon tärkeämpää ja sit jos meen ulos jonkun toisen kanssa niin kauhee sotaNo älä! Ensinnä annetaan tikkari ja sitten otetaan pois. Noin niinkuin metaforisesti. Enhän mä mitään vielä imeskellyt ole.

no älä;) huomaa siit et ku heittää rinksaa kalliinnäkösellä oikeella autolla, joka ainoo muija kyylää niinku nussiva susi, mutta jos ajaa lintalla, ni ei kukaa kato.. Sama ku kerran sattuneesta syystä oli noin 3000 euron kaulaketju mäkkireissulla, ni oikein pöytää tuli tuomaa hampurilaiset, ja viel raapusti numeron kuittii..naiset osoittaa kiinnostusta vain ihmisiin joista haluavat hyötyä jotain... naisia kyllä löytyy mutta vaikeampaa on löytää se OIKEA ja TÄRKEÄ. se joka kiinnostuu SINUSTA eikä siitä mitä sinulla ON.
Oisko sulla joku hermo puristuksissa tai jotain vastaavaa? Itellä ainakin samoja oireita jos ei oo muistanu huoltaa kroppaa... Venyttelyt ja hieronta on sitten auttanu.
Niin,ollaan yhdessä mutta sitten niillä ei ookaan aikaa mulle tai kaikki muu on niin paljon tärkeämpää ja sit jos meen ulos jonkun toisen kanssa niin kauhee sota![]()
Muut kujeet jo mielessä;)Hah.. On se.. Ja ei mul ees oikeest hirveesti ookkaa hilloa..;) mut kyl meilläpäin ainaki kaikki tuntee kaikki.....mistä ne tietää kenellä on rahaa ja kenellä ei? vaikka olet baarissa nahkatakki ja farkut päällä niin silti joku tuntuu aina aavistavan sen. vai onko maailma tosiaan niin pieni? kantautuuko sana tosiaan niin nopeasti?
huomenna on kapula..
Indica sun täytyy hankkia V.I.P niin voidaan laitella priva viestejä?:D heti huomenna?