Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo:(oli ihan kauheeta:itku:

Aah, saat sympatiaa ja silitystä. Mäkin sain pari viikkoa sitten sakot kun pyörässä ei ollut lamppua. Kuulemma joku tehoviikko oli meneillään pyöräilijöiden kyyläämisessä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo:(oli ihan kauheeta:itku:

Eiks se menekkään niin, että naiset vaan räpyttää silmiä ja hymyilee niin poliisi repii tiketin?:wtf:

meneepä hienosti lainaus...en korjaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
vittu...:(

edit:

ne on ihan samalla tavalla ihmisiä kuin muutkin. ei poliisin pitäisi vaikuttaa käytökseen mitenkään..
Totta.Mutta kun en tajunnut pysähtyä,olin heti niiden silmissä syyllistynyt johonkin muuhunkin kuin ylinopeuteen ja kohtelivat mua sen mukaisesti jolloin tietysti itse pelästyin ja tuli paha olo.......

Jep, nii se menee..;)

Nimim ei ikinä oo kukaa pysäyttäny autolla, kameraan on menny 178km/h 80 alueella, eikä siitäkää kuulunu mitn..:) onnenpoika;)

tapahtu kyllä ulkomailla, mut silti.

Jep, tänää seuras pari tsiksii ku oltiin heittääs rinksaa, ne jahtas jotaa 10 kilsaa.. ja ain ku ol rinnal ni hymyil mulle..;) harmi ettei ne pysäyttäny samaa parkkiin kuitenkaa heittää läppää meikälle, oisin tällee sinkkuna ihan mielellää tutustunu enemminki siihi. se ol ihku blondi;)

no olet kyllä oikeassa siinä että ne muodostavat mielipiteensä ja perustavat varmasti sen sakon suuruuden siihen minkä vaikutelman sinusta saavat.

poliisi yrittää pelotella maineellaan ja sillä että heillä on mahdollisuus tehdä mitä lystäävät.
Ei anneta kyttien pelotella :thumbs:

Sinähän ennustit jo moista tuolla treenipäivyrissäsi kuukausi sitten.
Niinpä:(se on toi mun kaasujalka herkässä,mutta sakoista en valita (maksan ne kiltisti)vaan siitä että mun epäiltiin tehneen jotain muuta sillä perusteella että en tajunnut heti pysähtyä.Ja miksi en?Koska mulle ei oo koskaan tapahtunu tälläistä,luulin et ne on hälytys ajossa ja haluu mennä ohi tai jotain:(

Totta, mitäs sitä turhia kuumottelemaan, töitään ne vaan tekee. Tietty varovaisuus mukana omissa hommissa, ja ei pitäis suurempii ongelmia koskaa pollareitten kanssa tulla.

ja ihan omaa tyhmyyttä ajaa 178km/h 80 alueella kameraan, ja samaan päivään keskinopeusvalvonnan läpi n.210km/h 100 alueella. Jos siit raastupaa joutuu niin joutaaki joutua, *koputtaa puuta*, viel ei oo perää huueltu.

Selityksenä ois ollu se että piti heittää kaveri futismatsii, vaik ei sekää mikää syy ole.

Edit.. shiballe metsästysonnea, itsekin oon samoissa puuhissa taas vaihteeksi.. metsästys on kivaa;)

Niinpä:(se on toi mun kaasujalka herkässä,mutta sakoista en valita (maksan ne kiltisti)vaan siitä että mun epäiltiin tehneen jotain muuta sillä perusteella että en tajunnut heti pysähtyä.Ja miksi en?Koska mulle ei oo koskaan tapahtunu tälläistä,luulin et ne on hälytys ajossa ja haluu mennä ohi tai jotain:(
Eikö autokoulussa opetettu, että se punanen valo on pysähtymismerkki? ;) Jos ne olis hälytysajossa ni vilkkuis pelkät siniset.

Nyt nykkumaan, ei tästä muuten mitään tule.

Kauniita unia ja kainaloita(?)

Onko vielä onnistanut?
Hienoa!

Kiitti, se idea lepoviikosta taisi purra :)

Jotain juttua on mutta mulla on kyllä omat epäilykseni...:( Sen mä vaan sanon että miehistä ei ota pirukaan selvää! Voisitte olla yksinkertaisempia!

;)

en ole perehtynyt mutta miten tuo keskinopeusmittaus systeemi toimii?

Totta, mitäs sitä turhia kuumottelemaan, töitään ne vaan tekee. Tietty varovaisuus mukana omissa hommissa, ja ei pitäis suurempii ongelmia koskaa pollareitten kanssa tulla.

kenen varovaisuus? kiinni jääneen?`en todellakaan sano että näin pitäisi tehdä mutta poliisi ei tahda voida mitään vaikka heidän työtään arvostelisitkin. suomi on "vapaa" maa ja täällä "on" sananvapaus.

Kiitti, se idea lepoviikosta taisi purra :)
Itselleni ainakin teki hyvää muutama päivä vähän reilummalla ruoalla tuohon treenikierron kovimpiin päiviin. Nyt kun taas tiputtanut takaisin ketolle, niin juuttunut paino on lähtenyt taas putoamaan sopivaa vauhtia ja nälkäkin on terveeseen malliin, niinkuin näillä kaloreilla kuuluukin.
Jotain juttua on mutta mulla on kyllä omat epäilykseni...:( Sen mä vaan sanon että miehistä ei ota pirukaan selvää! Voisitte olla yksinkertaisempia!

;)
:D Me olemme niin yksinkertaisia, että te menette ehkä sen takia sekaisin tulkitessanne meitä, kun luulette meitä yhtä monimutkaisiksi, kuin itse olette.

Mitä varte mä oon ihan out? :(
Millälailla out?

Nyt ainakin hetkeksi ihan oikeasti koodaamaan...

Back
Ylös Bottom