No ei tässä nyt onneksi mikään kovin paha nälkä vielä ole, vähän vaan. Vaikka kyllä sitä kunnon nälkääkin kohta lähden taas hakemaan :evil:.Voih, ymmärrän. Joskus sitä nälkää vaan ei millään saa kesytettyä. No paitsi ehkä kunnon keolla jauhelihapihvejä (mä syön niitä tosi lahjakkaasti).
Niitä koiransuklaitasi en silti ymmärrä kyllä vieläkään. Eihän niissä ravintoarvot ole kai sen parempia, kuin oikeassakaan, niin miksi et ihan suosiolla hakenut ihan ehtaa suklaata, vaan tyydyit huonoon korvikkeeseen?
Sitä paitsi nälkäisenä kaikki hyvä suolainen ja rasvainen ruoka on sitä, mikä minua himottaa. Makea ei niinkään ole ongelma. On nimittäin tuolla keittiön kaapissa vanhentunut pari karkkipussiakin jo kuukausia, kun tulivat sinne joskus ostetuiksi. Ne aina välillä tulevat nälissään mieleen, mutta eipä ole ollut vielä lähelläkään, että olisin ne sieltä syönyt. Hampurilaiset ja pizzat sen sijaan ovat jotain ihan taivaallisen hyvää, vaikkei niitä ole pitkään aikaan tullutkaan syötyä. Niitä kun ei voi oikein syödä edes tankkauspäivinä, kun sisältävät liikaa rasvaa ja suht nopeita hiilareita samassa paketissa.
Edit:
Tuolla kommenteissa annoit hyväksyntäsi moiselle nimitykselle. Setä voi itse tarkistaa ;).Nyt ei vanha muista mitään sopimusta? :wtf:
Ja sitten takaisin kirjoittamaan kotitehtävää, että pääsen nukkumaankin tänään...
Sopii molemmille parhaiten. Vastaa molempien kysyntää semmoinen diili.