Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voisin repiä jokaiselta vastaantulijalta päät irti. Mahdollisesti vielä jotain raajojakin. Voi saatana että voi ihmistä vituttaa. Epäilen että nyt jos/kun joku mummo -tai ihan kuka vain- tulee pyörän eteen, ajan yli.

Minähän en oikeastaan haluaisi elämältä kuin pari perusasiaa, ihan sellaisia yksinkertaisia mitkä periaatteessa pitäisi olla kaikkien ulottuvilla, ja en silti voi saada mitään niistä. Mikä mussa nyt muka on niin helvetisti vikana? Ainiin, mähän en ole vetyperoksidilla blondattu aivoton huora joka tuskin osaa edes äidinkieltään enkä väärin puristetuista hammastahnatuubeista raivoava neuroosimuija... Ja multahan puuttuu myös ne farkuista tursuavat jenkatkin!

Ja tuo dieetti. Mitä hyötyä siitäkin on? En ole muuttunut yhtään kummoisemmaksi vaikka kiloja on lähtenyt viisi. Paljoa enempääkän en viitsi tiputtaa etten ala tehdä pommi-iskuja. MULLA ON NÄLKÄ eikä mitkään "täytä mahasi salaatilla ja marjoilla" -vinkit auta: ihan vain koska ne eivät täytä mahaa. Nälkäisenä syödään ruokaa, ei rehuja.

Jos ei saa autoa käyntiin, ei mittarikaan näytä pakosti oikeaa? Vai onko asia näin.
kyllä anturin pitäis toimia ilman että auto on käynnissä, akkuvirrallahan se toimii...

MULLA ON NÄLKÄ eikä mitkään "täytä mahasi salaatilla ja marjoilla" -vinkit auta: ihan vain koska ne eivät täytä mahaa. Nälkäisenä syödään ruokaa, ei rehuja.

sori jos vaikuttaa vittuilemiselta mutta yks vinkki: kokeilehan esimerkiks lyödä kunnolla öljyä salaatin sekaan. itellä ainakin auttanut näläntunteeseen kun lapioi kevyen ruoan lisäksi rasvaa suuhun.

Mitä tuohon öljyyn tulee niin itse en kyllä huomaa sillä mitään ruokahalua vähentävää vaikutusta. Proteiini, tupakka ja efe kyllä auttaa.

yks paskimmista tunteista kyllä kun on dietillä ja syöt sen pari leipää, broilerit ja juustot sekä lasin maitoa.. ja jää vielä se nälkä, ja sehän ei lähe ennenku mättää kunnolla.. auttaiskohan jos jois vettä mahan täyteen.

Joo-o. Eilen join tänään kärsin. Sääressä tommonen mukava 2cm x 3cm vekki ja sitä ympäröivä n. 5cm läntti on turvonnu aika mukavasti. Onneks ei oo sunnuntaina kun helvetin kova matsi ja jos tämä jalka on tämmönen jää se kyllä välistä. VITTU VITTU VITT VITTU:wall::wall::itku:

http://www.iltalehti.fi/uutiset/200710106700062_uu.shtml
vituttaa tuollaiset sekopäät

ja vituttaa tää vitun firma. ei millään tuu mitään selvyyttä työsoppareihin. en viitti tarkemmin kertoa mutta semmosia "merkkejä" on "ilmassa" että suht isoja muutoksia on tulossa. ja esimies tyytyy nykyään lähettelemään sposteja vaikka istuu 5m päässä...

Vituttaa olla flunssassa..Prkl.:curs: Kohta pari viikkoa menny kärvistellessä. Välillä tuntu siltä, että nyt olis flunssa helpottamassa, mutta sitten tuli vaan uusia oireita vanhojen lisäks ja tässä ollaan kaiken mukavan kuumeilun, kurkkukivun, räkätaudin, pääkivun yms. kourissa..

Niin ja sit se saatanan arsyttävä Martina Silikonipallo meni sinne BB:hen. Toivottavasti sillä nyt kuuppa leikkais totaalisesti kiinni ja lähtis ihan vapaaehtosesti meneen sieltä.. Oon kyllä arvannu että se on idiootti, mutta että noin mulkku ja itseään täynnä joku voi ollakin..:wall:
Ei saatana!

Inttiaikana joku mulkvisti meni varastamaan minun aidon Rocky Balboa-DVD:n. Maksoin siitä uutena yli 20e ja nyt olisi hinku taas katsella sitä. No, tätäkin suurempi vitutuksen aihe on, että tilillä ei ole rahaa niin paljoa, että saisin ostettua ko. leffan tai mitäkään muuta kaupasta.

Mitä tuohon öljyyn tulee niin itse en kyllä huomaa sillä mitään ruokahalua vähentävää vaikutusta. Proteiini, tupakka ja efe kyllä auttaa.

No nyt mä tiedän mitä teen!:D

Auto vetelee viimeisiään. Muuton jälkeen melkein tarttisin auton. Uuteen ei ole varaa, tämänkin sain ilmaiseksi. Uusi kämppä on saatanan sekaisin vieläkin, en ehdi siivota. Olen hirveän väsynyt ja kamalan stressaantunut, ja vaikka pahin kiire alkaa helpottaa niin stressaamisen vaikutukset alkavat näkyä vasta nyt. Valmentaja vihoittelee mulle ja nyt piti vielä jättää treenit väliin kun on sen verran kipeä olo ja hetken aikaa oli lämpöäkin. Hirveän huono omatunto. Uudesta työstä maksetaan vähemmän palkkaa kuin alun perin oli puhe, ja syön suklaata jota en ole syönyt pitkiin aikoihin. Nyt ehtisi laittaa vähän asuntoa kuntoon mutta väsyttää niin paljon etten jaksa, ja samalla ahistaa kun ei tämä paikka oikein vielä tunnu kodilta. Telkkari ei näy. Talossa piti olla antenni mutta jostain syystä onkin kaapeli, hankittiin vääränlainen digiboksi vaikka ehkä ja kai kanavien pitäisi näkyä toistaiseksi ilman boksiakin mutta jostain syystä ne pitää virittää manuaalisesti ja se ei nyt ole onnistunut ja en vain jotenkin nyt tajua.

Mielisairaalaan tommoset, mikä ihme ongelma noilla vanhuksilla tuntuu olevan nuorempia ihmisiä kohtaan. Katkeruusko vaivaa ku elämä on loppusuoralla...
Niinpä. Tänään joku vanha mummeli kiilasi kassalla ohi, kun katselin jotain patukoita ja jotain muuta samalla kun edessä oleva maksoi ostoksiaan. Kohteliaana en jaksanut ruveta mitään siinä sitten valittamaan mummelille. Katsekontaktia yritin hakea jotta olisin päässyt mulkaisemaan pahasti :D.
Ennenkin olen kuullut tälläisistä ohittelemisesta tänään sitten näin livenä. Mikäköhän niillä on?

Back
Ylös Bottom