Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kyllä anturin pitäis toimia ilman että auto on käynnissä, akkuvirrallahan se toimii...Jos ei saa autoa käyntiin, ei mittarikaan näytä pakosti oikeaa? Vai onko asia näin.
MULLA ON NÄLKÄ eikä mitkään "täytä mahasi salaatilla ja marjoilla" -vinkit auta: ihan vain koska ne eivät täytä mahaa. Nälkäisenä syödään ruokaa, ei rehuja.
Mitä tuohon öljyyn tulee niin itse en kyllä huomaa sillä mitään ruokahalua vähentävää vaikutusta. Proteiini, tupakka ja efe kyllä auttaa.

kyllä anturin pitäis toimia ilman että auto on käynnissä, akkuvirrallahan se toimii...
auttaiskohan jos jois vettä mahan täyteen.
Kaikissa vanhoissa autoissa mitä olen nähnyt bensamittari herää vasta kun auton käynnistää.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200710106700062_uu.shtml
vituttaa tuollaiset sekopäät
Mitä tuohon öljyyn tulee niin itse en kyllä huomaa sillä mitään ruokahalua vähentävää vaikutusta. Proteiini, tupakka ja efe kyllä auttaa.
Niinpä. Tänään joku vanha mummeli kiilasi kassalla ohi, kun katselin jotain patukoita ja jotain muuta samalla kun edessä oleva maksoi ostoksiaan. Kohteliaana en jaksanut ruveta mitään siinä sitten valittamaan mummelille. Katsekontaktia yritin hakea jotta olisin päässyt mulkaisemaan pahasti :D.Mielisairaalaan tommoset, mikä ihme ongelma noilla vanhuksilla tuntuu olevan nuorempia ihmisiä kohtaan. Katkeruusko vaivaa ku elämä on loppusuoralla...