Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kahtasataa tavoitellessa;)

Minua ilostuttaa se, että Indicalla nykyään on niitä ilonaiheita :D Sulla on asenteessa tapahtunut hienoa muutosta ja myös niissä elämäntavoissa.
Fyysinen kehitys taasen on aina kehitystä ja siitä tulee aina olla tyytyväinen. Se että nyt nostat jo 150 tarkoittaa sitä, että olet askeleen lähempänä 200, ja sitten voi taas uudet tavoitteet ottaa kehiin![]()
Olin minäki prkl tyytyväinen kun nostin penkistä 62,5, ja jos nyt seuraavissa kokeiluissa nostan vaikka vaan 65 niin silti olen tyytyväinen. Kehitystä sekin vaikka tavoite onkin hieman korkeammalla, mutta veisihän tuo hieman lähemmäs sitä.

Voin tulla maisteleen, vaikka en puolukoista tykkää.Enää tarttis vaan uskaltaa maistella sitä :D. Anyone?

Voin tulla maisteleen, vaikka en puolukoista tykkää.![]()
Montaa olen yrittänyt houkutella ja moni on lupautunut tulemaan, mutta nyt ihan oikeesti taisi innostua.KivaKivaAah ihanat laatuhanikortit tuli nätis paketis kotii <3
e. ai vittu kun menee temput hianosti, hhihihi <3
Mitkä sä sitten valitsit, ja mistä ostit?KivaKivaMitkä sä sitten valitsit, ja mistä ostit?