Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

ms word 2007

ei hitto että osaa olla käytettävyys kohdillaan. ei tartte arpoa että mistä tapahtuu mitäkin hetken totuttelun jälkeen. joka valikossa on inhimillinen määrä tavaraa, ja graafiset kuvakkeet auttaa entisestään oikean työkalun löytämisessä. ei oo enää verenpaineet 200/500 kun lähtee jotain muotoiluja tekemään. ne saa yksitellen vierekkäisistä kuvakkeista ja sillä selma. tämän lisäks esimerkiks helpottavia systeemeitä kuten "julkaisupäivämäärä"

sen kun upottaa tekstiin tai mihin tahtoo, niin sitä klikkaamalla aukeaa kuukausikalenterinäkymä josta voi sit klikata oikean päivän. hitto että on oikeesti sikahyvä :haart:

Jes. tiiän et tää kuulostaa surkealta, säälittävältä ja onnettomalta.. Nostin maasta 150 kiloo.

Ihan naurettava ja paska tulos, ellei se oo penkistä, mutta ittelle taas jonkinlainen rajapyykki..:) kahtasataa tavoitellessa;)

Hitto että oon tyytyväinen silti, vaikka tulos nyt ei ookkaa ollenkaan mistään kotoisin. Silti itelle tärkee juttu. :haart:

edittii.. Pienes on munki ilonaiheet..;) mut sentää jotaa kehitystä nähtävillä

No ihan onnetonta räpistelyä missä tahansa nostossa. paitti hauiskäännössä;)

Kyl viel joskus 250!

Minua ilostuttaa se, että Indicalla nykyään on niitä ilonaiheita :D Sulla on asenteessa tapahtunut hienoa muutosta ja myös niissä elämäntavoissa.

Fyysinen kehitys taasen on aina kehitystä ja siitä tulee aina olla tyytyväinen. Se että nyt nostat jo 150 tarkoittaa sitä, että olet askeleen lähempänä 200, ja sitten voi taas uudet tavoitteet ottaa kehiin :)
Olin minäki prkl tyytyväinen kun nostin penkistä 62,5, ja jos nyt seuraavissa kokeiluissa nostan vaikka vaan 65 niin silti olen tyytyväinen. Kehitystä sekin vaikka tavoite onkin hieman korkeammalla, mutta veisihän tuo hieman lähemmäs sitä.

Latasin salikortin 3 kuukaudeksi ja äsken kävin ekaa kertaa salilla 1,5 vuoden tauon jälkeen. Paikat on vähä jumissa vaikken isoilla painoilla tehnykkää mutta hyvä fiilis muuten. Ja maanantaina alkaa uus mielenkiintonen työ. Siit se lähtee:rock:

Minua ilostuttaa se, että Indicalla nykyään on niitä ilonaiheita :D Sulla on asenteessa tapahtunut hienoa muutosta ja myös niissä elämäntavoissa.

Fyysinen kehitys taasen on aina kehitystä ja siitä tulee aina olla tyytyväinen. Se että nyt nostat jo 150 tarkoittaa sitä, että olet askeleen lähempänä 200, ja sitten voi taas uudet tavoitteet ottaa kehiin :)
Olin minäki prkl tyytyväinen kun nostin penkistä 62,5, ja jos nyt seuraavissa kokeiluissa nostan vaikka vaan 65 niin silti olen tyytyväinen. Kehitystä sekin vaikka tavoite onkin hieman korkeammalla, mutta veisihän tuo hieman lähemmäs sitä.

taks kannustuksest;) 62.5 naisihmiselle imo tosi hyvin, kerran joskus aikanaa siskoa yritin opettaa penkkaamaa, mut se jäi yritykseks, ku ei ollu ku 20kilonen tanko käytössä ja se ei jaksanu nostaa sitä..
Ja mä oon täs oppinu sen et petyn mä kaikilla muilla elämänalueilla miten paljon tahansa, mä voin ainaki olla joskus vielä hyvä nostamaan. ainakin toivottavasti.. ja vaikka toi 150 on tosi onneton räpellyspaino, on siit hyvä jatkaa eteenpäin, ja on se 90kiloo enemmin ku mitä mä ekalla kerralla ku koskaa oon vetoo kokeillu sain ees suhtkoht hyväl tekniikal ylös;)
Kyykkyki on alkanu jotenkii ees kulkeen.. :haart:

Yleisesti ottaen uskon siihenki et kyl sinne yliopistolleki pääsee ku oikein yrittää, ja muutenki elää säännöllisest..:)

Tein äsken ekaa kertaa elämässäni (lukuun ottamatta koulun köksäntuntia, niitä ei lasketa mukaan) puolukkakiisseliä ja kyllä siitä nyt kiisselin näköistä tuli. Enää tarttis vaan uskaltaa maistella sitä :D. Anyone?

Aah ihanat laatuhanikortit tuli nätis paketis kotii <3

e. ai vittu kun menee temput hianosti, hhihihi <3

KivaKiva :) Mitkä sä sitten valitsit, ja mistä ostit?

Pokerimarketista kahet Copagin bridget ja sit Bicyclen Masters Editionin ja Vintage Designin :)
Eli kunnon settii :D

Motivaatiota tuli ainakin hetkellisesti lisää, kun eräs tuttu tyttö nosti 40kg penkistä. On alettava treenaamaan, etten jää jalkoihin.

Back
Ylös Bottom