Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Indica tai joku tuollaylempänä kiteytti homman hyvin, että jos joku maahanmuuttaja onkin tullut tänne opiskelemaan, hankkinut ammatin ja elättää itsensä ja sen lisäksi lähettää vielä mahdollisesti rahaa kotimaahansa hätää kärsiville, heitä ei olla lykkäämässä pois suomesta. Mutta ette voi kieltää että tässäkin ketjussa poikkeuksetta yleistetään. Oli rikoksia tekeviä sitten 20% tai 70% jostain ryhmästä jne, mua tökkii toi yleistys. Pahin seuraus siitä on se että kännipäiten isänmaanystävät hakkaa jonkun ylläkuvaillun perheenisän "varoitukseksi kaikille muille "&%¤%"&lle, kun lähes kaikki noi on tollasia...."
Oon tosta samaa mieltä. Sanotaa ihan suoraa että suomalaisissa on ihan helvetisti roskasakkia, ihan helvetisti. Kaikenmaailman nistejä, puolrikollisia ja juoppoja, tyhmiä corollaa rassaavia lapsia panevia amisteini 22v markoja, niitten kanssa on meitin vaan elettävä, ei niitä voi laittaa vittuun täältä maleksimasta, vaikka kuinka mieli tekisi. Sen sijaan me voidaan vaikuttaa siihen että tänne ei luoda tahallaan uutta köyhälistöä tekemään vittumaiset paskahommat, ja syrjäytymään, mitä täällä tälläkin hetkellä tehdään, ihan siksi että työvoimakuluja saadaan pidettyä aisoissa. Okei tää kuuluis tonne hoitajaketjuun, mutta on se helvetti että Ruotsissa hoitsu tienaa 3800 euroa!!!!!!!! mulle kanssa! Suomeen sen sijaan raahataan vinkuintiasta aka. Filippiineiltä uutta köyhälistöä jotka tekee puolilmasiksi duunia.

Maahanmuuttajat harvemmin on tohtoritason intellektuelleja tulevaisuuden huippututkijoita, sitä kuvaa meille kyllä annetaan, mutta todellisuudessa pyritään luomaan samanlaista tilannetta kuin Usassa, missä kaikki vittumaisimmat paskaduunit teetätetään puoli-ilmaisiksi mustilla ja laittomilla meksikolaissiirtolaisilla. Sitä mä en hyväksy enkä muuten tuu hyväksymäänkään.

Mä en todellakaan arvosta argumenttia että neekerit vie meitin työt ja naiset. ei se sitä ole, mä en arvosta sitä että täällä tavallista työtätekevää kansaa yritetään pitää nöyrinä ja huonopalkkaisina, oman ajatusmaailman avartaminenkaan ei oikein onnistu jos taistelee kokoajan toimeentulosta. Mikä onkin edellytys sille että tällästä ohjailevaa hyysäyspolitiikkaa voidaan jatkaa.

Tiettyjen yhteiskunnallisten toimintojen alistaminen markkinavoimille, leimallisesti koulutuksen, (AMK.t) ja ulkomaalaistenhaaltamisen välillä on tietty yhteys, kummasti kauppaoppilaitoksiin aka.tradenomiloihin haalitaan kinukkeja ja venkkuja kansainvälistymisen nimissä, oikeasti tarkoitus on edelleenkin yrittää kotouttaa halpatyövoimaa suomalaisille firmoille. AMKit aka. opistot on vaan valtiovallan käsikassaroita asiassa.

Sama kun miksi liikakoulutetaan porukkaa tardenomeiksi aka. työnsankari klasse eins:eiksi.. Siivotaan työttömyystilastoja ja pidetään työvoimantarjonta suurena.. Oppilaitosten taso taas nyt on sivuseikka, mutta ei siellä ajattelemaan opeteta, ja porukka joista koulutetaan tahdottomia veronmaksajia pysyy helpommin nöyränä sorvinääressä, eikä karkaa muualle, ja taas omaltaosaltaan vaikuta tarjontaa alentavasti ja hintatasoa nostavasti..

voidaan miettiä että onko se loistava kilpailukyky kansalaisen kannalta hyvä juttu after all.. Ja voidaan miettiä että miksi niitä toiseuden edustajia tuodaan.. JA miksi NYT-liite provoaa mamujen puolesta? Ja mitenköhän paljon rahaa Sanomaosakeyhtiön omistaja Aatos Erkolla olikaan..

Voin sanoa että sen verta, jotta sillä oisi varaa ostaa vaikka Ferrarin koko vuosituotanto. Ja raha ajaa rahan etuja.

Sanon edelleen että jatkuva kilpailukyvynparantaminen johtaa perin vittumaiseen tilanteeseen kansalaisten kannalta.. Työtä pitäisi tehdä niin vitusti koko ajan, mielellään alle 10 euron tuntipalkalla, ja halpa perustyö haluttaisiin tehdä vielä paljon halvemmaksi tuomalla nälkämaan neekereitä aka. pakolaisia, jotka kyllä tekee sitten laivojensiivoustabussinajon lomassa 500 euroa kuussa, ja on tosi onnellisia, kun tällänen lottovoitto tulla tupsahti..

Itseasiassa sosiaaliturvallaeläminen on niille niin mahtava suurpalkinto että ei kauheesti enempää voisi kuvitellakaan saavansa.. Viiden.-Kymmenevuoden tulot kuussa. sama ku meikäläiselle lyötäis 300 000 euroo kuussa kätee lusmuiluista.. ei jaksais enää napata duuni..
Etninen köyhälistö mallia amerikka on kuitenki kupletin juoni imo!

edit..niin ei se vankilatuomio tunnu rangaistukselta, jos kotimaan laki on se että käsi irti jos varastaa omenan.. Ei pelota somalia.

Joo, 1/1000;sta.

Epäilen, että hieman juksaat lukua alakanttiin.
Ainaki ihmetyttää että ekana maahan tulee terveitä nuoria "miehiä" ja sitten vasta naiset ja lapset.

Eikö somaleita tullut alunperinkin miehiä, naisia ja lapsia. Olivat nääs Neuvostoliitossa kouluttautumassa.
Ja miksi pakolaisia otetaan?

Liian vaikea kysymys minulle. Useat länsimaat tuppaavat ottamaan.

Ja sompanssitkaan ei edes halua mennä töihin.

Tunnen useita, jotka ovat halunneet ja myös ovat töissä.

Tekis miel heittää joku tosi väsyny jumalaläppä tähä väliin, mutta en mä alennu provoamaan henkilökohtaisuuksia..

Silti, ihmeen helvetisti sä TaivaanIsä aka. PilvipaikanFaija tunnet vähemmistöjä, tunneks sää normaaleita heteroseksuaalisia valkoihoisia kristittyjä pohjoiseurooppalaistaustaisia miehiä ketään?

Mä en ees yhteesä tunne noin montaa ihmistä ku sä tunnen mamuja.

Toisaalta sekin välillä mietityttää, että miten on mahdollista kosovolais lähtöisten pakolaisten ajelevan tälläsillä autoilla:
DSC02015.jpg

Ja sitten kuitenkin nostaa samaan aikaan fatasta rahaa...Ja tähän asiaan on kenenkään turha mussuttaa vastaan kun olen asian omin silmin todennut.

Ruma tuontilintta, vittu kuka tollasel kehtaa ajaa.. ei se oo ees suomiauto, ja sitäpaitti mersul ajaa vaa vanhat papat. Corolla dx roks! sil saa pimppaaki;) minen tojotaa osta koskaa, ennemmin vaikka sitte potkulaudan

Ei vittu jos jotku pakolaiset ajaa autol, mis vanteetki maksaa 5tonnii ni jotaa mätää siin saattaa olla;)

Meeppä suomalaiseen sossuu 100 tonnin mersul, voi tulla petossyyte päälle

Tunnen useita, jotka ovat halunneet ja myös ovat töissä.

No katos perkele. Tunnet pari somppua niistä tuhansista mitä niitä on ja voit sen perusteella sanoa että kyllä ne töitä on tänne tullut tekemään!

Nii ja varmaa on viel Kauppatieteitten maistereita tai TuTalaisia ja liikkeenjohdon konsultteja tai pörssimeklareita ja tienaa 75000+

Toisaalta sekin välillä mietityttää, että miten on mahdollista kosovolais lähtöisten pakolaisten ajelevan tälläsillä autoilla:
DSC02015.jpg

Ja sitten kuitenkin nostaa samaan aikaan fatasta rahaa...Ja tähän asiaan on kenenkään turha mussuttaa vastaan kun olen asian omin silmin todennut.

Nojoo, jos tuo todella pitää paikkansa, niin ei se nyt noinkaan saa olla. Rajansa kaikella...

Kotikunnassa on maahanmuuttaja pitänyt jokusen vuoden pizzeriaa... Osti kans uuden mersun. Mutta menee sinne pizzeriaan sitten klo 11 tai klo 24, se kaveri on aina hommissa....

No ei se mikää ihme oo, saa noita pankkilainalla mersuja. Ja mistäs voi sivulliin tietää onks se ihan tänvuotiinkaan, mutta toi ässäläin ol jonku sossupummin aka. työnvieroksujan auto

Onko pakolaisten ottamisessa pääasiassa saatu hyöty yhteiskunnalle?

Mutta olivatko nuo säkit pakolaisia vai maahanmuuttajia? Esimerkiksi somaleita on kaupattu meille kummankin tittelin alla.
Pakolaiset pakolaisleirille ja maahanmuuttajiksi ainoastaan ihmisiä jotka pystyvät elättämään itsensä ilman yhteiskunnan tukea.

Nojoo, jos tuo todella pitää paikkansa, niin ei se nyt noinkaan saa olla. Rajansa kaikella...

Kotikunnassa on maahanmuuttaja pitänyt jokusen vuoden pizzeriaa... Osti kans uuden mersun. Mutta menee sinne pizzeriaan sitten klo 11 tai klo 24, se kaveri on aina hommissa....

Pitää kutinsa kyllä. Koitin asiaa kyselläkin että tarviiko ihan noin rouheella pelillä ajella. Niin vastaus oli että kuuluu heiän kulttuuriin. Kiva kulttuuri. Ja tosiaan ei päivääkään suomessa ole tämä kaveri töitä tehnyt. Ei siinä, kyllä me kaikki varmaan tiedetään millä rahoilla ko. johtotähti on ostettu...

Pakolaiset pakolaisleirille

Komppaan. Ja oikeastaan mulla ois paikkakin mietittynä, nimittäin ahvenanmaa. Sinne vaan saatana leikkimään autonomiaa. Vois siellä sitten Gunnar opettaa pojat samalla purjehtimaan. Sit ei muutakun polo sportin neuleet olkapäille, reivataan isopurje ja eikun kokka kohti somppulandiaa...

Haha.

Nyrkit & kasvot ovat verillä.
Monikulttuurinen kohtaamin.
mammanapojat soittivat poliisin.
No voi vittu!:curs:

ei kenenkään pitäis omassa maassaan kohdata monikulttuurisuutta!

Eikö somaleita tullut alunperinkin miehiä, naisia ja lapsia. Olivat nääs Neuvostoliitossa kouluttautumassa.

mitens, eiks neukkula ollu ns. turvallinen maa, mihin kaikki venkkuloikkarit palautettiin viipymättä..

Miks, oi miks, tapolan mustaa makkaraa saa kukkahatut toriltaki, miks sitä piti ottaa noita somalialaisia tänne.. oi miksi

Hirmu häiritsevää, kun sulla on ihan samanlainen tapa kysellä koko ajan asioita, ihan niinku aiemmin oli tolla, tolla...mikäs sen nimi olikaan...ainiin AKV.

Älä anna sen häiritä. Meitä kyselyiässä olevia on varmaan muitakin. Siihen pitää vain tottua, että jos kirjoittaa epätarkkuuksia/virheellisyyksiä, niin lisäkysymyksiä saatetaan esittää.

Back
Ylös Bottom