Parempi ja isompi takapuoli

Eli. Olen mies, jolla on pituutta hieman yli 190cm ja paino on siinä n. 70kg:n paikkeilla. Pienestä pepustani on huomauteltu vähän väliä ja kyllä on pakko myöntää että pienihän se on.. Mitä liikkeitä siis kannattaa tehdä isomman takapuolen vuoksi? Kiitos jo etukäteen :)

Aika mahtava tredi... :D

Kovia kyykkyjä ja maveja vaan, niin tuloksena on hellllvetin iso perse.
Nimim. kokemusta on.

Kiitti näistä vinkeistä tähän asti ja eikun lisää jos näette tarvetta :) Kohti suurempaa persettä ;)

Noihin kyykkyjen ja mavejen kanssa kun vielä lisää sen että kruisailet fillarilla joka paikkaan niin johan perse kasvaa itestään. Nimimerkki pyörällä pienestä asti ajanut. :)

Eli. Olen mies, jolla on pituutta hieman yli 190cm ja paino on siinä n. 70kg:n paikkeilla. Pienestä pepustani on huomauteltu vähän väliä ja kyllä on pakko myöntää että pienihän se on.. Mitä liikkeitä siis kannattaa tehdä isomman takapuolen vuoksi? Kiitos jo etukäteen :)

Eli:

Syväkyykky, Prässi jalat yläreunassa, askelkyykky, maastaveto, suorinjaloin maastaveto.

Ja sitten ruokaa, ei nimittäin voi olla perse ainoa pieni osa kehoasi jos olet 190cm ja 70kg.

jalkaprässi yhdellä jalalla

Reilusti vaan lisää sapuskaa niin eiköhän se perse siitä levene. Itellä ainaki toiminu (ilmeisesti kun ihmiset sitä kovaan ääneen ihastelevat :D). Jos taas haluat kovan ja kiinteämmän ahterin niin en voi auttaa

Eikös parempi tarkoita myös kiinteää? :D

Mitä tahansa liikettä, millä lapotaan ruokaa suuhun. :D 70 kg 190 cm kaverille on nimittäin todella vähän.

Sen jälkeen kun on hyvin syöty, niin ei kun salille tekemään syväkyykkyä. Se auttaa. :hyvä:

Persposket pohkeisiin -kyykky ja mave perinteiseen tapaan ovat ainakin paisuttaneet meikän ahteria niin ettei farkkuihin tahdo mahtua. Ja kuten sanottua niin sapuskaa ääntä kohti - noilla mitoilla voit aika huoletta santsailla kunhan treeni on riittävän kovaa.

Kiitos erittäin paljon! Tosiaan tuota syöntiä olen yrittänyt harrastaa, mut hitto ku ei näy missään :D Mut kova treeni päälle ja syöntiä paljon niin jospa se siitä kasvais :D

Noihin kyykkyjen ja mavejen kanssa kun vielä lisää sen että kruisailet fillarilla joka paikkaan niin johan perse kasvaa itestään. Nimimerkki pyörällä pienestä asti ajanut. :)

Sama täällä, pyörällä taittunu kaikki matkat oikeastaan samantien kun sen sain. mitä nyt jotain poikkeuksia.. mopo oli alla alle puoli vuotta kun siinä iässä oltiin.

Pienenä myös fudista, silloinkin muistan kyllä kun oli eniten potkuvoimaa :D että taitaa pienestä asti ollu isot jalat.....

Ei oo helppoo elää ison perseen kanssa :evil:

Tai sitten tyydyt siihen kuin minäkin, että perse on perimäsyistä tuomittu pieneksi ja sellaisenä pysyy eli kasvaa vain suhteessa jalkoihin. Moni kun saa vahvan persen jo portaita kävelemällä (ja pyöräilemällä kuten sanottu, pyöräillyt olen minäkin koko ikäni, vaan ei ole tullut persettä).

Bonuksena ahkerasta kyykkäämisestä ja maastavedosta saat myös jalat nykyisten narujen tilalle, paksut fileet alaselkään, sekä rutkasti lisää elopainoa, edellyttäen tietenkin että treenaat ja syöt kunnolla.

Back
Ylös Bottom