Hah, abdullah on varmasti perustanut puoleen vain saadakseen kiihkeitä kannattajia jotka suostuvat räjäyttämään jotain paskaksi. Heil Abdullah.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Silläkin uhalla että tämä on tyhmä kysymys niin mihis toi nyt oikein liittyi..? :D
... mutta siis jos joku katsoisi asiakseen käyttäytyä tuolla tavalla työpaikalla työtovereita kohtaan niin katsoisin asian olevan ongelma johon ainakin itse puuttuisin. jos joku kyräilee että "kato tossa toi vitun apina taas menee banaani kädessä", niin en nyt sitä varsinaisesti ihan positiivisenakaan kokisi. Tämän voisin jopa luokitella ihan rasismiksi. Enmä oikein tiedä... mutta siis jos joku katsoisi asiakseen käyttäytyä tuolla tavalla työpaikalla työtovereita kohtaan niin katsoisin asian olevan ongelma johon ainakin itse puuttuisin. jos joku kyräilee että "kato tossa toi vitun apina taas menee banaani kädessä", niin en nyt sitä varsinaisesti ihan positiivisenakaan kokisi. Tämän voisin jopa luokitella ihan rasismiksi.
Näin yleisesti ottaen siis.
Enmä oikein tiedä... mutta siis jos joku katsoisi asiakseen käyttäytyä tuolla tavalla työpaikalla työtovereita kohtaan niin katsoisin asian olevan ongelma johon ainakin itse puuttuisin. jos joku kyräilee että "kato tossa toi vitun apina taas menee banaani kädessä", niin en nyt sitä varsinaisesti ihan positiivisenakaan kokisi. Tämän voisin jopa luokitella ihan rasismiksi.
Näin yleisesti ottaen siis.
"kato tossa toi vitun apina taas menee banaani kädessä"
Preka"paska-duuni"-Eetu Guantanamoon
miten käy kun mamma potkaisee tyhjää?
Tulot yli triplaantuneet ihan normaaleilla ponnistuksilla alle viidessä vuodessa.
Monikulttuurisuutta perustellaan usein sillä, etteivät suomalaiset suostu tekemään tarjottua työtä. Ja tähän näitä matalapalkka-alan suorittajia kehitysmaista tarvitaan.
Näin tulee tekemään. Kaipa tämä on jälleen kerran tämän kautta käytävä. Älä huoli, hoidetaan homma kotiin taas;)vituiksi menee
. Älä huoli, hoidetaan homma kotiin taas;)
Joo, olen jo hamstrannut yhden kaapin täyteen patruunoita moniku..siis hätätilanteen varalle.
Voi sua Punttioskari. Ei ole Akin syytä, kun suomalaisnaikkosille tunnetusti maistuu se musta makkara varsinkin ilman ryynejä. Panisit ittekin enemmän, jos se saaminen olisi vaivattomampaa. Tiedän yhden mustan Etiopialaisen opiskelijan, joka sai 200 kaatoa täyteen jo kahdessa vuodessa. Ja nyt ei ole kyse mistään puskaväkisinmakaamisista. Baarista tarttuu;)