Olli Hokkanen - Colan juonti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Kysymys kuuluukin, että miksi jollain on nuo kuvat hallussa?

Ehkä lähetelly vähän kuvia "tyttö/poikakaverilleen" mutta tää oliki vähemmän lojaali :D
Hyi vittu... taino kulli.

Heh, kuvat lähti sitten vikkelään. Nyt ei voi sanoa, että onneksi ehdin.

Kuvat ovat poissa forever? Tämä on vähän kuin olisi todistanut auringonpimennystä tai muuta vastaavaa, once in a life time -juttua. "Missä olit kun kola-olli oli alasti netissä, iso-isä?" "Pakkiksella, Pakkiksellahan minä ja se oli kovaa aikaa...."

Kuvat ovat poissa forever? Tämä on vähän kuin olisi todistanut auringonpimennystä tai muuta vastaavaa, once in a life time -juttua. "Missä olit kun kola-olli oli alasti netissä, iso-isä?" "Pakkiksella, Pakkiksellahan minä ja se oli kovaa aikaa...."

No ei varmasti ole poissa, ootteles pari päivää niin alkaa ilmestymään
hervottomia photoshopluonnoksia :hyvä:

Kunnia on mennyt mutta maine vaan kasvaa. :D

Kerranki olin "oikeassa paikassa oikeaan aikaan":dance:. Kuva ollin kolossaalisesta valtikasta on palanut verkkokalvolleni ikuisesti.

Repes ja putos rappuset. :lol2:

Pojat työpaikalla puheli et toi "Ei pysty, liian hapokasta" repliikki on kummelista. Onko näin en ite ainakaan muista. Jotain piimää joivat ja joku heitti ton tms.

Back
Ylös Bottom