Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli kannattaako tuo pudotussarja tehdä normaalin treenin lisäksi esim. ensiksi 3*6 hauis tangolla ja tämän jälkeen kp:t ja näiden kanssa sitten hauikset pumppiin pudottussarjoilla?
:hyvä: joitakin hieman outoja juttuja tässä....
itse ainakin tykkäsin,eikä ollut mitään ongelmia minkään lihaksen palautumisen suhteen.Työntävät/vetävät on monelle tuttu, mutta mites torso/raajat-jako? Kokemuksia?
kurkoriveen ohjelma vaa päivitettyyn FAQ:n ja alaotsikko voisi olla "Ei todellakaan näin"

Sinne FAQ:n voisi lisätä myös Piidun pärstän ja kaks pulkan narua ja otsikko "EI poika EI"!
Siirtymä takaisin nelijakoiseen. Tuntuu paremmalta.
Kyllä tuo suoraan sanottuna näyttää tosi oudolta viritelmältä, en suosittele tollasella jatkaa. Hyväksi havaittu jako 2-jakoseen on selkeä yläkroppa - alakroppa. Tuollaisia ohjelmia on pakkiksellaki monella ollut käytössä. Itse väänsin tuota jakoa suunnilleen tällaisella versiolla..
1. Jalat A (toistot 4-6)
-kyykky 5x
-mave 4x
-pohkeet seisten 3x
-vatsa lisäpainolla 3x
2. Yläkroppa A
-penkki 3x
-leuat myötäotteella 3x
-pystypunnerrus kp 2x
-t-tankosoutu 2x
-dippi 3x
-hauis tangolla 3x
3. Jalat B (toistot 10-15)
-jalkaprässi 5x
-reidenkoukistus 4x
-pohjekone 3x
-jalkojennostot/kyljet 3x
4. Yläkroppa B (toistot 10-15)
-vinopenkki kp 3x
-leuat vastaote 3x
-sivuviparit 3x
-alatalja 2x
-kapea penkki 3x
-hammerkääntö 3x
Ja toimii! :kippis1:
No hyvä kun toimii, mutta tuntuu aaaavistuksen paljolta, 5 sarjaa kyykkyä ja siihen neljä sarjaa mavea selkään. Ja ei kun soutaan seuraavana päivänä.
Tässä hyvin mielestäni havainnollistuu myös se, että ei pelkästään tehdä vähemmän sarjoja kuin vaikkapa 4-jakoisessa, vaan myöskin vähän leppoisammin, sarjojen lopusta jätetään enempi toistoja veke, kun lihaksia ei ole tarkoitus runkata tainnoksiin kerran viikossa.
Tai siis oletan, että 5 sarjaa kyykkyä ja 4 sarjaa mavea ei vedetä loppuun asti, ja kahden päivän päästä uusi jalkatreeni.
Ehkä tästä intensiteettijutusta on jo aiemmin tahkottu tässä threadissä.
Tai ehkä olen itse vain tosin huono palautumaan.
Mitä kyllä olenkin.
Niitä sarjoja voi ottaa vaikka parikymmentä lisää. Riippuu täysin intensiteestä, jolla ne tehdään. Ite tekisin kyllä juurikin noin, miten Rumour on tuohon laittanut.
Ja niinkuin sivusitkin, ei niitä tappiin asti tarvitse ryntätäkään. Jos tekee vaikkapa lämppärit ja sitten 3-5 sarjaa vakiopainolla niin että viimeiset aina juuri menee tai pitäisi mennä.
Eiks tuo nyt aika lähellä tappia ole, jos viimeiset sarja juuri menee?
Vai menasiks sarjojen vimosia toistoja?

Miten olis jako:
1. päivä
jalat, selkä ja hauis
2. päivä
rinta, olkapäät ja ojentaja
Eli melkein kuin vetävät/työntävät paitsi että etureidet onkin selän kaa...tulee muuten tuohon työntävään päivään liikaa tekemistä.
mutta millä tapaa jengi kierrättää???