Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Minkälainen operaatio hampaiden paikkaus on ja miltä se tuntuu? Pahalta? Sattuuko?

Mulla taitaa olla sellainen operaatio edessäpäin. On kuulemma kiillevaurio tuolla aivan takimmaisessa hampaassa. Jaa niin, sitten vielä kysyisin sellaista, että onko tuolle kiillevauriolle mitään tehtävissä, vai onko sen kanssa vain opittava elämään? Voisiko sitä mitenkään itse hoitaa/ehkäistä?

Kiitos jo etukäteen!

Miksi helvetissä ihmiset eivät tajua että jos kuuntelee musiikkia, niin sillon ei kuulla mitään?! Tänäänkin kun olin menossa salille tossa 7 aikoihin niin liikennevaloissa joku vanha eukko (venäläiseltä näytti) alko höpöttämään, autoja ei ollu tulossa mutta poolisi-setä oli vieressä joten en kehannu punasia päin mennä... Vitutti sen verran paljon että en ottanu nappeja poissa vaan hiljaa mökötin pyörän päällä, "hieman" häiritsi kun tämä tantta tuijotti koko ajan...

Miksi helvetissä ihmiset eivät tajua että jos kuuntelee musiikkia, niin sillon ei kuulla mitään?! Tänäänkin kun olin menossa salille tossa 7 aikoihin niin liikennevaloissa joku vanha eukko (venäläiseltä näytti) alko höpöttämään, autoja ei ollu tulossa mutta poolisi-setä oli vieressä joten en kehannu punasia päin mennä... Vitutti sen verran paljon että en ottanu nappeja poissa vaan hiljaa mökötin pyörän päällä, "hieman" häiritsi kun tämä tantta tuijotti koko ajan...

Kyllä mäkin pyöräillessäni saatan kuunnella musiikkia, mutta kantsii kuitenkin huomioida, että se se on aina riski liikenteessä. Siis koska ei välttämättä kuule jos joku varoittaa torvea töräyttämällä tai muun liikenteen ääniä.

Olin kerran menossa bussilla himaan ja painoin seis -nappia. Bussi ei kuitenkaan pysäjhtynyt pysäkille, jonka johdosta menin kuskin luo huomauttamaan asiasta. No, huomasin siinä samalla että tämä bussikuski kuunteli musiikkia napit korvissa...

tan06a.jpg

Kiveksiä ei nyt tähän hätään löytynyt...

(Ei juma, mä etsin netistä thän aikaa yöstä seepran kiveksiä... jessus!)

Mä kun ajattelin että seepran kivekset on samanlaiset kuin hevosella, ei karvan vaan nahan väriset. Kun kerran toi seepran turpa näyttää olevan musta, veikkaisin että mustat pallit. En kyllä rupea etsimään netistä :D
Hitto kun ei tule uni niin kirjoittaa tämmöisiä webbiin

Jos joku ihminen kuluttaa esim 3000 kaloria päiväs, ja hankkii noi kaikki 3000 kaloria, mutta ei yhtään enempää, pelkästään kaikesta epäterveellisestä suklaasta, pizzasta, pullasta... Niin lihooko siinä? :)

Back
Ylös Bottom