Amorphis - Silent Waters

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
On kyllä melko miehekäs ääni tuolla laulajalla :rock:

Itse olen vasta muutamia Amorphiksen biisejä kuunnellut ja jokainen kyllä iskee. Taitaa jo kaikissa olla tämä uusi laulaja. Minä vuonna se on vaihtunut?

^ Tomi Joutsen liittyi Amorphiksen uudeksi laulajaksi vuonna 2005 ja laulaa siis tämän uusimman lisäksi myös tuolla viime vuonna ilmestyneellä Eclipsellä, joka on hyvä levy myös, mutta ei vedä mahtavalle Silent Watersille vertoja.:)

Hyvältähän toi uusi levy kuulosti. Pari kertaa kuuneltu läpi. Etenkin toi silent waters kolahti meikäläiselle.

Mitähän mieltä suuri yleisö olisi kun Amo tekisi samanlaisen levyn kuin Tales oli?!? Ei varmaan yhtä innoissaan kuin HC76 ja meikä.

No meikäläinen ainakin olisin innoissaan. Amon parhain levyhän toi tales on.

Tää Silent Waters on kyllä perkeleen hyvä levy. Ei paljoakaan Talesille kalpene. Ettei vaan olisi näistä meikäläisen syyskuussa odottamista levyistä (Nightwish, Apocalyptica, Himpula, Hanoi Rocks, Eput:nolo:) kovin...

Tää Silent Waters on kyllä perkeleen hyvä levy. Ei paljoakaan Talesille kalpene. Ettei vaan olisi näistä meikäläisen syyskuussa odottamista levyistä (Nightwish, Apocalyptica, Himpula, Hanoi Rocks, Eput:nolo:) kovin...

No ei ole varmaan kauhean vaikea valinta...

Back
Ylös Bottom