Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ostakaa oikeesti niille vihjeeks lääkeruisku ja purkki ettania.

ja perään valokuvia keuhkosyöpäpotilaista..
nimim. kyl ne vanhat tervakeuhkoset möreä-ääniset naiset jotka näyttää just yhtä eläviltä ku hannele lauri säälittää mua, ja tulee paha mieli ku niitä näkee körssillä.
vituttaa kyllä koko hela hoito just ny, ei viitti alkaa ees erittelemään

Ostakaa oikeesti niille vihjeeks lääkeruisku ja purkki ettania.

ja perään valokuvia keuhkosyöpäpotilaista..
nimim. kyl ne vanhat tervakeuhkoset möreä-ääniset naiset jotka näyttää just yhtä eläviltä ku hannele lauri säälittää mua, ja tulee paha mieli ku niitä näkee körssillä.
vituttaa kyllä koko hela hoito just ny, ei viitti alkaa ees erittelemään

take :kippis1: with me??

Oon painanu töitä reilun viikon putkeen ja väsyttää...Salillekaan ei kerkeä, kun vasta ensi viikolla. Veikkaan, että tuolloinkin minuun iskee flunssa.

Minkä takia joidenkin pitää tehdä asiat niin vaikeiksi itselleen? En ymmärrä! :curs:

Minkätakia pitää tarttua pikkuasioihin ja vääntää niistä hirvee väittely?

Miten nuo kaksi edellistä viestiä liittyvät toisiinsa?

Minua vituttaa netin toimivuus. Tai siis erään sivun. Testasin siellä piruuttani että onko mulla Asperger-oireyhtymä tms. ja sitten painoin "suorita testi" eikä tullut yhtään mitään tulosta. Testasin kahdesti ja sitten suostuin uskomaan ettei se toimi.

Miten nuo kaksi edellistä viestiä liittyvät toisiinsa?

Ei mitenkään. Tuli vaan mieleen tuosta toisesta. Minkä takia piti siihenkin puuttua!! :D

Tänää ku olin salilla tekee vatsoja,jalkojen nostoja penkillä, eli penkil selällee ja perse iha penkin reunalla ja nsotellaa siitä, no oli toine sarja menossa ni olin tehny 10 toistoo ni jätin jalat vaakatasoon vähäks aikaa ja sit ku rupesin tekee lisää toistoi ni pääs aikamoine pieru :nolo: en kuullu kunnol kui kova se oli ku oli mp3 korvilla, mut hyvi se kuulu niitten nappien läpi :lol2:. Äkkii ylös ja juomaa ja istuin vähä aikaa ja jatkoin tekemistä. Vähä nolotti :D

Big Brother alkaa taas. :itku::wall:

Flunssa...

Big Brother alkaa taas. :itku::wall:

Totta. Kohta saa taas lehdistä lukea, että joku idiootti siellä talossa on kähminy toista sun muuta. Kohta on taas roppakaupalla turhia julkkiksia, jotka unohtuu 3 kk:ssa.

Nyt vituttaa kyllä moni muukin asia.

Flunssa. Ei iskeny kunnolla vaan veemäisellä viikon kurkkukivulla eka, nyt karsee räkätauti, mut niin ettei kuume nouse :(

Ahdistavat ihmiset. En tajua mistä hitosta löydän aina ne miehet jotka on päästä varpaisiin ihastunu muhun ja toitottaa sitä mulle ja koko maailmalle. Mä en oikeasti ole niin ihana ja toi palvominen menee niin överiks et tekis mieli vetästä turpaan ihan vaan todistaakseni etten ole niin perhanan ihana. Liika on liikaa tässäkin asiassa.

heitetää ennemmin tykilliset huulee;)

perkl... nyt olis 1,5l pullo kossua? wanna be part of my night?:D

Ahdistavat ihmiset. En tajua mistä hitosta löydän aina ne miehet jotka on päästä varpaisiin ihastunu muhun ja toitottaa sitä mulle ja koko maailmalle. Mä en oikeasti ole niin ihana ja toi palvominen menee niin överiks et tekis mieli vetästä turpaan ihan vaan todistaakseni etten ole niin perhanan ihana. Liika on liikaa tässäkin asiassa.

sä olet kyllä todella hyvännäköinen.... :) että ehkä ne on oikeassa:D

Back
Ylös Bottom