Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Kun yritän lähettää viestiä olen monesti lentänyt ulos onlinesta kirjoittaessani, enkä aina pääse edes kirjautumaan uudestaan, vaan vBulletin message tulee aina vaan uudestaan. Onko tuolle tehtävissä jotain?
^
Kirjota nopeemmin :D
Tai sitten maalaa teksti kun oot kirjottanu jonka jälkeen kopsaat sen sit siihen. Mutta mul kävi koulun koneil ja kännyköil tollee ku olin pakkiksel - joku ihme timelimit?
Softa vippaa teidät offlineen 15min (?) jälkeen. Ei se tajua, että kirjotatte, kun ei dataa liiku.

Pitää olla keksit päällä ja ruksi tuossa "remember me" kohdassa niin ei heitä offlineksi, tai itse asiassa kai heittää mutta loggaa automaagisesti takasin.

http://tilbud.retailinternet.dk/kun...0820/microsite.jsp?memberOrderID=5f22b215b1f5

kertokaa nyt mikä tuossa on koukkuna? meinaan onnistuuko tuon peruminen sitten tuosta vaan?

no, myöhäistä, tilasin jo, katsoo mitä tulee :D
Onnistuu peruminen. Nykyään ei käsittääkseni tarvii edes oottaa sitä kestotilauksen alkamista, vaan sen voi perua samantien kun ne ekat on tullu (eli se eka lasku maksettu?).

Eriasia on kannattaako noin halpaa mp3-soitinta edes ottaa. Tilaa vähän, tuntematon merkki, laadullisesti arveluttava jne.

Opiskelijana ihan ok tarjous mutta näin töissäkäyvänä sanoisin etten kyllä moista itse ottaisi vaikka halvalla saisikin.

Onko kenelläkään tietoa tai valistuneita arvauksia monelta bändit aloittaa soiton Tavastialla perjantai-illan keikoilla?

Tarkoitus on mennä katsomaan Amorphista ensi perjantaina, mutta ehtisikö katsomaan myös nuo ilotulituksen SM:t ennenkuin menee Tavastialle.

Mistä näppäimestä/näppäinyhdistelmästä saa vaihdettua merkkien, kuten *^`?)(/%¤# ja ), paikkaa näppäimistössä?

Silloin tällöin käy nimittäin niin, että vahingossa tekee jotain, minkä jälkeen nuo merkit eivät ole "oikeilla paikoilla" (esim. painamalla shiftiä sekä numero 6-näppäintä pitäisi tulla &-merkki, mutta tulee joku muu).

Mikä siis on se näppäinyhdistelmä, josta saa nämä merkit takaisin paikoilleen?

Mistä näppäimestä/näppäinyhdistelmästä saa vaihdettua merkkien, kuten *^`?)(/%¤# ja ), paikkaa näppäimistössä?

Silloin tällöin käy nimittäin niin, että vahingossa tekee jotain, minkä jälkeen nuo merkit eivät ole "oikeilla paikoilla" (esim. painamalla shiftiä sekä numero 6-näppäintä pitäisi tulla &-merkki, mutta tulee joku muu).

Mikä siis on se näppäinyhdistelmä, josta saa nämä merkit takaisin paikoilleen?
Katsopas "Käynnistys --> Ohjauspaneeli --> Näppäimistö", ja vaihda sieltä suomalainen näppäimistö päälle. Luultavasti siellä on mennyt jenkkinäppis päälle. Pikanäppäin tuon näppäimistön kielen vaihtamiseen on yleensä kai "shift+vasen alt" tai "shift+ctrl".

Katsopas "Käynnistys --> Ohjauspaneeli --> Näppäimistö", ja vaihda sieltä suomalainen näppäimistö päälle. Luultavasti siellä on mennyt jenkkinäppis päälle. Pikanäppäin tuon näppäimistön kielen vaihtamiseen on yleensä kai "shift+vasen alt" tai "shift+ctrl".

Itse olen aina tuossa tapauksessa vain käynnistänyt tietokoneen uudelleen, minkä jouduin äskenkin tekemään. :D Luulenpa että nimenomaan tuota pikanäppäintä sitä on vahingossa tullut painettua, jolloin näköjään näppäimistön kieli vaihtuu.

Kiitos neuvosta! :worship:

Itse olen aina tuossa tapauksessa vain käynnistänyt tietokoneen uudelleen, minkä jouduin äskenkin tekemään. :D Luulenpa että nimenomaan tuota pikanäppäintä sitä on vahingossa tullut painettua, jolloin näköjään näppäimistön kieli vaihtuu.

Kiitos neuvosta! :worship:

Kannattaa poistaa sieltä samasta paikasta se näppäimistö, jota ei oikeasti ole, eikä käytä, niin ei pääse enää vahingossa vaihtumaan miksikään.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onko pakkiksen fontti-koko kasvanut?:david:

Onko kenelläkään tietoa tai valistuneita arvauksia monelta bändit aloittaa soiton Tavastialla perjantai-illan keikoilla?

Tarkoitus on mennä katsomaan Amorphista ensi perjantaina, mutta ehtisikö katsomaan myös nuo ilotulituksen SM:t ennenkuin menee Tavastialle.

Monesti menee seuraavan vuorokauden puolelle, mutta on sitä 22-23 aikaankin nähty bändien aloittelevan. 22 aikaan tosin lähinnä lämppäreitä.

Tarkastapa selaimen View -menusta, ettet ole vahingossa törkännyt fonttikokoa isommaksi. Moinen kun tapahtuu ctrl/shift+hiiren rulla -yhdistelmällä vahingossa suht helposti.

Huomasin saman eka kännykällä kun pyörin netissä, joten ei omasta koneesta johdu...

Huomasin saman eka kännykällä kun pyörin netissä, joten ei omasta koneesta johdu...
kyllä mun mielestä esim toi "Yleilen keskustelu" ja vastaavat tekstit on kasvaneet... en oo kyllä ihan 101% vissi.

Heittäkääs tamperelaiset (ja miksei muutkin) ideoita ilmoille...

- yhteinen harrastus vaimon kanssa (joku muu kuin p-sali/junppa yms, kuitenkin jotain fyysistä, kuntoa kohottavaa, diibadaa)
- ehdoton edellytys, että ko paikassa olisi ns "lapsiparkki"

Eli onko joku perheellinen löytänyt harrastuksen, jossa olisi paikka jonne tuupata lapsi/lapset siksi aikaa kun itse harrastelee?

Kannattaa poistaa sieltä samasta paikasta se näppäimistö, jota ei oikeasti ole, eikä käytä, niin ei pääse enää vahingossa vaihtumaan miksikään.

-k

Kiitos myös sinulle! Tulipas taas opittua uusia asioita. :)

Jaahas pitäisi lähtä tallinan risteilylle ens.viikon loppuun mutta passi on menny vanahaksi.
Kuinkas nopeesti uuden saa tilattuu vai jääkö risteilyt tekemättä.

Jaahas pitäisi lähtä tallinan risteilylle ens.viikon loppuun mutta passi on menny vanahaksi.
Kuinkas nopeesti uuden saa tilattuu vai jääkö risteilyt tekemättä.
Viikko kestää uuden passin hankinnassa.

Back
Ylös Bottom