Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

SJMV taas on liike, jossa perse pysyy paikallaan, kroppa taittuu "suoraan" kuten Ironlifekin totesi, ja tanko liikkuu kaukana jaloista. Seurauksena etukenompi painopiste/asento, eikä siinä voi kovin isoja painoja käyttää. Liikkeenähän tuo varsinainen SJMV on melko perseestä, tai ainakaan juuri kellään ei ole riittävää liikkuvuutta tehdä sitä oikein.
No aina oppii uutta. Olen aina ollut siinä käsityksessä, että olen tehnyt suorinjaloinmaastavetoa, kun olen tehnyt tuota, mutta ilmeisesti sitten olen ollut totaalisen metsässä luuloineni. No samapa tuo, sillä hyvin on liike aina tuntunut takareisissä, joten suurta vahinkoa ei ole päässyt tapahtumaan :).

...Semmonen tunnettu naistenhakkaaja, joka seurustelee siskon parhaan kaverin kanssa, oli piessyt siskon kun se oli mennyt hätään kun parasta kaveria oli potkittu päähän. Nyt siskolla mm. solisluu todella pahasti poikki. ...
Vituttaa tuollaiset ihmiset... Mikä saa ihmisen tekeen toiselle tuolla tavalla väkivaltaa? Tilanteessa myötävituttaa se että siskos "kaveri" suojelee sitä jätkää, poliisit on saamattomia ja vain yksi tyyppi tuli auttamaan tuossa tilanteessa. Porukalla olis varmaan saatu hakkaaja rauhoitettua aika äkkiä. En rehellisesti sanottuna tiedä, miten itse moisessa tilanteessa käyttäytyisin, mutta ehkä menisin ottaan siltä kaverilta turpaan mieluummin kuin katsoisin sivusta kun naista hakataan.

Harmittaa se, että noinkin häiriintyneitä ihmisiä liikkuu vapaalla jalalla.

Siis totta helvetissä sekä SJMV:ssä, että jullessa (hyvää huomenta) pitää pyllistää kunnolla, viedä persettä taaksepäin ja siinä samalla hieman koukistaa polvia. Ja ehdottomasti tangon pitää aina SJMV:ssä viistää jalkoja tai reenihousujen kangasta, ei missään nimessä mitenkään kaukana jaloista viedä tankoa, haluatteko te ihan välttämättä hajottaa selkänne? :eek:

Tsekkaa Tepes tää: http://www.painonnosto.net/tiedostot/nostamisenperusteet.pdf

Lue tuolta otsikosta PIENEMMÄN VASTUKSEN NOSTORATA alkaen, niin opit vähän fysiikan peruslakien toiminnasta punttireenissä ja SJMV:ssä. Eli siis sivut 4-8 (pdf filen numeroinnin mukaan, sivun alalaidan sivunumeroinnin mukaan 16-20).

Laitetaanpa vielä tää: http://www.youtube.com/watch?v=nm0trSPtPxY
Eli SJMV:ssä selän ja jalkojen pitäisi tehdä tismalleen sama liike, kuin tuossa hyvää huomenta liikettä kuvaavassa filmissä, tanko vain on eri paikassa ja menee mahd. läheltä jalkoja.

EXRX:ssä on hyvätkin puolensa, mutta noi filminpätkät siellä ovat monesti pahasti pielessä.

Tänään pisti salilla silmään sellanen keski-ikäinen ja n. 160cm pitkä nainen. Teki penkkiä ja tyyli oli runkkupenkki ja ote todella leveä, josta seurasi, että nostomatka oli noin 10cm. Rautaa tangossa oli 68,5kg ja samoilla monta samanlaista sarjaa.

Salille tuli tällainen isohko kaveri kiukkuinen ilme päällä ja pää oli tietysti kalju ja punainen. Testoäijä menee sitten prässille, mutta joku on jättänyt siihen aimo nipun punaisia limppuja. Äijä alkaa vielä punertaa lisää ja alkulämpökin on saatu hien pintaan kihoamisesta päätellen. ”SAATANA ! VITTUU !!!” – äijä kommentoi ikävää tilannetta.

No äijä saa painot pois, lämmiteltyä ja siirtyy ekaan tiukkaan sarjaan. Muutama tuskainen toisto on takana, kunnes kuuluu sellanen pieni, lyhyt, ämmämäinen pumppa josta äijä pillastuu: ”VITTUU! SAATANA !!!” :lol2: prässin lukko päälle ja romut rytisten rautoihin.

Täytyi mennä hetkeksi vähän sivummalle naureskelemaan etten olisi päässyt hengestäni :eek:

Reväytin äsken salille nohevana pari päivää sitten voimapyörässä antaumuksella mankeloidut vatsalihakseni. Ei sitten käynyt mielessä, että leuanveto lisäpainolla vaatii vatsoilta yllättävästi pitoa. 2. lämmittelysarjan 1. nosto, jossa huimat 15 kiloa lisäpainoa dippivyössä. Veto lähti riipunnasta, suorilta käsiltä nätisti liikkeelle, suoritustekniikka puhdas, mutta voimaperäinen. Alkukiihdytyksessä vatsalihaksiin sattui ihan hemmetisti ja se sarja jäi siihen. Ei sitten tarvinnut tehdä ranskalaisia punnerruksiakaan treenin loppupuolella ollenkaan, kun kokemuksesta tiesin sen ihan mahdottomaksi. Samoin leuoissa piti ripustaa paino selän taakse normaaliin nostovyöhön ja vetää suunnitellut sarjat 25 kilolla hyvin varovasti ja himmaillen, että sain ne yleensä tehtyä. Voipi olla, että maven tiukat 3*6-sarjat jäävät parin päivän päästä tekemättä, vaikka se suunnitelmana olikin vielä päivällä.

pakko avautua tännekkin!
1. olkapää rikki --> treenitauko
2. rahat loppu
3. menee hermot töissä yhden ns. pikkupomon kanssa. Tuntuu että kaiken se tekemisen tarkotus on ainoastaan vittuilla ja tehdä muiden päivästä mahdollisimman hankala!
4. täällä kämpässä on niin perkeleen kuuma ettei pysty nukkumaan!
Hermot menee :curs:

Olen nukkuessani puraissut kieleen oikein kunnolla, kohtalainen palkeenkieli oikealla puolella ja mukavasti se hankaa hampaiden reunaan. Ai vittu kun on kivaa.

Toivottavasti en näe yöllä unta purkansyönnistä tms..

Töissä nainen tuli ja halusi ilmaa pyöränrenkaaseensa, siihen tokaisin, nyt ei pysty ikävä kyllä täyttämään sitä kun tää mun vehje ei toimi ja tästä puuttuu semmonen pää (eiku siis:nolo:). Niin siis tätä kompuraa tarkoitin.:D

Haha. Menipä hyvin väärään threadiin koko oma posti.:D

Ei ei ei. Ei noiden naisten kans tuu toimeen mitenkää päin :E Mikä siinä on että miesten ja naisten pitää olla niin pirun erilaisia että ei voi ymmärtää niiden aivoituksia? Ei oo jumala ihan loppuun asti miettiny tätäkään.. :curs:

No äijä saa painot pois, lämmiteltyä ja siirtyy ekaan tiukkaan sarjaan. Muutama tuskainen toisto on takana, kunnes kuuluu sellanen pieni, lyhyt, ämmämäinen pumppa josta äijä pillastuu: ”VITTUU! SAATANA !!!” :lol2: prässin lukko päälle ja romut rytisten rautoihin.
Täytyi mennä hetkeksi vähän sivummalle naureskelemaan etten olisi päässyt hengestäni :eek:

Mikä on pumppa?

Oon työpaikan parkkipaikalla, ja auto ei lähe käyntiin. Ois ihan kiva päästä kotiin nukkumaan...

Voi vittujen vittu, että vituttaa miten monen tunnin hyvä työ voi mennä hukkaan yhdellä virheellä.:wall:

Pelasin 1 euron buy-inin, jossa osanottajia oli 2300, pokeriturnausta 4 tuntia ja sataset kiilu jo silmissä, kun stäkkiä oli jotain 100 000 blindien ollessa 3000/6000 ja pelaajia enää jäljellä jotain 30.

Sain käteen AKo:n ja korotin keskipositiosta. Vieressä oleva monster-stäkki korotti lisää ja mä heitin all-init:david: Totta kai sillä oli AA.:david: Pöytä ei auttanu.

Mitä vittua mä oikein ajattelin??:wall: Koko aamuyön pelaamisesta kostuin 5 vitun euroa, vaikka siihen olis niiiiiiiiiiiiiiin helposti voinu lisätä pari nollaa(ja jakaa pienellä luvulla :P).:itku:

Kiva huomata aamulla että joku valopää kaatanu prätkän parkkipaikalla -> naarmuja vilkussa, käsijarrukahva poikki. Tällä kertaa pienet vahingot, mites huomen aamuna? :curs:

On se joillan vaan vitun hankala olla koskematta toisen omaisuuteen.

On se joillan vaan vitun hankala olla koskematta toisen omaisuuteen.

Selvis sitten että siihen parkkikselle on yönaikana kurvannu joku lowlife nuorisoporukka ruosteisella ladalla, ja sitten kaatanu pihassa olevia prätkiä. Varmaan auto varastettu ja lowlife tyypit kamoissa. Sääliksi käy, toiv kuolevat pian huumeaddiktioonsa.

Back
Ylös Bottom