Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittujen kevät.

Kuulin juuri, että meidän jo vakioksi muodostunut sorsastuksen aloitusreissu jää luultavasti väliin, syynä reissun isännän ja mökin omistajan poissaolo. Siis saatana, "oma" pieni passisaari, pieni erittäin hyvä porukka, lähimmät muut metsästäjät lähes puolen kilsan päässä, hyvin sorsia -> siis kaiken kaikkiaan loistopaikka koiralle ja miehille. Tämä vaihtuu väentungokseen, kaukoampujiin ja sorsien etsimiseen jatkuvasti muille. Saatanan saatana !!! :curs: :wall:

Vesihiihto onnettomuudessa vasensilmä joutui koville ja nyt sillä ei näe paljon mitään :(

Ensiavussa ja silmälääkärillä kävin, toivottavasti silmä vielä joskus paranee entiselleen.

Mutta pilkut unohtui silti

Mul ei oo ollu vuotee pilkkuvirheitä äidinkielen aineis, esseis ynnä muis skebois :(
Voi voi ku unohti pilikuttoo texxtin :whip:

Nyt kyllä oli tulossa sellasta tarinaa loppupäivästä ja fileerausveitti silmää juttua mutta joku herkkä olis taas saanu sätkyt ja valittanu kui huolestuttavaa tekstii taas tulee nii ei. Onnistunu nyt rauhottumaa :) Kaikki meni päin vittua. Ehkä huomen menee paremmin. Tänää aikasin nukkuun. Aamen.

Tänään opin taas jotain uutta töissä. Paineilmapopniittipistoolin se karan poisheittomekanismin(tms) toinen pää(josta se lentää ulos) on aika pirun terävä. Tollanen kiva reikä kädessä juups.. oikeen kuopi lihaa pois kädestä kun siihen tunaroin itteni tätä pistoolii purkaessa.. :P

Vituttaa ihmisten valitus joka saatanan asiasta, vaikka se olis kuinka pieni ja helposti hoidettavissa, silti valitusta... Muutenkaan kukaan vittu tee mitään, kuhan vaan valittaa. Ja toinen on valehtelu...

Vituttaa kun ei kiinnosta tehdä töitä mihin on koulutus ja niihin hommiin mitkä kiinnostaa on niin vaikea päästä ilman sen alan koulutusta ja työtilannekin on suht huono siellä.

ps. se myös vituttaa kun porukka kuulee mikä oon ammatiltani niin ne ihmettelee isoon ääneen "mikset tee niitä hommia? siel on töitä". Ei vaan kiinnosta perkele.....

ps. se myös vituttaa kun porukka kuulee mikä oon ammatiltani niin ne ihmettelee isoon ääneen "mikset tee niitä hommia? siel on töitä". Ei vaan kiinnosta perkele.....
Mikäs ammatti sitten on?
Mua ei muuten vituta yhtään mikään. :)

Kun lähdin salille, muistin puolimatkassa unohtaneeni salin jäsenkortin -> åaluu kotiin
Sitten unohdin treenihousuni -> takaisin kotiin
Sitten vitutti niin paljon, etten enää halunnut lähteä, koska kuitenkin unohtaisin jotain.
Lähdin kuitenkin kun salilla on käytävä -> unohdin avaimeni -> taas paluu kotiin hakemaan ne.

Pääsin kuitenkin salille lopulta.

Itsellä käynyt kerran samoin, mutta jäin toisella kertaa jo salille vaikka treenihousut olivat jääneet kotiin.. Kyykkäilin treenit bokserit jalassa:D

Itsellä käynyt kerran samoin, mutta jäin toisella kertaa jo salille vaikka treenihousut olivat jääneet kotiin.. Kyykkäilin treenit bokserit jalassa:D

Juu sain kerrankin pomon houkuteltua kyykkytreeneihin aamu kuudelta ennen duunia ja tietenkin otin tyhjentämäni kassin mukaan.

Siinä tuli sitten kyykättyä farkuissa ja jatsareissa. Puolessa välissä päivää pääsin sitten vaihtamaan vaatteet. Onneksi oli eden vaihtopaita, kalsarit ja sukat mukana...

Seuraava voisi melkein mennä avautumisena tuonne Laitatteko salilla painot paikalleen -ketjuun mutta kyllä se komediastakin käy.

Räkissä oli varsin hyvässä lihassa oleva kaveri tekemässä kulmasoutua joten odotellessa väänsin muita liikkeitä pois alta ja jossain vaiheessa kaveri sitten lopetti jättäen kuitenkin tankoon 25 kilon limput. Siinä sitten pykälää pienempi kaveri hetken päästä meni tekemään myös kulmasoutua ja otti nämä edellisen jättämät pois mutta lopetettuaan jätti puolestaan kympin kiekot tankoon juuri samoin kuin tämä karpaasi.

Siinä sitten kun itse menin tankoa tyhjentämään niin tuli hihiteltyä itsekseni että noinkohan sitä otetaan isoista karjuista mallia kaikessa.
Mikä sali?

Aikanaan Lahdessa oli salilla sellanen pirun iso ukko, joka teki vain ja ainoastaan penkkiä ja kyykkyä. Se teki penkin aina kyykkyhäkissä siten, että varmistustapit oli n. 10 cm rinnan yläpuolella. Se haki aina saman tangon ja samat limput. Mitkään muut limput, ku leokon kumireunaset limput ei kelvannu. Se jopa pyys vaihtamaan vaikka kahden kympin limpun toiseen, jos ei ollu niitä sen "omia" vapaana. Tekniikka oli sellanen, että se pudotti raudat varmistustangoille ja nosti siitä ylös pienellä pompulla. Ne tapit jousti, kun tangossa oli paljon rautaa. Sit se luki lehteä ja sen jälkeen se alko juosta paikallaan ja nosti hartiat korviin ja "venytteli" niskojaan ennen uutta nostoa. Aina ja joka reenissä samat rituaalit, mutta joka toinen kerta penkkiä ja joka toinen kerta kyykykä eikä mitään muuta.

Täällä Helsingissä on yks ukko, jota mä sanon kenguruks. Se käy ainakin kolme kertaa viikossa salilla. Eka se juoksee tunnin juoksumatolla. Siitä matka jatkuu vinopenkkiin, johon lyödään suoraan 20 limput tankoon kiinni ja ruvetaan tekemään. Ote on leveydeltään sopiva ojentajatreeniin ja tanko jää 15 cm ylärinnasta. Tostoja 8-12 ja sarjoja joku viis. Siinä välissä haaveillaan ja kattellaan poikien perseitä ainakin viis minuuttia. Seuraavana ohjelmassa ylätalja niskaan, aina samalla tangolla ja samassa taljassa. 60 kg painoa ja kiskotaan siten, että ollaan penkillä alhaalla kaksinkerroin. Ylöspäin mentäessä noustaan puolittain seisomaan ja vedetään jaloilla alas (tästä nimi kenguru). Sen jälkeen on vuorossa keskitetty hausitalja sellasessa istuttavassa vehkeessä mutkatangolla ja siinäkin pitää vähän persettä irrottaa penkistä ja hakea vauhtia.

Samalla salilla käy yks harmaa pikku-ukko, joka ei juurikaan käytä vapaita painoja esim. tee penkkiä koskaan. Tämä varmaan siksi, että se ei voi laittaa pankkiin egopainoja ilman oman terveyden vaarantumista. Prässiin muka isot painot ja sit polvet lukkoon ja nitkutetaan varmaan pari minuuttia. Sit on niin pirun hiki ja tarkastetaan, että näkikö kaikki. Hauis tehdään pikkutangolla varmaan 50 toistoa kauheella selkäheijarilla. Kaikille liikkeille yhteistä on se, että painoja on enempi ku kellään muulla ja liikerata on pienempi ku kellään muulla. Ilme on myös kovempi ku kellään muulla.

Tällä samaisella salilla (naurattaa itteesäki ku näitä tuntuu riittävän) kerran oon törmänny yhteen hahmoon, joka tuli perähessuks. Mä oli kyykkyhäkin luona tekemässä kulmasoutua tangolla. Mulla oli sarja kesken, ni tää peelo tulee tekemään kyykkyä just mun selän taakse. Ei sano mitään, rupee vaan hinkkaan. Sillä oli saletisti kolvi ala-asennossa korkeintaan 20 sentin päässä mun jälkipolttimesta. Mun teki mieli kopata nokkaan, mut nielin kiukkuni, ku häkellyin hieman.

Meitä riittää moneksi.

Viimeksi muokattu:
Tällä samaisella salilla (naurattaa itteesäki ku näitä tuntuu riittävän) kerran oon törmänny yhteen hahmoon, joka tuli perähessuks. Mä oli kyykkyhäkin luona tekemässä kulmasoutua tangolla. Mulla oli sarja kesken, ni tää peelo tulee tekemään kyykkyä just mun selän taakse. Ei sano mitään, rupee vaan hinkkaan. Sillä oli saletisti kolvi ala-asennossa korkeintaan 20 sentin päässä mun jälkipolttimesta. Mun teki mieli kopata nokkaan, mut nielin kiukkuni, ku häkellyin hieman.

Meitä riittää moneksi.

Tää ahistaa ihan hiiren verran iteäki välillä. Vetelin mavea oman paikkakunnan yleisellä salilla missä en yleensä treenaa. Siinä sitten muutaman sarjan vetelin niin siihen mun taakse n. 30cm päähän tulee joku vanha käpy (nimetty lintubongariks) tekemään mavea 10 kiekot päissä. Aina kun aloin tekemään alkoi sekin. Aika pelottavaa... :urjo:

Miepä olin just kyykkyyn menossa niin edessä oleva nuori mavettaja kundi tuli lisäämään painoja just mun naaman eteen. Siinä se pyllisteli. Jos oisin kyykistynyt, niin olisi ollut oikein mukavat näkymät ja vielä oikein läheltä. Miun ilme oli kuulemma näkemisen arvoinen :D

Kurkkuun koskee. Täällä duunipaikalla on ilmatilassa jotain vanhoista villoista lähteneitä itiöitä ja naapurissa on remppa. Ei ole oikein mukavaa kun ei voi kunnolla hengittää. Uskomattoman paskat työolosuhteet muutenkin.

Vituttaa töis muutama tyyppi. Aamulla ei edes katsota päin ja sanota huomenta. Sitten kesken töiden pelleillään kuin pikkukakarat. Sitten jos ei hommat suju niin potkitaan lähimpänä olevaa kaappia ym.

Vähä rupes vitutta maa ku jäi shortsit jäi kotii ku menin salille. Ulkona ~+30astetta,salilla ei ilmastointii ja miul t-paita ja kollarit jalas. Vähä lemahti paita ja housut hielle :urjo:. Hyvä ettei haissu salin toisest pääst toisee ku ei oo mikää kauheen iso sali

Back
Ylös Bottom