Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Itse olen jotenkin kumma suomalainen, että tuollaisessa tilanteessa vaikkei kyseessä olisikaan ollut somali olisin mennyt hakemaan aukomaan päätäni/pysäyttäny ton näpistelijän. Kait pari kesää kaupassa töissä on iskostanut muhun asenteen, että kuuluu jokamiehen velvollisuuksiin puuttua tuollaisiin. Kun ainoa syy ettei puutu on hämmennys/uskalluksen puute tms.

prkl.

Juu, todella jaloja käytännön tekoja. Naisten, lasten ja vanhusten pahoinpitelemistä, ravintolayrittäjien ikkunoiden kivittämistä yms.

Niin onhan se huono asia, jos tuollaiset ihmiset joutuvat kärsimään mutta monikultturistit ovat valmiita katsomaan läpi sormien suomalaisten pahoinpitelyjä uskonsa nimissä niin onko jotenkin enemmän väärin katsoa läpi sormien muutaman ns. "hyvän" maahanmuuttajan pahoinpitelyä?

Se miksi tota korttia hihasta vetelen, johtuu täysin siitä että niin kovasti todellisuuden kiistät.!

Se johtuu siitä että sä et muuhun pysty. Et pysty tunnustamaan että mun viesteistä ei löydykään monikulttuurisuuden puolustusta. Menit kirjoittamaan paskaa etkä pysty sitä myöntämään.

Pistä lisää korttia pöytään kun sä et raukka muuhun kuitenkaan taaskaan pysty.

TaivaanIsä: Voisitko lopettaa tuon henkilökohtaisuuksiin menon. On ärsyttävää lukea jatkuvaa vänkäystäsi. Varsinkin kun et itse edes myönnä aikaisempia nickejäsi.

Se johtuu siitä että sä et muuhun pysty. Et pysty tunnustamaan että mun viesteistä ei löydykään monikulttuurisuuden puolustusta. Menit kirjoittamaan paskaa etkä pysty sitä myöntämään.

Pistä lisää korttia pöytään kun sä et raukka muuhun kuitenkaan taaskaan pysty.

Kortit katoaa siinä kohtaa kun tunnustat asiat. Mä pystyn ainakin itselleni myöntämään ettei musta ole pakolaisten auttajaksi, sekin lienee jotain. Monta vuotta yritin kunnes tajusin et se on sama kuin päätä seinään hakkasi. Ja kai mä jotain muutakin osaan kun sulla noin pahasti käpy palaa. En mä silti lähde mukaan tohon enempää. Pidä mua minä pidät, mä pidän jatkossa mölyt mahassa sun osalta. Ei näköjään tämä keskustelu etene. Hauskaa kesäloman jatkoa!

Äiti tappoi lapsensa;

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...naisen+murhanneen+kolme+lastaan/1135229322425

Jännä juttu ja taas kerran oikein yllättävää, että Hesari jättää mainitsematta, että äiti oli ulkomaalaissyntyinen.
Lapsiraukat
Inspector Baboon of Scotland Yard's Special Fraud Film Director Squad, Jungle Division | 7.8.2007 13:39

Pienten lasten isänä menee kyllä aika iso pala kurkkuun. Mikä kumma suomalaista naista nykyään vaivaa?

:rolleyes: Palautetta raiskausuutisiin?

Yleistykset vähemmälle, kiitos.
- Pienten lasten äiti | 7.8.2007 14:23

Mikä kumma suomalaista naista nykyään vaivaa?

Muistetaanhan kuitenkin, että suurin osa väkivallanteoista, myös lapsensurmista, on Suomessakin edelleen miesten tekemiä.

Ja tämä oli tosissaan :david:

"Mikä kumma suomalaista naista nykyään vaivaa?" :hyper:

Hohhoijaa... miksi se on niin jumalattoman vaikeaa erottaa viidakon lakeja neekerin sielusta? Katselin tänään Voice-tv:n rap-videoita, enkä löytänyt ankaralla pohdinnallakaan mitään syytä miksi orjuus piti poistaa.

Minäkin näin ensimmäisen kerran moniosaamista juuri äsken ;)

Olin kaupassa ostamassa einestä, ja äiti lapsineen oli myös siellä, somaleita siis. En kiinnittänyt heihin sen kummempaa huomiota, kunnes olin kassalla. Noh, siinä normaalisti maksettiin ostoksia kunnes juuri pakkausvaiheessa pieni lapsi meni viereiselle hyllylle kopeloimaan pringles-purkkia. Tietysti se tarttui mukaan ja sitä piti näyttää äidille. No ei siinä mitään, lapset tekee semmosta usein. Seuraavaksi tapahtunut onkin se kummallinen vaihe.

Äiti työntää lapset viereisessä olevasta ulko-ovesta kovalla kiireellä ulos ja nappaa pringles-purkin omaan kainaloon. Lapset ei oikein ymmärrä mistä on kyse, joten mamma jää vielä siihen väliovelle jumiin niiden kanssa ja huutaa ja työntää heitä ulos. Olipahan näky. Ihmiset oli sen verran pihalla ettei kukaan oikein tajunnut sanoakaan mitään. Arvatkaapa mitä kassa teki? Ei yhtään mitään. Katsoi pois, vaikka vieressä oli show menossa missä tavaraa vietiin ulos. Ei toki kallista, mutta olen käsittänyt, että myös halpoja tavaroitakaan ei anneta varastaa jos sen näkee.

Sen olisin ymmärtänyt jos lapsi olisi vaikka sen varastanut tai lähtenyt juoksemaan, senkin vielä ymmärtää. Sattuuhan sitä. Mutta ÄITI työnsi väkisin lapset ulos ja nussi sen purkin, siis kaikkien edessä. Mitä vittua?!

Eihän se nyt ole kallis se purkki ja kyllähän ne kaikki ihmistyypit varastaa mutta mutta.. tuo kuvio oli kyllä jo perverssi. Olisi varastanut edes jotain arvokasta. Mutta purkki pringlesiä, se oli ihan impulsiivinen veto joka vielä meni vituilleen kun lapset ei ollut messissä karkumatkalla. Neki varmaan ihmetteli että mitäs viddua... mihinkäs meillä nyt on kiire.

Semmosta tapakasvatusta. Joo, osaa suomalaisetkin varastaa, mutta en ole koskaan nähnyt äidin ottavan lapsen kerjäämää karkkia tai vastaavaa ja kiirehtivän sen kanssa ulos kun ostokset on juuri tehty ja vittu seisoo vielä kassan edessä.....

Taitaa olla vähän eri asenne yksityisomistukseen ja tavaroiden omistamiseen noilla "heimoveljillämme". Kun afrikkalaiskylässä jaetaan metsästyssaalis ja viljasato niin miksei myös suomalais"kylässä".. (tämä siis minun selitys, ei mikään puolustus tapahtumalle)

Kortit katoaa siinä kohtaa kun tunnustat asiat. Mä pystyn ainakin itselleni myöntämään ettei musta ole pakolaisten auttajaksi, sekin lienee jotain. Monta vuotta yritin kunnes tajusin et se on sama kuin päätä seinään hakkasi. Ja kai mä jotain muutakin osaan kun sulla noin pahasti käpy palaa. En mä silti lähde mukaan tohon enempää. Pidä mua minä pidät, mä pidän jatkossa mölyt mahassa sun osalta. Ei näköjään tämä keskustelu etene. Hauskaa kesäloman jatkoa!

Hei jos se on sulle tärkeää niin mä voin toki olla sulle (ja vain sulle) sun oma pikku AKV (tai mikä tahansa valisemasi nicki). Ihan vaan siks kun asia tuntuu olevan sulle tosi tärkeä ja selvästi kiihotut siitä.

Voi pikku kulta raukka kun mun loma loppu jo kaks viikkoa sitten. Ai niin. Toi lomantoivotus olikin sulta vaan pikku kortinheiluttelua. Olitpas ovela. ;)

P.S. Pikku raukka ei vieläkään löytänyt multa yhtään monikulttuurisuutta puolustelevaa kirjotusta. Voi toista. :itku:

Onneksi on kortti.

TaivaanIsä: Voisitko lopettaa tuon henkilökohtaisuuksiin menon. On ärsyttävää lukea jatkuvaa vänkäystäsi. Varsinkin kun et itse edes myönnä aikaisempia nickejäsi.

Munkin mielestä on todella ärsyttävää lukea tätä samaa jatkuvaa vänkäystä. Pystytkö sä muuten etsimään mun viesteistäni monikulttuurisuuden puolustusta?

Mä lopetan henkilökohtaisuuksiin menon heti kun muutkin lopettavat. Ihan suorastaan välittömästi.

edit. Tai tokihan mä lupsakkana kaverina lopetan henkilökohtaisuuksiin menon tältä istumalta. Kiva kun vinkkasit kaveri!

Kerroin tuossa aiemmin olleeni yhteydessä Ameriikan puolelle valkoisiin kansallismielisiin "white nationalists". Siellä tuntuu olevan tapana järjestää kokoontumisia "rally". Tällä kertaa oli kyseessä Morristownin pormestarin kokoonkutsuma Pro-America rally, joka vastustaa laitonta maahanmuuttoa Meksikosta. Tämä on iso ongelma sielläpäin. Aikovat rakentaa aitaa Meksikonvastaiselle rajalle.

Näitä valkoisia kansallismielisiä on aina kerääntynyt vastaan "antis" (=anti-racists) pitämään rasisminvastaista vastamielenosoitusta. Lähin Suomivastine on sosialistiliitto.

http://www.sosialistiliitto.org/

Mielestäni kansallismielisillä oli hyvin perusteltuja argumentteja. Youtubesta;

Anarkistit

Part1

Part2

Part3

Part4

Part5

Kansallismieliset kannustavat anteja harjoittamaan sananvapauttaan, mutta nämä käyttäytyvät kuin vasemmistoanarkistit, joita he sanovat olevansakin.

Tapahtuman jälkeen he hyökkäsivät yhden järjestäjän, hänen vaimonsa ja auttamaan tulleen vanhuksen kimppuun.

Liberaalien sanoma tuntuu olevan rauha, rakkaus ja suvaitsevaisuus, mutta jos olet eri mieltä meidän liberaalien ajatustemme kanssa, niin tapamme sinut.

Pari lehtiartikkelia;

http://www.dailyrecord.com/apps/pbcs.dll/article?AID=/20070728/UPDATES01/707280350

http://www.dailyrecord.com/apps/pbcs.dll/gallery?Site=C0&Date=20070728&Category=NEWS01&ArtNo=707280802&Ref=PH&Params=Itemnr=8

bilde

Paikalla oli myös skinejä, mutta katsokaa ilmeitä. Ketkä olivat päällekäyviä? Ketkä peittävät kasvonsa.

Minusta tuntuu, että meillä on prikulleen samanlaisia ihmisiä täälläkin. "Rasisminvastustajia", jotka eivät ole kuin kannoistaan epävarmoja anarkisteja.

Liberaaleja ja vasemmistoanarkisteja ei ole toki syytä sekoittaa keskenään ellei halua harhautua tahallaan. Se, että skinit ja anarkistit ottavat yhteen tai meuhkaavat keskenään on aika yhdentekevää. Kumpaakaan puolta ei voi kutsua tulevaisuuden toivoksi.

Mitä tulee äiteihin ja lapsien murhiin, vaikka kyseessä oliskin ulkomaalainen nainen, itse en ainakaan koe tämän olevan kovinkaan liitoksissa mihinkään rotuun, uskontoon tai muuhunkaan. Nämä ovat varsin yleisiä ja universaaleja juttuja, jotka ovat kyllä tosi surullisia. Tästä on aika turha kiihtyä, äidit snuffailevat lapsiaan aika usein.

Voisi lisätä, että vähän sama (vaikka ongelma erilainen) kun isät pistävät koko perheensä matalaksi ja lopuksi itsensä. Eiköhän kaikki nyt omaa jälkikasvuaan kuitenkin arvosta ja pyrkii suojelemaan, joten jos näitä menee tappamaan niin syy-yhteyksien haku jostain kulttuuri/uskonto/rotu-akselilta taitaa olla ainakin tieteellisesti aika kovaa kakkaa.

Alan, ok, kunhan vaan muistaa että ne ovat silti erittäin eri asioita ;). Kai se on vähän sama asia olla kristitty tai muslimi tai mikä vaan ja mennä jeesuksen/mohammedin nimessä vähän puolustamaan totuutta. Kai näissä on idea aina tehdä päinvastoin tms :) Anarkisteista en niin tiedä miten ideologia suhtautuu muihin ryhmiin käytännössä vai suhtautuuko ollenkaan, mutta kyllä liberaalit lähtee siitä että toisten oikeutta mielipiteeseen ja sen sanomiseen kunnioitetaan siinä missä kaikkien muidenkin, varsinkin silloin kun on itse asiasta eri mieltä. Taitaa olla tuo ajatus yksilöstä sen verran iso kulmakivi että jos joku ei käytännössä noudata tuota niin ei sitten noudata myöskään ideologiaa vaan on jotain muuta.

Eli tarkoitus oli kysyä mistä tarkalleenottaen haluaisitte äänestää? Ja mitä mahdollisesta äänestystuloksesta seuraisi?

Valtaosa suomalaisista ei edes tiedä mitä se [monikulttuuri] käytännössä tarkoittaa. Minä mukaanlukien.

Karmean vaiketa tämä keskustelu. Kun peräänkuulutan konkreettisia toimenpide-ehdotuksia ja keskustelua niistä, niin jaaritellaan ympäripyöreyksiä siitä kuinka "monikulttuurisuus on kakka ja naapuri on musta". Yksinkertaisimmillaan siis yritän tässä kysyä mitä te oikein haluatte?
Tämä on nyt vähän ripoffia Alan B:ltä, mutta itse asiassa sinä sanoit sen tuossa yllä itse.

Valtaosa suomalaisista ei edes tiedä mitä monikulttuuri käytännössä tarkoittaa. Siitä huolimatta kaikki vallanpitäjät hokevat, että Suomi on nyt väistämättä muuttumassa monikulttuuriseksi maaksi ja kaikkien pitää vain hyväksyä se.

Suomalaisille pitäisi kertoa, että mitä monikulttuuri on, mitä se maksaa ja mitä hyötyä/haittaa siitä on. Ja tähän keskusteluun pitäisi antaa kaikkien osallistua, myös valtamedioissa.

Sen jälkeen, kun kaikki ovat edes vähän hajulla siitä, että mistä monikulttuurissa oikeasti on kysymys, voidaan päättää ne kansanäänestyksen äänestysvaihtoehdot. Ja pitää se kansanäänestys.

Mahdollisesta äänestystuloksesta seuraisi toivottavasti se, että kansan tahto otettaisiin jatkossa huomioon maahanmuuttopolitiikasta päätettäessä.

Back
Ylös Bottom