Olen tälläinen 15 vuotias naru, oon yrittänyt saada painoa nousemaan vaikka miten. vaikka vetäisin jotain roskaruokaa 2 kuukautta niin paino ei nouse minnekkään, tai jos syön jotain tosi proteiinipitoista pariviikkoa niin sitten on kans sen pariviikkoa maha niin sekaisin, ettei meinaa kävelemään pystyä. Oon päälle 170cm pitkä ja painan 47 kg niin että mikä tuossa mahassa nyt on vikana ku ei millään syömisellä sitä painoa saa nousemaan. En saa lihasmassaakaan millään jos en saa painoa nousemaan. Lääkärissä ne sanoo tuosta painosta vaan että on suvussa tai muuta paskaa, mutta se ei kyllä mitenkään vaikuta siihen että mun ruuansulatus ei toimi ilmeisestikkään kunnolla... Joten auttakaa, mitä mun pitäis hommata että saisin ton mahan pelittämään.
Äläkä turhaan syö roskaruokaa. Kerää vaan herkemmin fläsää jota ei kuitenkaan kukaan halua missään vaiheessa. Syö jossain määrin kuitupitoista ruokaa esim ruisleipää tai puuroa, jonkin verran vihanneksia, niin pysyy vatsa mukana. Ja esim gefilus jugurtit auttaa vatsan kanssa. Sitten muu ruokailu voi periaatteessa olla ihan mitä kotona on tarjolla. Mutta lähdet siitä että alat ottamaan enemmän ruokaa kuin normaalisti. Noilla massoilla ei tarvitse paljoa vielä proteiinin saantia murehtia, kun saat sitä tarpeeksi jos juot esim maitoa ja syöt ihan normi ruokaa. eli:
Mutta en viitsi alkaa uutta tekemään pelkästään tämän takia ja haulla en oikein löytänyt etsimääni.
Mutta onneksi silloin kun olin vähän aikaan siellä niin älysin ottaa hunajapurnukan sinne.