Hei, elkääs nyt avautuko. Mitäs mä sukupuolelleni voin ja sitäpaitsi mulla ei oo elämää :D
Ei siinä mitään naisnäkökulmaa kaivataan aina

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hei, elkääs nyt avautuko. Mitäs mä sukupuolelleni voin ja sitäpaitsi mulla ei oo elämää :D

Jaahas,vois tulla hetkeks lihottamaan post countia. Samat naamat näyttää viihtyvän, Dymond alkaa oleen jo paikan virallinen valvoja.

Enemmän tänne pitäis saada mimmejä,nää on aina niin härkäbileet.Teit on niin kiva katella.Hei, elkääs nyt avautuko. Mitäs mä sukupuolelleni voin ja sitäpaitsi mulla ei oo elämää :D

minä voin ottaa muutaman ja sitten laittaa...

Toki.Jaahas,vois tulla hetkeks lihottamaan post countia. Samat naamat näyttää viihtyvän, Dymond alkaa oleen jo paikan virallinen valvoja.
Näin o.Enemmän tänne pitäis saada mimmejä,nää on aina niin härkäbileet.Teit on niin kiva katella.
Vedätkö sä kotona kalsareita vai käytkö ulkona?
No ni, tota ei olis kannattanu sanoa. Vapaa nainen, ottaa yksinään (?) alkomahoolia kotonaan, tässä ketjussa... Watch what you ask for, you just might get it.Mäpäs korkkasinki
Mä oon editoinu omiin posteihin aina lisää (kuten tähänkin) niin ei tuu niin paljoo postauksia. Onhan täällä tullu roikuttua kun on toi rytmi ollu mikä on.No johan on, meitsi alotti pari yötä sitten ja noin korkeella...
ihan hyvin. 5 päivää ryypätty putkeen...
nukkuuko weikka?
No ni, tota ei olis kannattanu sanoa. Vapaa nainen, ottaa yksinään (?) alkomahoolia tässä ketjussa... Watch what you ask for, you just might get it.
ja huom, korkkasin yhden ja valitettavasti en saa sillä kännejä :curs: