Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvä että välillä edes saa näkemystä kauniimman sukupuolen edustajan puolelta:D

Hei, elkääs nyt avautuko. Mitäs mä sukupuolelleni voin ja sitäpaitsi mulla ei oo elämää :D
Enemmän tänne pitäis saada mimmejä,nää on aina niin härkäbileet.Teit on niin kiva katella.

e-Pitbull:lomailua?

Jaahas,vois tulla hetkeks lihottamaan post countia. Samat naamat näyttää viihtyvän, Dymond alkaa oleen jo paikan virallinen valvoja.
Toki.

Ketjun statsit:

Name Posts

Dymond 231
Mike 185
Janpa 160
_|omppa 119
^Pitbull^ 119
Weiland 100
Prayer 86
antibodari 76
Murentaja 66
Alec 54
miccomacho 51
Jatkuvuus 50
Anonymity 47
Silmukka 44
Yusu 40
Columbu 37
Johan 36
Moveholic 33
Checker 33
MiQulis 33
Super5 32
Siron 31
SEAGRAM 28
Carter 25
Rick James 25
nigster 25
~Voimariini ~ 20
RitariÄssä 19
Terminator2 19
Jylli81 18
Dippi 18
Pikku-Pekka 18
hunter killer 17
Mika1979 16
Mahoney 16
rafael 15
Robertto 15
erkjetter 14
Oxx 14
Sam78 13
Muppetti 13
elasto 13
VTG 13
GoA 12
tabli 12
JP Fux 12
C01CA 11
Melly 11
NEUTRAALI 10
Ironlife 10

Alle kymmenen postausta tehneitä on sitten vielä liuta.

Enemmän tänne pitäis saada mimmejä,nää on aina niin härkäbileet.Teit on niin kiva katella.
Näin o.

Mäpäs korkkasinki
No ni, tota ei olis kannattanu sanoa. Vapaa nainen, ottaa yksinään (?) alkomahoolia kotonaan, tässä ketjussa... Watch what you ask for, you just might get it.

No johan on, meitsi alotti pari yötä sitten ja noin korkeella...
Mä oon editoinu omiin posteihin aina lisää (kuten tähänkin) niin ei tuu niin paljoo postauksia. Onhan täällä tullu roikuttua kun on toi rytmi ollu mikä on.

ihan hyvin. 5 päivää ryypätty putkeen...

nukkuuko weikka?

Hyi helvetti, mä en sit tajuu noita tollasia putkia, ei ite pysty kun tsägällä sen kaks päivää ja se on sit siinä..:urjo:
eKai se vanha sanonta tossakin pätee että kun tarpeeks harjottelee niin...

No ni, tota ei olis kannattanu sanoa. Vapaa nainen, ottaa yksinään (?) alkomahoolia tässä ketjussa... Watch what you ask for, you just might get it.

Joo maailmaloppu tulee ku korkkas :rolleyes:ja huom, korkkasin yhden ja valitettavasti en saa sillä kännejä :curs:

Tosta listasta tuli mieleen...missä on Moveholic ja hänen tyhmät kysymykset? ei oo näkynyt pitkään aikaan.

Back
Ylös Bottom