Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Näkyykö mulla tossa avan alla
user_online.gif

edit:
vai
user_invisible.gif

vai
user_offline.gif

?

jennim smyygaa kanssa.

edit: okei, thx.
edii2: olipa muuten todellakin tyhmä kysymys, olisin voinu logata ulos ja kattoa sitte ite :rolleyes:

Kuinka pääsee köynnösruususta(flammendanz) eroon??

räjäytä se

Helpompaa ehkä jos kopioi osoitteen, kirjoittaa tekstin jonka haluaa näkyvän linkkinä, maalaa sen tekstin ja painaa
createlink.gif
nappulaa
ja pasteaa linkin boksiin.

[nelo];1624516 sanoi:
Offtopic, mutta onko tuo Muumipeikko ja pyrstötähdestä? Ai hitto kun tulee muistoja mieleen. :)

On se;)

Ehkä muumien kehittynyt ruoansulatusjärjestelmä osaa käyttää kaikki kuona-aineet hyötyenergiaksi? Evoluution seuraava askel meille ihmisille?

Ehkä muumien kehittynyt ruoansulatusjärjestelmä osaa käyttää kaikki kuona-aineet hyötyenergiaksi? Evoluution seuraava askel meille ihmisille?

Tuo on mahdollista, joskin epätodennäköistä. Miten niin muumeilla ei ole peppureikää? Ei Tao-Taolla tai Maija-Mehiläiselläkään muistaakseni ollut piirretty sitä näkyviin, eikä kukaan silti epäillyt etteikö niillä sitä olisi ollut. Muumeilla sitäpaitsi roikkuu se häntä sopivasti siinä edessä. Se, ettei muumeille tule koskaan "hätä", johtuu taas siitä, ettei kaikkea haluta näyttää tv:ssä. Toisen paskomisen katseleminen voisi olla tylsää. Toisaalta tuskin se hätä edes tulee kovin usein, mahan muodosta voisi päätellä kyseessä olevan jatkuva ummetus. Eikä ihme jos syö lähinnä Muumi-Mamman hilloja ja pullia;)

Se, ettei muumeille tule koskaan "hätä", johtuu taas siitä, ettei kaikkea haluta näyttää tv:ssä. Toisen paskomisen katseleminen voisi olla tylsää.

Niin, mutta kuten sanottu, eihän niillä ole siellä edes sitä vessaa. Kyllä mää muumeja koko ikäni kattelleena sen verran tiedän Muumitalon (TM) rakenteesta (minun tyhmä kysymykseni olkoon: miten se TM-merkki näpytellään?) Ja luulisi, että edes jossakin muumijaksoista näytettäisiin, kuinka esimerkiksi Muumipeikko hihkaisee "Nyt minä menen vessaan!" tai Niisku-Neiti voivottelee kun pitäisi päästä pissille, muttei voi mennä koska Muumipeikko on jo vessassa.

Muumit ei muuten käy koskaan myöskään suihkussa.

Muumit ui!:rock:

Se, ettei muumeille tule koskaan "hätä", johtuu taas siitä, ettei kaikkea haluta näyttää tv:ssä. Toisen paskomisen katseleminen voisi olla tylsää.

Ja luulisi, että edes jossakin muumijaksoista näytettäisiin, kuinka esimerkiksi Muumipeikko hihkaisee "Nyt minä menen vessaan!" tai Niisku-Neiti voivottelee kun pitäisi päästä pissille, muttei voi mennä koska Muumipeikko on jo vessassa.

Muumit ei muuten käy koskaan myöskään suihkussa.

Eihän agentti James Bondkaan käy koskaan vessassa. Luultavasti juuri tuosta Uwishin järkeillystä syystä? Mutta suihkusta hän muistaakseni on joskus tullut.

Mutta ehkä Bondilla vapautuu adrenaalia koko ajan niin paljon, ettei tule ikinä hätä?

Back
Ylös Bottom