Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miten olisi kutsua ihan nimellä? Jostain syystä kaikki muut sukulaissuhteet ilmaistaan 100%:n selkeästi, mutta pariutumisessa on kaikki keinot sallittua. Siinä on pakko olla jotain mukavirallistamista mukana. Toi menee jo hieman yli.

Ihan samaa mieltä. Itse sanon esim. xxx:n faija tai sitten nimeltä; yleensä nyt olettaa että siitä tajuaa tarpeeksi. Kai se on vaan niin hienoa sitten. Puhuuhan jotkut lemmikestäkin vauvoina ja itse ovat joku mamma tai emo tai mitä lienee. Hyi saatana.

Ihan samaa mieltä. Itse sanon esim. xxx:n faija tai sitten nimeltä; yleensä nyt olettaa että siitä tajuaa tarpeeksi. Kai se on vaan niin hienoa sitten. Puhuuhan jotkut lemmikestäkin vauvoina ja itse ovat joku mamma tai emo tai mitä lienee. Hyi saatana.

Kiitos, hyvä tuuduttautua ajatukseen, että kyseessä olevat ihmiset kuvittelevat sen olevan hienoa, vaikka todellisuudessa se tekee heistä todellisia pellejä. Menkää naimisiin, että saatte rakkaan apen itsellenne!

Tuohon toiseen, niin olen itsekin syyllistynyt äiskä/iskä kuvioon ja tässä tapauksessa vielä aivan olemattoman sellaiseen:jahas:. Kuka ensimmäisen kiven heittää, hypätköön ensimmäisenä kaivoon.

Puhuuhan jotkut lemmikestäkin vauvoina ja itse ovat joku mamma tai emo tai mitä lienee. Hyi saatana.

Hyi vittu toi on oksettavaa :urjo:

Kiitos, hyvä tuuduttautua ajatukseen, että kyseessä olevat ihmiset kuvittelevat sen olevan hienoa, vaikka todellisuudessa se tekee heistä todellisia pellejä. Menkää naimisiin, että saatte rakkaan apen itsellenne!

Tuohon toiseen, niin olen itsekin syyllistynyt äiskä/iskä kuvioon:jahas:. Kuka ensimmäisen kiven heittää, hypätköön ensimmäisenä kaivoon.

helpompaa kavereille sanoa "anoppi", koska eivät ne kuitenkaan tiedä tyttöystäväni äitin/isän nimeä... ei tartte miettiä 100 vuotta että "kukakohan se **** on?!?" ja menee heti jakeluun.

ja sinäänsä helppo ymmärtää koska aika paljon kavereista mennyt/menee naimisiin

helpompaa kavereille sanoa "anoppi", koska eivät ne kuitenkaan tiedä tyttöystäväni äitin/isän nimeä... ei tartte miettiä 100 vuotta että "kukakohan se **** on?!?" ja menee heti jakeluun.

ja sinäänsä helppo ymmärtää koska aika paljon kavereista mennyt/menee naimisiin

miten ois tyttöystävän/avon vanhemmat?

Miten miehet pystyy ajaan pyörällä? Miten te survotte elimenne niin, ettette istu sen päälle satulassa?

helposti? miten miehet voi istua penkillä? ei vehkeitä sinne satulan ja perseen väliin laiteta... ne keikkuu siinä etupuolella vapaana.

Tipuin kans :D

Eikö kukaan ole kysynyt kun olet puhunut anopista/appiukosta, että oletko mennyt naimisiin?

ei ole. rupesin miettimään niin aika vakiintunut käytäntö ollut kaveripiirissä tuon kanssa.

ei ole. rupesin miettimään niin aika vakiintunut käytäntö ollut kaveripiirissä tuon kanssa.

Nykyään tuo on sen verran vakiintunut käytäntö tosiaan että yleensä avioliitossa elävien lisäksi myöskin avoliitossa elävät kutsuvat kumppaninsa isää/äitiä appiukko/anoppi-nimityksellä.

Huomattavasti helpompaa käyttää yhtä sanaa joka kertoo sukulaissuhteen, kuin joka kerta mainita 'niin siis mieheni isä/äiti'. Jos kyseessä on 'vain' tyttö-, tai poikaystävä, silloin en osaa sanoa. Jotkut nimittää kaiketi 'poikaystäväni äiti' ja jotkut anoppikokelas tms?

Minulta ei ainakaan kukaan ole viimeisen vuosikymmenen aikana koskaan kysynyt olenko mennyt naimisiin, ei eksän eikä nykyisen kanssa jos olen kutsunut kumppanin vanhempia 'anoppilana' tms.

anoppikokelas tms?

Olen tainnut joskus tuon kuulla ja miksei se kävisi avoillekin?

Anoppi ja appiukko on sen verran virallisia ja vanhahtavia termejä, etten niitä edes käytä. Puhun vaimon vanhemmista jos henkilö ei välttämättä tiedä kenestä kyse tai nimellä.

Miten avon isovanhemmat? Niistä joutuu kuitenkin käyttämään termiä XXXX isovanhemmat, joten miksei vanhemmat samalla tavalla?

Miten avon isovanhemmat? Niistä joutuu kuitenkin käyttämään termiä XXXX isovanhemmat, joten miksei vanhemmat samalla tavalla?

Tuohon en osaa vastata, en ole tainnut juuri koskaan joutua selittämään vieraille ihmisille mitään kenenkään kumppanin isovanhemmista, jos sellaisia ylipäätään on elossa ollut. Taidan sanoa että miehen mummo... Mutta ei kai niille ole olemassakaan mitään erityistä nimitystä?

Tuohon en osaa vastata, en ole tainnut juuri koskaan joutua selittämään vieraille ihmisille mitään kenenkään kumppanin isovanhemmista, jos sellaisia ylipäätään on elossa ollut. Taidan sanoa että miehen mummo... Mutta ei kai niille ole olemassakaan mitään erityistä nimitystä?

No itse näkee enemmän vaimon isovanhempia kuin vanhempia, joten tulee heistä puhuttuakin. Omasta mielestä selkeää vaimon vanhemmat/isovanhemmat.

Olen tainnut joskus tuon kuulla ja miksei se kävisi avoillekin?

Anoppi ja appiukko on sen verran virallisia ja vanhahtavia termejä, etten niitä edes käytä. Puhun vaimon vanhemmista jos henkilö ei välttämättä tiedä kenestä kyse tai nimellä.

Vähän :offtopic: mutta meillä ainakin on kaveripiirissä vakiintunut tuo vaimo-termikin siten että ei tarvi paljoa olla säätämistä jonkun tytön kanssa kun sitä sanotaan jo vaimoksi :D

Mistä nuorelle töitä, joka ei omaa ammatillista koulutusta?

Elikkäs olen lukiossa harjoittelemassa paskan jauhamista, joten ei ehkä onnistu toi ammatin opiskelu sivussa, paitsi sitten kun oon 18 niin vois yrittää hakea oppisopimuskoulutuksella vartijaksi ja illalla tehä tota... Taitaa 4kk kestää toi koulutus..? Vai olenko aivan pihalla?:david:
Jotakin helppoa hommaa pitäs löytää jota vois tehä koulun jälkeen...

Back
Ylös Bottom