Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

itekkin oon meinannut ton kortin hommata, vaikka saattas olla saumat feverin ovelle kun tunnen omistajat jotenkin...
eikai sulla mitään narikkaan oo jätettävää kun jannu kävelee sortsit ja vaifpiitteri paita päällä sisään:D

Kohta ollaan samalla ovella monta kuukautta, eikä tajuta että ollaan pakkislaisia :D

Muuten en oo ikinä ollut hihattomassa baarissa. Ilman paitaa kylläkin :hyper:

Tähän väliin katsokaa This is Spartan koko kohtaus:

http://www.youtube.com/watch?v=QkWS9PiXekE

Tähän väliin myös tujaus vanhaa retrohenkeä. Amiga 500 presents, Prince of Persia http://www.youtube.com/watch?v=_zyQ_OVyhNE

prince_of_persia1.jpg

Muuten äänistä huomaankin, että PC:n versio tuo. Amigalla äänet olivat paremmat.

mä hakkasin tota amigalla koko ajan...muistatsä commodorelta sellasta ninjapelii? Nimee en saa päähän millään...

Amigalta vain muistan sen yhden, josta oli montakin osaa. edit, oisko ollu Last Ninja? Tais olla amigallakin.
lastninja22.png

huominen päivä olkoon pyhitetty kokonaan koiran kusettamiselle, mässäilylle ja LOTR trilogian pidennetyille versioille.

Asiaa! Mulllakin on nuo ja just sopivaa rentoutumis kamaa lauantaille!

Pitäis melkein ostaa jostain vanha kunnon kuusnepa nurkkiin. Voi jeesus mä hakkasin sitä junnuna :D noi musat noissa peleissä vasta onki <3

Miksi on helppoa kääntää päivärytmi yörytmiin mutta ei yörytmiä päivärytmiin? Vaikka varta vasten heräsin aamulla aikaisin vain 4 tunnien unien jälkeen niin nyt yöllä sitten piristyi vaikka teoriassa pitäisikin nukuttaa. Ja joo tiedetään että tässä istumalla ei uni tule, mutta kun sängyssäkin kävi jo pyörimässä. :(

Back
Ylös Bottom