Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Uuuh, inteli julkaisee Q4 2007 Penrynin, jopa 12 mb välimuistia. :hyper:

EDIT: Pöytäkoneen päivittäminen alkaa yhtäkkiä houkuttelemaan enemmän kuin macbookin hommaaminen ja möhkäleestä luopuminen..

Huh.. Juotua on tultu mutta humala on jo laskenut.. Hyvä niin. Istun yksin keittiön pöydän ääressä mehua juoden ja asioita pohtien.. Olin näköjään nousujohteisessa humalatilassa aloittanut oikeen topicin lakiosiolle taistellen vääryyttä vastaan :hyper:

Miks mulla käy huono pulla naisasioissa?

Tai jotain

:I

Tänään sit oli se polvilääkäri. Kortisonia - tai miten kirjotetaankaa - laitettiin polveen sit piikillä ja nyt 2 päivän liikuntakielto ja 1-2 viikon lääkekuuri ja josei tuolla parane niin magneettikuvaukseen ja leikkaukseen.

Oli muuten huba tunne 10 minsan päästä piikittämisesta: polvesta lähti tunto ihan täysin, just ja just pysy pystys seisaaltee. Iltaa kohden kuitenki palas tunto.

Hassu kokemus tosiaan :rock:

Huh.. Juotua on tultu mutta humala on jo laskenut.. Hyvä niin. Istun yksin keittiön pöydän ääressä mehua juoden ja asioita pohtien.. Olin näköjään nousujohteisessa humalatilassa aloittanut oikeen topicin lakiosiolle taistellen vääryyttä vastaan :hyper:

Miks mulla käy huono pulla naisasioissa?

Tai jotain

:I

Koska vien sun naiset :D

IMG_5050-10.jpg

hajotkaa...

viimoset neljä tuntia hakannu pro evolution socceria...kohtas vois koittaa vaikka nuqq

Back
Ylös Bottom