Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Kotipaikkakunnalle avattiin uusi hautaustoimisto ja sieltä sitten soitettiin iskälle, että rupeaako hoitamaan heidän valokuvauksiaan. :) Kyllä muuten näköjään kuvaajalle töitä riittää muutenkin kuin sesonkiaikana. Hyvä juttu.

Ruokaa!! Maistuu muuten paistettu jauheliha dietillä aivan uskomattoman hyvältä!!

Edit. Ekaa kertaa tällä viikolla maha täynnä ruuasta:)

Lähdetään tänään kaverin kanssa iltaa viettämään. :) Ei olla pitkään aikaan nähtykään. Oltiin ihan kakarana bestiksiä, sitten meni murroiässä välit poikki ja muutama vuosi takaperin taas tavattiin ja jatkettiin siitä mihin jäätiin ennen kuin meni välit. Mukavaa kun on samalla aaltopituudella olevia kavereita. Saattaa vain muita liikkeellä olijoita ärsyttää kun kaksi aikuista akkaa käkättää kuin teiniXtytöt. (tänään tuli eräältä nimeltämainistemattomalta laiskalta työkaverilta kommenttia, että me ollaan toisen työkaverini kanssa teiniXpissiksiä, hihhiihii)

Pääsin tänään pitkästä aikaa taas salille. :hyper: kävin tampereen Wolfilla tutustumassa ja täytyy sanoa että on ihan hemmetin hyvä sali. Ei oo turhaan kehuttu :) siellä siis jatkossakin tulee varmasti käytyä, tästä se taas lähtee :whip:

Pikkuveli (12v) soitti äsken viereisessä huoneessa sähkökitaralla AC/DC:n Back in Blackin ja Hells Belssin. Komeen kuulosta :rock:

Pikkuveli (12v) soitti äsken viereisessä huoneessa sähkökitaralla AC/DC:n Back in Blackin ja Hells Belssin. Komeen kuulosta :rock:

Pikkuveli 14vee soittaa sähkökitaraa viereisessä huoneessa 15 tuntia päivässä ja se alkaa jo vituttaa vaikka olis kuinka hyvä soittaan.

Joku söpö blondi moikkas lähtiessään salilta :) Tietty itse moikkasin ensin, mutta yleensä mulle ei silti sanota mitään, mutta tämäpä sanoi! :D Jeejee, piristi iltaa :) Ja treeni kulki kivasti :) Hymiönä loppuillan :) Pusipusi :haart:

viikonloppu kulunut yllättävän hitaasti... ihan parasta!

Kotiuduttu The Rolling Stones-keikalta ja sanon, että oli aivan älyttömän hieno show. Itselle oli ensimmäinen kerta, joten tolla tulee olemaan erityismerkitys meikäläiselle.

Tästä tulee aina ihan hemmetin hjyvä fiilis!

Löysin bikinit joissa näytän jopa suorastaan siedettävältä!!:hyper: Ihanaa mennä rannalle!

Myös sen verran (tosi vähän) on tullut treenistä tuloksia että ehkäpä jo vuodenvaihteessa uskallan laittaa jotain aloituskuvia Punttimimmien puolelle! Ainakin yläkropasta:hyper:

Viimeiseksi muttei vähäisimmäksi: voitin eilen yhden pahimmista peloistani ja tein jotain uskomatonta. Jännittää tehdä se sama uudestaan, mutta aion ainakin yrittää. Aion selvitä hengissä!

Sain privaa joka lämmitti mieltä.

Lähetelkää privaa, tehkää ihmisistä iloisia.

edit:
Ei poijaat, ei mitään sellaista kuitenkaan.

edit2: kävin myös kaljalla, se oli hyvää.

Viimeksi muokattu:
Hyvä, siitä se lähtee! :) Ens viikonloppuna sitten uudestaan..

Jepjep.. tässä ollaan, ja ihan selvinpäin..
1000.n viestin kunniaksi;).. oikein oli houkutusta lähteä kavereitten kanssa yöelämään, no heitin ne yhelle niistä, ja istuin siinä iltaa vähän aikaa ja läksin menemään. Pisaraakaan en ole ottanut viimisen jälkeen, joka oli toissalauantai.. silloin menikin ihan sairaasti, vaikea edes uskoa miten voi mies juoda litran viinaa, 5 puolikkaan siideriä ja litran bacardi breezereitä illan aikana, ja miten kukaan hullu muka kiskoo niin paljon edit. toim huom. luulisin että harjotus näkyy tossa.. ja myönnän että silloin oli sellain itsetuhoinen olo, ja tarkotuksella oikeestaa halusin vahingoittaa itseäni.. ei enää ikinä..... huomenna kattomaan pitkämäen heittoja livenä ja muutenkin oon iloinen.. En ookkaan ollu nopeasti muistellen näin kauaa aikaa yhtäjaksoisesti selvinpäin tällä vuosikymmenellä.. ai että oon ylpee itsestäni, että musta löytyy näin paljon tahdonvoimaa! hienoa!

ainoa harmi on että tälläinen selvinpäinelämä ei oo oikein omiaan naisjahdille.. mutta toisaalta oonkin koko kesän ollu niin masentunu ettei oo inspiroinu, oikeestaan siitä saakka kun mun viimekertaisin juttuni meni vähän pilalle just liikaan juomiseen. ei se ihkutyty tykännyt känni-minästä. mä oon ollu aika maissa koko kesän.. nyt on aika erilainen olo. iloinen;) harmi että piti mennä pilaamaan hyvin alkanut love-story sillon liikaan juopotteluun.. no nyt tuntuu siltä että elämä on alkanut voittamaan ja päivä paistaa risukasaankin.. nyt seuraavaks ettimään taas jotain kivaa:haart:

Paskaa. Osta auto, niin pääset antamaan kyytiä naisille jokaisen baari-illan päätteeksi.

On jo;) lainaks saan aika hienonki:) siis oma ei oo kummonen kyl

En ookkaan ollu nopeasti muistellen näin kauaa aikaa yhtäjaksoisesti selvinpäin tällä vuosikymmenellä.. ai että oon ylpee itsestäni, että musta löytyy näin paljon tahdonvoimaa! hienoa!
Mahtavaa Indica! :thumbs: Vastakohtana sun itsekurille mä join eilen kämppisten kanssa pitkästä aikaa (ja vastoin periaatteitani) ja tänään kun oli tarkoitus juosta kunnon lenkki kävinkin vain rullaluistelemassa. Joinakin päivinä taas juoksen hampaat irvessä verenmaku suussa tuntikausia. Niin se on ihme juttu tuo tahdonvoima.

Back
Ylös Bottom