Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Todellakin vituttaa!

Viime yönä ku myrskys ja sato, niin yläkerran naapurin perkele oli jättäny parvekkeen oven sillee että se paukku koko perkeleen yön siihen kaiteeseen. Arvatkaa oonko nukkunu? Arvatkaa oonko tyytyväinen tänään? OLEN! Aattelin aamulla, että meen avautuu sille naapurille, että ottaa joko oven saranoiltaan tai pitää sen oven kiinni, koska muuten pian hakataan naapuria partsin kaiteeseen.

"Bro"-sanan käyttö palstalla. Se näyttää ihan vitun typerältä.

17-Vuotta minua uskollisesti palvellut Tunturi Matrix- maastopyörä pöllittiin :itku: Ei siinä mitään muuten mutta keväällä tuli laitettua uusi penkki, uudet renkaat ja jarrut ja vaihteet tuli rempattua.. Eli jos joku tuntee syyllisyyden piston, niin palauta se Aurajokirantaan Förin lähelle kerrostalon pihaan, josta sen veit..

Flunssaa iskee päälle hikoiluttaa, kurkku ja maha on helvetin kiipee sit siihen kylkiäisiksi vielä lonkka oireilee. 2 yöhön tullu nukuttua about 5 tuntii, helvetin väsyny olo koko ajan. 4viikon loma meni sairastaessa ja sama meno jatkuu näköjään töissäkin perkele!!!

Ei nyt sikäli vituta, mutta.. en vaan jaksais olla töissä. Vuorokausirytmit ja kaikki ihan sekaisin loman jäljiltä. Pää varsinkin ;)

3500€ ja 40 päivää yhdyskuntapalvelua. No huh huh..

Ai niin, olin tyhmä ja ajoin eilen tutkaan ylinopeutta. Näin sen tutka-auton varmaan kilometrin päästä, mutta olin salilta tulossa ja ajoin koomassa = ei sytyttänyt. Pitäisi olla hovikuski aina sitä varten kun ajelee salilta kotio..

Edit. Siis en mä saanut ylinopeudesta 3500€, vaan toi linkin "mies"...

Tuli aamulla oltua salilla ja sitten penkis heti toises sarjas rusahti niska-epäkäs alueella.Tein sarjan loppuun ja nousin ylös mutta pää ei enää kääntynytkään kovin laajasti, kun sattu niin paljo :(. No lopputreeni sinniteltiin loppuun ja heti kämpälle päästyä soitto terveyskeskukseen. Saman tien sinne työterveyshoitajalle.

Meininki oli melkein samanlaista kun intin veksikäynneissä, yhtä ammattitaitoista väkeä. Hoitaja kyseli että mikä on, mutta ei edes katsonu kipualuetta. Siinä sitten kerroin että voi olla hieman vaikeaa töissä olla kun autoa ajaessakin saa tuurilla koittaa kun ei pysty taakse katselemaan. Välissä hoitaja sanoi että otat särkylääkettä niin eiköhän töissä pysty olemaan sillä. Tuli olo että minkähän takia tänne edes tulin. No kuitenkin sain sitten tän päivän sairaslomaa.:) En oo kyllä kovin pienestä vaivasta tuonne menossa uudestaan.

Toivotaan että buranalla ja mobilatilla niska paranis.

Voi vittu. Äsken tuli syömästä tuosta yhdestä keskustan ravintolasta ja kaikessa rauhassa siinä ajelin fillarilla yhden rakennustyömaan vierestä. Yht äkkiä kuuluu vierestä ihan järkyttävä rämähdys. Katselen ympärilleni ja näen vaan ihmisiä jotka tuijottaa järkyttyneenä... MINUA. Minä jatkan matkaani ja kiroan rämähdystä joka pahensi aiemmin alkanutta päänsärkyäni. Sitten eräs nainen selostaa minulle mitä oli tapahtunut. Rakennuksen katolta oli tippunut HELVETIN ISO joku palkki n. puolen metrin päähän minusta. Hui! Nyt sitten olen ajatellut, että mitäs jos... mitäs jos olisikin ajanut lähempänä rakennusta... mitäs sitten olisi käynyt...

edit. Tämä nyt ei tälle osastolla kuulu, kun ei pahemmin vituta, mutten nyt keksinyt parempaakaan paikkaa mihin kirjoittaa.

Voi vittu. Äsken tuli syömästä tuosta yhdestä keskustan ravintolasta ja kaikessa rauhassa siinä ajelin fillarilla yhden rakennustyömaan vierestä. Yht äkkiä kuuluu vierestä ihan järkyttävä rämähdys. Katselen ympärilleni ja näen vaan ihmisiä jotka tuijottaa järkyttyneenä... MINUA. Minä jatkan matkaani ja kiroan rämähdystä joka pahensi aiemmin alkanutta päänsärkyäni. Sitten eräs nainen selostaa minulle mitä oli tapahtunut. Rakennuksen katolta oli tippunut HELVETIN ISO joku palkki n. puolen metrin päähän minusta. Hui! Nyt sitten olen ajatellut, että mitäs jos... mitäs jos olisikin ajanut lähempänä rakennusta... mitäs sitten olisi käynyt...

edit. Tämä nyt ei tälle osastolla kuulu, kun ei pahemmin vituta, mutten nyt keksinyt parempaakaan paikkaa mihin kirjoittaa.

:eek:

Kun mahdollisesti jonkun ajan päästä tajuat kuinka lähellä hengenlähtö oli niin voit kirjoitella tästä Iloiset asiat-triidiin :haart:

Back
Ylös Bottom