Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selvä. Pitää kysellä vielä firmoista kelle kelpais, mutta tuo kuulostaa kyllä huomattavasti realistisemmalta kuin huhuina kuullut "kymmeniä senttejä/kilo" -tornarit.![]()
Minkä kokoisella mutterilla polkupyörän renkaat ovat kiinni?
Pitäis saada rengas irti, mutta mulla ei oo kotona mitään työkaluja, enkä viitsi töistä raahata koko työkalupakkia kotiin lainaan.
Täällä Turussa on sellainen kuin Nakolinnan rauta, ne ottaa vastaan kaikkea metalliromua. Taidat kuitenkin olla rautoinesi liian kaukana.. Itse olen kyseisessä liikkeessä asioinut useasti, lähinnä ostamassa rautaromua. Esim. n. 20kg painava vanha kottikärry maksoi muistaakseni 6 euroa. Ihan kilohinnalla siellä myydään, raudalle, messingille ym. kaikille omat hintansa. Kannattaa varmaan soitella firmoihin ja kysellä millä hinnalla ostavat.

Eipä ole silläkään työmiehellä paskanhäävi palkka, mitä nyt netistä noita teräsputkien metrihintoja katselin.Esim joku kolmen metrin rosteriputki on ihan helposti yhen työmiehen kuukauden palkka.
No ei yksi taitos ihan kahta milliä oo, mutta tuolla laskettuna semmoinen 38 kertaa, jos nyt oikein nopeesti meni.Kuinka monta kertaa pitää taittaa paperiarkki, että se riittää maasta kuuhun,
yksi taitos on 2mm...???? tä on askartanut minua pitkään???![]()
No ei yksi taitos ihan kahta milliä oo, mutta tuolla laskettuna semmoinen 38 kertaa, jos nyt oikein nopeesti meni.
JOssen pystyis taittaa noin usein niin se yltäisi kuuhun asti. Paperiahan ei pysty taittamaaan kun 6 vai 7 kertaa. En nyt muista kumpi se oli.Ite en ymmärtänyt kysymystä enkä tuota sun vastausta? Jos paperiarkin taittaa 38 niin miten se kuuhun asti yltää?
JOssen pystyis taittaa noin usein niin se yltäisi kuuhun asti. Paperiahan ei pysty taittamaaan kun 6 vai 7 kertaa. En nyt muista kumpi se oli.
Nyt kyllä tipahti täysin, mistä te puhutte
[nelo];1612385 sanoi:Näin. Ja tuo paperin paksuus kasvaa eksponentiaalisesti, eli tuo Weeboomin luku pitää varmaan aika hyvin kutinsa.

Miten kukan saa kuivatettua sellaiseksi littanaksi? Voikukka tai päivänkakkara ois tarkoituksena kuivattaa, että sais silleen kirjekuoreen mahtumaan.
Miten kukan saa kuivatettua sellaiseksi littanaksi? Voikukka tai päivänkakkara ois tarkoituksena kuivattaa, että sais silleen kirjekuoreen mahtumaan.
[nelo];1612510 sanoi:Joskus isovanhemmat laittoivat löytämiään neliapiloita kirjan väliin, hyvin toimi, vieläkin löytyy vanhoista kirjoista noita. :D
Nyt kyllä tipahti täysin, mistä te puhutte![]()
Eksponentiaalisesti, eli luku kasvaa koko ajan nopeammin. Koitappa alkaa kertomaan 2 x 2 x 2 x 2... Siinä 38 kohdalla aletaan olla maan ja kuun välimatkan kohdalla jos millimetreillä mennään.Nyt kyllä tipahti täysin, mistä te puhutte![]()
[nelo];1612385 sanoi:Et pysty taittamaan paperiarkkia kahtia kuin 6 tai 7 kertaa, oli se miten iso arkki tahansa..