Mä sen sijaan huomasin, ettet ymmärtänyt kysymystäni. Uusi kone = halpaa muistia vanha kone = kallista muistia. Tästä syytä asiaa tiedustelin. Lisäksi sun pitää tietää muistityyppi jos kerran sitä aiot lisätä. Meillä ei myöskään ole kristallipalloa eli jos haluat tietää millaista muistia "uusi" koneesi tarvitsee on sun kerrottava sen merkki ja mahdollisimman tarkka mallinumero. Jäikö tässä nyt vielä jotain epäselväksi?
Linkkisi tietokone on ihan kelvollinen. Mutta ongelmatilanteissa HP:n asiakaspalvelu lähinnä vittuilee tai vielä todennäköisimmin ei osaa auttaa eli sinuna välttäisin tuota merkkiä. Tuon tyyppiseen koneeseen esimerkiksi 1Gt (sama kuin 2*512Mt) lisämuisti maksaa tällä hetkellä n.40 euroa.
Tässä tätä nyt ollaan kerhossa esittämässä tyhmiä kysymyksiä vai miten se nyt onkaan
Ymmärsin aivan hyvin nuo jutut, mutta en ole puhunut 512:sta Mt:stä missään vaiheessa.. Voi LUOJA PARATKOON! Onko se Mt:tä? Olen kokoajan kattonu, että kilotonnia!!! :D JA miten joku muisti ilmoitetaan mb:inä ja luvut ovat samat? Mie oon aivan sekasin noista yksiköistä.
Niin ja asiaan: mulla on 2 vaihtoehtoo: Ostaa uusi kone tai asentaa vanhaan fujitsu siemens scaleo C772:n lisämuistia. Intel Celeron (tm) processor, niin ja tiedostojörj. 32-bittinen sekä näennäismuisti 32...Kone ostettu 2001, mutta valmistettu vissiin 99. Nykykoneessa siis.
Ja koneella on käyttöä: netti :D, yliopistohommat: Ecxel, PP (opiskelen luonnontieteiteitä ja eipä mitään ihmeempiä ole vielä tullut, mikäs se toinen tilastollisten käsittelyjen ohjelma oli SPSS(?), sitä me käytiin, mutta enpä ole varma tarviinko sitä. Ehkä, kun noita: Luk, gradu... teen) WORD, videoiden katsominen. Nykyinen kone on sellainen, että hyvä, jos videoita pystyy katsomaan.
1000 e korkeintaan. Ja en sitäkään NYT, siksi olisin ostanu tuon anttilan koneen, kun osamaksulla olisin saanut.
Ja mitä merkkiä suosittelette?