Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Ohjauspaneelin ääniasetuksissa molemmat kaiuttimen äänet täysillä. Tota plugi juttua en tajunnu? Eli siis plugi?:jahas:

Ja voi olla että se johtuu tosta johdosta, kun joskus toimii mutta yleensä ei..

Eli siis se tappi ei ole koneessa kunnolla kiinni

Oletetaan, että kansiossa on piilotiedostaja. Miten niiden käy, jos kansio siirretään toiseen windows koneeseen?

Kiitos kaikille vastanneille. Sattui pieni virhe, kun siirsin kansion kaverin koneeseen ja en sitten muistanu, että olin piilottanu sinne tärkeitä tiedostoja. Voisi käydä kaverilla poistamassa nuo.

Mul on kuvaputkitv:ssä vga-in liitin. Se vastaanottaa ohjeiden mukaan myös digitaalista vga:ta. Mutta mitä hittoa on digitaalinen vga?

Eiköhän ole kirjoitusvirhe. Digitaalista vga:ta kun ei ole olemassakaan...:D

Miten saan Nero expressissä päättää itse levyni biisien järjestykset, kun itseäs ohjelma haluaa kokoajan päättä sen itse joko biisien nimen, genren, bitraten tai muun vastaavan mukaan? :(

BS.playerillä kun kattoo jotain filmiä niin tekstitykset katoaa ihmeellisesti yht'äkkiä..sitten kun sammuttaa BS.playerin ja käynnistää uudestaa samasta kohtaa niin tekstit näkyy taas jonkin aikaa kunnes taas häviävät..vasta hiljattain ruvennu tekemään tuota..saatana..Ratkaisuja?!?!?

Pure Creatine 300 g -25%

Puhdaslaatuinen kreatiinimonohydraatti

14,90€
control panel-->network and internet connections-->network connections-->siitä valitset käytettävän yhteyden hiiren oikealla ja properties..

Auenneesta listasta TCP/IP protokolla ja properties nappia. Sieltä sitten automaatille...

Miten saan hakemani suomenkieliset subit toimimaan leffassa? Hain kahdetkin ja nimesin molemmat samalla tavalla leffan tiedoston kanssa. Toinen on txt- ja toinen sub-tiedosto. Molemmissa kyllä luki 2cd ja toi leffa tuli ihan yhessä paketissa, voiko olla siitä kiinni?

Koitan asentaa langattoman netin ajureita läppäriin niin tulee ilmoitus "only execute this program under administrator guidence. Finish" Mitäs vittua?! Enkös se minä ole administrator!! Käyttis on vista. Vinkkejä otetaan vastaan miten ajurit sais asennettua.

Tarvitsen vuokrapalvelimen Virosta. Mistä vitusta semmosen löytää kun googletus ei ainakaan tuota mitään vastineita. Voisko joku kyseistä kieltä puhuva /ymmärtävä penkoa mulle semmosen.

Riittääkö Fortronin 400w virtalähde antamaan virtaa tälläiselle paketille?

Amd athlon 64 3200+
Radeon x1950 pro 512mb
2gt muistia
asus k8n-e deluxe
ja vaikuttaako kenties jos on esim usb:ssä on ratti kiinni?
Mitä tapahtuu jos pelatessa virta ei riitä?

Ja toinen kysymys. Mistä johtuu, että ku tällä setillä pelaan test drive unlimited peliä niin peli pätkii vaikka grafiikka asetukset matalimmillaan ja resoluutio 800x600? Ja vastaavasti jos nostan resoluutiota ja parannan grafiikka asetuksia niin peli pätkii samaan vanhaan malliin samalla lailla?
Voiko kenties köh... :) huono krakki vaikuttaa, että peli pätkii ja nykii ja johtuuko virtalähteen riittämättömyydestä?

Tuon virtalähteen pitäisi riittää. Totta kai jokainen koneeseen kiinnitetty sähkölaite syö virtaa ja mistä sitä muualta tulisi kuin koneen powerista?? Olettaen ettei kyseisessä laitteessa ole omaa muuntajaa. Tämä koskee muuten myös kovalevyjä yms.

En tiedä miksi pelisi nykii, googlella saattaisi löytyä jotain. Virtalähteesta se ei voi johtua ja tuollaisella tietokoneella nykimistä ei pitäisi esiintyä missään tapauksessa tilanteessa, jossa detailit on säädetty minimiin.

Koitan asentaa langattoman netin ajureita läppäriin niin tulee ilmoitus "only execute this program under administrator guidence. Finish" Mitäs vittua?! Enkös se minä ole administrator!! Käyttis on vista. Vinkkejä otetaan vastaan miten ajurit sais asennettua.
En ole varma onko sama juttu kyseessä, mutta itse jouduin Vistassa jonkun exen ajamaan sillä tavalla että painoin hiiren oikealla exen kohdalla, ja valitsin "suorita järjestelmänvalvojana". Englanniksi kai jotain execute as administrator.

Suositut

Back
Ylös Bottom