Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Täällä on pakko olla yli 20v, että voi postata neutraalisati oman mielipiteensä.

Tuo sinun postisi oli lähestulkoon perusteetonta "no minä olen sitä ja sitä mieltä ja ole sinä hölömö hiljaa".

Kuitenkin on hyvä, että tajusit myös, mitä minä viestissäni hain

Siinä vaiheessa kun itse kykenet rakastamaan ilman jatkuvia ajatuksia pyörittelemisestä ja petkuttamisesta, alkaa varmaan kiinnostaa jakaa se tunne jonkun kanssa. Ei siis kenen tahansa.

Joo jos alkaa siltä tuntua, niin sitten kun käy sopiva kohdalle, niin mikäs siinä. Lisäsit vielä tuohon tuon, että ei mitään tyyliin "mun on pakko saada joku randomi itselle sohvalle istumaan viereen, tai mun pää räjähtää" vaan kun on todesta kyse.

Ja sitten vielä

Ihan yhtä typerää kuin pakonomainen kumppanin haluaminen on kumppanin pakonomainen välttäminen.

Varmaan kätkit tuohon syvällisemmän viestin, jota ei voi ymmärtää, jos ei ole yli 20v, mutta en puhunut pakonomaisesta välttelystä mitään. Muita postejani jos on lukenut aiheeseen liittyen (niitä on vähän), niin voi rivien välistä tai suoraan sanottuna lukea tuon, mitä todensit tuossa keskimmäisessä kommenttissasi: kun tulee oikea kohdalle, niin sitten. Itse olen sillä linjalla, että en tästedes missään vaiheessa rupea itkemään, jos ei löydy tyttöystävää, koska se ei ole ainakaan minun elämän perustarve, vaan se ansaitaan, kunhan aika tulee.

Ps. kunnioitettavaa vedota päästä vetäistyyn nimimerkkiin ja henkilön ikään *clap clap*

Sain juuri tietää, että isän syöpä on levinnyt todella nopeasti. Uusia pesäkkeitä on ilmestynyt, ja isä oli itsekkin sanonut, että tietää ettei elä enää pitkään :( Hetken jo luulin, että tuo tauti voitettaisiin isä kun on semmosta sorttia, joka ei helposti noista vaivoistaan kerro, eikä halua huolestuttaa muita... Tuntui todella pahalta kun äiti äsken kyyneleet silmissä tuota kertoi.

Sain juuri tietää, että isän syöpä on levinnyt todella nopeasti. Uusia pesäkkeitä on ilmestynyt, ja isä oli itsekkin sanonut, että tietää ettei elä enää pitkään :( Hetken jo luulin, että tuo tauti voitettaisiin isä kun on semmosta sorttia, joka ei helposti noista vaivoistaan kerro, eikä halua huolestuttaa muita... Tuntui todella pahalta kun äiti äsken kyyneleet silmissä tuota kertoi.

Cittarin homeinen juusto ei yht'äkkiä enää tunnukaan missään...
Voimia sinulle ja perheellesi...

Täällä on pakko olla yli 20v, että voi postata neutraalisati oman mielipiteensä.

En minä edes tiedä kuinka vanha olet, ihan jutun perusteella tuli postini.

Penska sanoi:
Tuo sinun postisi oli lähestulkoon perusteetonta "no minä olen sitä ja sitä mieltä ja ole sinä hölömö hiljaa".

Ei ole minun syyni, jos sinä et osaa lukea.

Penska sanoi:
Ps. kunnioitettavaa vedota päästä vetäistyyn nimimerkkiin ja henkilön ikään *clap clap*

kleenex.jpg

Voi yhyy. Ikä ei ollut kimmokkeena, vaan postauksen sisältö.

Voimia!

Toi kosketti...Voimia koko perheelle.

Voi paska!! Voimia!!

Pari päivää sitten kolme kaveria kyykkäili powerräkissä. Ensimmäinen kaveri ihan kunnioitettavasti suoritti ns. puolikyykyssä jotain 180kg. Ei meikällä mitään asiaa tuollaisiin rautoihin. Sitten tankoon jäi 170kg ja toinen kaveri ilmeisesti päätti koettaa. Tuli alas kuin kivi. Ihan täysiä turvarautoihin. Ilman rautoja olisi varmaan henki lähtenyt. Mutta kun oli raudat niin kehtasi repeillä siellä itekseen... :david:

Jos piereskely kuuluu HC meininkiin, niin mites muut ihmisen perustarpeet? Jos näen sexyn misun salilla, niin saanko vetää käteen siinä paikassa? Tai jospa diggailenkin äijistä, joku voimamies vetää 300kg maasta ja mä menen siihen eteeän heiluttamaan häntää - ehkä pieraisenkin samalla? Ihme neitimeininkiä jos se ei käy :confused:

Enää en keksi mitä voisin tehdä asioiden muuttamiseksi.
En mäkään keksi, kun en mitä oot tehny ja mikä meni vihkoon. Oot ilmeisesti aika nuori vielä? Mites perhe jne.? Voit tuikata privaa jos et voi/viitti tähän ketjuun kirjotella.

Sain juuri tietää...
Voimia.

Luulisi, että miellyttävän näköiselle, alle 30-vuotiaalle, koulutetulle ja itsenäiselle naiselle olisi ottajia. Sopivan löytämisessä on eduksi, että tietää mitä etsii.

Siis ihan oikeasti: Miesten hedelmällinen ikä on paljon pidempi kuin naisten, joten hedelmällisessä iässä oleville naisille on valtava kysyntä. Jos tietää mitä haluaa ja vihjaisee tuttavapiirissä tai pistää treffipalstalle hyvän ilmoituksen, saa varmasti massoittain vastauksia. Toinen juttu on, kelpaako kukaan tarjokas.

Tärkeintä on aina vastarakkaus. Jos jotkut uranaiset ihmettelee, ettei miestä löydy, niin pitää miettiä, että mitä se toinen ihminen siitä saa? Sieltä löytyy yleensä se sinkkuuden syy. Jossakin Hannan tapauksessa luulisi tilanteen olevan hankala, kun ei ihan "tavisluuseriin" ole tyytyminen ja kunnon alafauros vaatinee naiselta myös paljon huomiota, niin kuin nainen alfaurokselta.

Vaikka työ on tärkeää jne, mutta mikään ei ole hienompaa, kun herätä aamulla siihen, että joku rutistaa kiintymyksestä ja tietämättä, ettåä toinen on jo hereillä. :haart: :nolo:

Ja topicin aiheeseen. Sitä rahaa sais olla enemmän. :curs:

Kyllä se on ihan kohteliasta iloisesti heilutella häntäänsä samalla kun tuttavallisen äänekkäästi päräyttelee tervehdykseksi muille salilla oleville. Myös kovalla äänellä huonosti laulaminen, nenän kaivaminen ja finnien puristelu sitä varten asennettujen peilien edessä kuuluvat hyvään salikäyttäytymiseen.

Tajusin just et mul ei oo elämää ja ensimmäistä kertaa huomaan olevani kateellinen eräälle ihmiselle joka oikeesti on tosi kiva. On vittu nii 100 000e autot ja kaikki.. ite saatana pikku kaksios persaukisena avautuu netissä :D Surkuhupaisaa.. noh ei se o nii vakavaa. Huomenna eri fiilareissa taas.

Feikkiedit: Jos joku rikas leski harkitsee rattopojan ottamista niin täällä ois yks tarjolla. Kunhan muistat liittää nimeni perintöpapereihin ja polkaset tyhjää pian tai ainaki ennen mua :rolleyes:

Kyllä se on ihan kohteliasta iloisesti heilutella häntäänsä samalla kun tuttavallisen äänekkäästi päräyttelee tervehdykseksi muille salilla oleville. Myös kovalla äänellä huonosti laulaminen, nenän kaivaminen ja finnien puristelu sitä varten asennettujen peilien edessä kuuluvat hyvään salikäyttäytymiseen.

Joskus tuli todistettua kun melko iso bodari alkoi laulamaan Moonlight Shadowia todellisella mikkihiiriäänellä. :hyper: Muutenkin kaverilla oli tapana lauleskella radion biisien tahtiin :)

Pari päivää sitten kolme kaveria kyykkäili powerräkissä.
Eihän kyseessä ole hippoksen sali? Yksi kaveri selvästi treenannut ja fellowsit älisee muuten mukana? Ko. esitystä en ole nähnyt, mutta olen päässyt todistamaan vastaavanlaista performanssia. Touhusta päätellen vetävät muutakin kuin maasta... Onneksi salilla satuttavat lähinnä itseään jos jotain tapahtuu.

Vituttaa se että nyt kesällä on tullut juotua hieman liian usein. 2-3 kertaa kuussa viinaa on jo liikaa meikäläiselle.

Pää kipeenä. Vittu että piti herättää jo kahelttoist, ois varmaa tunti tai pari menny. Kiva nyt mavettaa tunnin pääst.

Purasin haarukkaa ja hampaasta lohkes palanen. Onneksi aika pieni palanen, mutta tuntuu kielellä sellaisena ikävän terävänä kohtana. :wall:

Tai ei tää nyt ihan niin ankarasti edes vituta, vois melkeen nauraa itselleen. :lol2:

Hampaista puheenollen täytyisi varmaan käydä hankkiutumassa viisaudenhampaista ja parista reiästä eroon. Mikään ei kuitenkaan ole elämässä niin kauheaa kuin hammaslääkärit ja kunniaton kuolema.

Ja VITTU jos Seiska päivää-toimittaja jaksat tästä kirjoittaa vielä jutun!

Vituttaa jo pelkästään se että lukee kyseisen lehden nimen. Sais polttaa mokoman.

Njoo, darra vois kadota ja lompakkoon ilmestyä takaisin ne eilen taksilla kurvailuun uponneet 60 ekeä.

Back
Ylös Bottom