Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10. Vasen rintalihas on revähtänyt ties kuin monta kertaa ja siellä on sitten jo arpikudosta, jonka johdosta en kykene enää kovin isoilla tekemään. Muutoin olen säästynyt loukkaantumisilta.

Vituttaa, etenkin se, jos mun sanomisia ei kunnioiteta ja auotaan sitä vitun turpaa kaupanpäälle. Aina unohdetaan kuka tämän omistaa ja kuka tähän uhraa aivan helvetisti aikaansa. Jos mä sanon, että jostain ei keskustella, niin mulla on siihen syyt ja sitten siitä ei keskustella.Olet vaikuttanut Mike hemmetin kireältä aika ajoin Pakkikselle kirjoitellessasi. Siitä tulikin mieleeni kysymys: vituttaakos sua ihan jotkut tietyt asiat esim. Pakkotoiston keskusteluissa? Ei ole kivaa, jos pääjehulla vituttaa.
Tätä on pitänyt kysyä jo pidemmän aikaa, mutta tuo verenpunainen tekstisi Hulkki kuvissa -ketjussa katkaisi kamelin selän.
En ole kiristynyt.Onko mike kiristynyt? Kuvia!!
ps. sori, oli pakko =)
En ole tosissani miettinyt koskaan, eikä kyllä meikäläisestä olisikaan sinne lavalle.Kävikö koskaan mielessä bodylavoilla kisaaminen? Potentiaalia olisi varmasti ollut parhaina aikoina.
Vituttaa, etenkin se, jos mun sanomisia ei kunnioiteta ja auotaan sitä vitun turpaa kaupanpäälle. Aina unohdetaan kuka tämän omistaa ja kuka tähän uhraa aivan helvetisti aikaansa.
Tämä on se puoli minkä tuot mielelläsi usein. Itse näkisin asiassa myös VIP-jäsenten ja mainostajien takaaman rahavirran, joka mm. mahdollistaa sinulle nykyisen ammattisi kaikkine varjopuolineen. Ilman niitä ja sinun eteesi palkatonta tekeviä moderaattoreita ei sulla olisi tätä palstaakaan.

En ole oikein lomaa pitänyt. Joskus taisin olla jouluna pari päivää poissa.Koska oot pitäny viimeks lomaa palstalta? Joskus muistan nähneeni sellasen tredin, jossa ilmotit olevasi lomalla. Jätä kaikki vaikka viikoksi TLP:n hoitoon :D
Ja sekö oikeuttaa sitten rikkomaan antamiani ohjeita? Modet ovat vapaaehtoisena täällä, enkä koskaan ole heitä velvoittanut mihinkään. Moderaattoreita on tullut ja mennyt omien halujensa mukaan. Minulla olisi tämä palsta ilman ainuttakaan modea tai ilman ainuttakaan käyttäjää, eri asia on sitten miten iso tämä olisi. Se on kuitenkin satavarmaa, ettei tämä kasva vittuilemalla ylläpidolle, vaan se kasvaa sisällöntuotolla, käyttäjien ja ylläpidon luomalla. Myös moni, joka narisee milloin mistäkin, tuo mielellään esiin tyytymättömyytensä mitä pienemmässä asiassa, siihen olen lopen kyllästynyt.Tämä on se puoli minkä tuot mielelläsi usein. Itse näkisin asiassa myös VIP-jäsenten ja mainostajien takaaman rahavirran, joka mm. mahdollistaa sinulle nykyisen ammattisi kaikkine varjopuolineen. Ilman niitä ja sinun eteesi palkatonta tekeviä moderaattoreita ei sulla olisi tätä palstaakaan.

Jos täällä joku vittuilee mulle, niin on turha odottaa KOSKAAN, että vastaisin persoonattomasti "kiitos palautteestasi, teemme parhaamme, että jatkossa voitte vapaasti kyseenalaistaa sivuston vetäjien toimia". Kyllä minä tulen vastaamaan hamaan tulevaisuuteen samalla agressiolla lyömällä sen nyrkin välillä pöytään. Jos ei tykkää, niin vaihtakoon sivustoa. Miksi vaihtaisin tätä roisia tyyliä kun se on osa koko tämän saitin kasvuhistoriaa?

Koska oot pitäny viimeks lomaa palstalta? Joskus muistan nähneeni sellasen tredin, jossa ilmotit olevasi lomalla. Jätä kaikki vaikka viikoksi TLP:n hoitoon :D
...koko viesti
Kyllähän täällä saa kaikesta lajiin liittyvästä keskustella, mainostaminen vaan on kielletty ja tuskimpa se asia muuttuis, vaikka Mike lähtiski lisäravinne bisneksestä vittuun. Eli eipä se kauppa loppujen lopuksi rajoita sananvapautta kuin ehkä yhden lisäravinnemerkin kohdalla :DJos vastaat aina "pää kii, apina"-tyylillä, niin luuletko tosissasi, että se vittuilu loppuu, tai edes vähenee?
Sanot, että tämä sivusto on sulle kaikki kaikessa (sisältö, kuvat, haastattelut jne.) Et ikinä oikestaan sano, kuinka tuo lisäravinnekauppa on aivan saatanan siistiä hommaa ja kuinka rakastat sitä. En vain pysty käsittämään, miksi siis vielä jatkat sen pitoa, koska se rajoittaa pahasti palstan toimintaa. Varmasti pakkis olisi isompi ja suositumpi jos täällä olisi keskustelu KAIKESTA alaan liittyvästä sallittu. Kuka tänne palstalle muka kirjoittelee sen takia, että täällä on joku nettikauppa. Netti on pullollaan lisäravinnekauppoja. Jengi liittyy tänne, koska täällä on (tai no, mielestäni oli) hyvää, huumorintajuista ja asiallista keskustelua.
Kuitenkin panostat selkeästi enemmän sisällöntuottoon kuin tuon kaupan pitämiseen. Ja ilmeisesti ei hirveästi ole tuosta kaupasta jäänyt käteen. Kuitenkin olet pystynyt elämään tähänki asti ihan hyvin ja kehittämään palstaa. Ilmeisesti palstalta/tai sen avulla saaduilla rahoilla? Miksi et siis käytä kaikkea energiaasi palstan kehittämiseen tekemällä siitä vielä paremman sivuston joka käsittää kaikki alan pienimmätkin nurkat?
Tietenkin raha on suuri motivaattori. Onhan sivustolla helvetisti käyttäjiä, jotka lähes kaikki ovat potentiaalisia asiakkaita. Ainoa vaan, että on mahdottomuus olla samalla asiakas ja sisällöntuottaja. Tai kohdella meitä sekä asiakkaina, että sisällöntuottajina. Kuka haluaa käydä esim. ruokakaupassa, jossa ei saa keskustella maidosta tai, että sitä ei saa sieltä? Ja jos miettii tota sun linjaa niin kumpi on parempi vaihtoehto liiketoiminnan kannalta vastata asiakkaalle (ihan sama kuinka vittumainen separi on kyseessä): "Sori, mä tiedän, että sä haluat ostaa maitoa, mutta meillä nyt ei vain myydä sitä." Vai: "Vitun apina, enkö mä jo viime kerralla sanonu sulle, että sitä vitun maitoa ei myydä täällä. Mene muualle kauppaan jos maitoa haluat!"
Pakkiksen toiminta on vahvasti kytkeytynyt kaupallisuuteen ja tuohon kauppaan ja on mielestäni hölmöä olettaa, että ihmiset asioisivat kaupassasi jos heitä ei kohdella asiakkaina. Tai, että ihmiset jaksaisivat kirjoittaa päivästä toiseen tänne jos heitä kohdellaan vain asiakkaina. Jos oikeasti haluat, että tuo kauppa menestyy, pitää sun kumartaa asiakkaille ja sietää se tuleva paska. Luuletko, että menestyneet kauppiaat jne. ovat menestyneitä sen takia, että haistattivat vitut muille? Ei, he menestyivät, koska laittoivat kaiken tarmonsa ihmisten palvelemiseen ja heille myymiseen. Jos asiakas vittuili ja haukkui kauppiaan hinttariksi, nieli todellinen menestyjä kiukkunsa, koska tiesi, että kyseinen asiakas tulee luultavasti edelleen asioimaan hänen kaupassaan. Tuo sun kauppa ei koskaan tule saavuttamaan täyttä potentiaaliaan jos jatkat tuolla valitsemallasi linjalla. Ja myöskään tämä sivusto ei tule koskaan pääsemään lähellekään täyttä potentiaaliaan, jos jatkat tällä linjalla. Itse miettisin tässä vaiheessa, kumpi on se, joka antaa sen intohimon itselleni jatkaa tätä hommaa - kauppa vai sivusto... Miettisin myös sitä, onko lisäravinteiden myynnillä saavutettu hyöty niin suuri, että sen voi antaa rajoittaa sivuston kasvua. Tietenkin voi haluta kummatkin asiat, mutta on turha ihmetellä jos jengi vittuilee ja valittaa takaisin. Sillä liiketoimintaan (kuten myöskin keskustelufoorumeihin) kuuluu aina valitus, ihan sama mitä tekee.
Ajattele kuinka stressitöntä sun elämä olisi, jos ei tarvitsi koko ajan kuunnella valitusta kuinka taas se paha Mike rajoittaa sananvapautta poistamalla erään wannabe-bodarin mainokseen liittyviä viestejä.
En tiedä tajuatko pointtini, eikä tarkoitus ole, että moderointi lopetaan ja kaikki paska sallitaan. enkä myöskään vittuile. Tarkoitan vaan, että jos sivusto ja sen sisällöntuotto on prioriteetti niin miksi turhaan rajoittaa sitä käyttämällä sellaista toimintatapaa, joka vain lisää stressiä ja vitutusta.