CBB Utti Hulkki Hietala

Meta title: 🔥 Utti Hietala – suomen kovin treenimetodien räjäyttäjä 🔥

Meta description: Räjähtävä katsaus Utti Hietalan treenifilosofiaan, metodeihin, kehonrakennukseen ja suorituskyvyn optimointiin. Maksimaalista rautatietoa...

No pirskatti, sitten lyheni odottelu puolella vuodella. Eli keväällä kuvataan sitten Hulkmasteria ja katsotaan mitä kehitellään. Ehkä seuraavalla kerralla mennään maastoon napsimaan taiteellista kamaa. Treenikuvia Hulkista on ihan tarpeeksi joka lävessä.

Ne bodimunkkikuvat kehiin sitten:D

joo ne munkkikuvat on saatava!

ps. Arnoldkin oli bodimunkki ja on edelleen

Liitteet

• aatu munkkina.webp
    aatu munkkina.webp
    104,1 KB · Katsottu: 675
No pirskatti, sitten lyheni odottelu puolella vuodella. Eli keväällä kuvataan sitten Hulkmasteria ja katsotaan mitä kehitellään. Ehkä seuraavalla kerralla mennään maastoon napsimaan taiteellista kamaa. Treenikuvia Hulkista on ihan tarpeeksi joka lävessä.

Juu, ottakaa jotain muuta ku treenikuvia....vaihtelu virkistää;)

Kalöljykapseleista sen verran, että aina, kun oon heitellyt noita naamariin niin alkaa röyhyttään nii pal kauhiast.. Ja kala maistuu suussa pitkään:(

Kuulin joskus, et jos on ns. "vajetta" niin alkaa just röyhtäilyttään, mutta sitten kun vajetta ei enää ole niin ei enään pitäis röyhtäilyttää.

kun Hulkki syöt itse kelpo kasan noita päivässä niin oletko huomannut mitään tälläistä?

Aika normaalia noi röyhtäsyt ja kalan maku. Koittakaapa joskus isoa satsia kerralla tribulusta, siis överisatsia, siinä menee kroppa aika sekaisin ja röyhtäsyt maistuu metallille. Koitin kerran.

Joo mutta eikös se ollut sitä jauhetta mitä sillon söit? Eikai sitä hullukaan osta, vaan kapseleita jos nyt erehtyy ostamaankin.:offtopic:

Ite otan noita kalaöljy kapseleita sen 2 päivässä ja joskus röyhtäsyn mukana tulee sellanen kalanmaku suuhun. Parempi se öljy on tollasen gelatiinikuoren sisällä niellä kuin "raakana":D

Itse olen ottanut yleensä kalaöljy kapselit ruuan mukana esim. rahkan tai jogurtin seassa jolloin peittyy samalla vähän epämieluinen maku. Ja noita röytäisyn mukana tulevia kalanmakuja ei ole tullut koskaan.

Täältäkin käsi röyhtäisyille.
En sitten tiedä röyhyttääkö muutenkin ja vain kapselien nauttimisen jälkeen sen huomaa, vai aiheuttavatko ne oikeasti tuota.

Aina itse otan myös nuo pillerit ruoan yhteydessä mutta silti valitettavan usein silakka puskee läpi:D

Ettei keskustelu painottuisi silakka-aiheiseksi, niin onko sinulle Hulkki tullut työtarjouksia esim. luennoijaksi eri tilaisuuksiin tms. Vai estääkö Fastin soppari kyseistä toimintaa?

Lol, oletko tosissasi? :D

Ei, ei ole tullut moisia tarjouksia.

Yhyy mua ei oteta tosissaan... Viimeks kuvat osiolla Jatkuvuus kysy, et onko mun kuvat otettu selvinpäin:itku:

No ei vaiskaan hyviä repeilyitä nuo kommentit aiheittaa:D Mutta tuo edellinen postaus oli tosissaan heitetty!

Mulla on "kontakteja", joilla vois olla ihan niinkun kaupallisessa mielessä käyttöä vastaavalle "superjulkkikselle":D. Estääkö siis Fastin soppari suo tekemästä juonto/luento keikkoja?

Back
Ylös Bottom