Niin siis: Olen tilanteestasi pahoillani, ei ole mukavata tuollainen jatkuva paskantaminen = sori, paska juttu.
Niin, paska mulla olikin tuo punainen lanka tässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin siis: Olen tilanteestasi pahoillani, ei ole mukavata tuollainen jatkuva paskantaminen = sori, paska juttu.
Ripuli. Hanuri soi koko yön ja nyt on perse hellänä.
Joudun istumaan tämän päivän kurssilla ja pelkään että paska valahtaa pöksyyn hetkenä minä hyvänsä.
ja kaikki ihan aiheettomasti...14 parkkisakkoa alle kahden vuoden sisään + ulkomailla tulleet sakot.. Siihen päälle vielä 3 ylinopeussakkoa. Olen arvokas liikenteessä kunnalle ja valtiolle.:jahas:

Voi vitun Kultainen Liiga Feat. Kybäuutiset ja Anu Saukko. :curs:
9.7 olisi hammaslääkäriaika ja toivottavasti mä kestän sinne asti!
Suosittelen pikaista soittoa hammaslääkärille. Nuo omat lääkärileikit ovat aina vähän sellaista leikkimistä, joissa ei hyvä heilu. Kolme viikkoa mädänneellä hampaalla ei tee sulle näin nopeasti mietittynä hyvää. Hajut ja tulehdukset siihen päälle, niin se on sela ví.
Mua vituttaa, kun en näe tekstejä tietokoneen näytöstä. Sen lisäksi että ämmät odottaa miesten tekevän aloitteen. Ja sitten jos et tule ns. asenteella sitä aloitetta tekemään niin eipä kiinnosta enää eli paha/härski poika esitys toimii ja sillä lohkoaa. Mutta myöhemmin pitäisi olla kuitenkin kilttiä miestä...
Suosittelen pikaista soittoa hammaslääkärille. Nuo omat lääkärileikit ovat aina vähän sellaista leikkimistä, joissa ei hyvä heilu. Kolme viikkoa mädänneellä hampaalla ei tee sulle näin nopeasti mietittynä hyvää. Hajut ja tulehdukset siihen päälle, niin se on sela ví.