Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ripuli. Hanuri soi koko yön ja nyt on perse hellänä.

Joudun istumaan tämän päivän kurssilla ja pelkään että paska valahtaa pöksyyn hetkenä minä hyvänsä.

Auts, olen pahoillani. Ripuli on paskamainen vaiva... Loperamidia apteekista (Imocur tai Imodium).

14 parkkisakkoa alle kahden vuoden sisään + ulkomailla tulleet sakot.. Siihen päälle vielä 3 ylinopeussakkoa. Olen arvokas liikenteessä kunnalle ja valtiolle.:jahas:

Pääsykoestressi, kirjoja luettu vedet silmissä ja tauot kulutettu itkemiseen. Joojoo tiedän et kannattais tehä jotain muuta, mut mä en prkl muuten ehdi lukea tarpeeks. Hammasta purren siis. En uskalla mennä salille, sain alkuviikosta jonkun kohtauksen siellä ja pelkään et kuolen tai saan sen uudestaan jos meen sinne ennen pääsykokeita. En myöskään uskalla mennä rullistelee vaik mieli tekis, koska oon ihan varma et kaatuisin ja murtuis varmaan just toi oikee käsi. Itseasiassa, en juurikaan uskalla poistua kotoa kun pelkään et mulle sattuu jotain. Seinät kaatuu päälle koko ajan ja hajottaa. Tiedän, en ole ihan täydessä ymmärryksessä tällä hetkellä.
Fakta on kuitenkin, et mulle usein tapahtuu jotain pahaa just ennen jotain isompaa koitosta. Ja siis aivan käsittämättömiä juttuja. Nimim. kenelle iskee 40 asteen kuume ennen ylppäreitä? Kuka tipahtaa normaalikorkuselta sängyltä unissaan ja murtaa käden ennen pääsykoetta? Kuka kompastui sellasen antiikkisen puhelimen puhelinjohtoon ja sai aivotärähdyksen? Häh!?

Todennäköisesti en päässyt mihinkään haluamaani jatko-opiskelu paikkaan, kun ei tänään kirjettä tullut :( . Alkaa vituttamaan aika ankarasti jos joutuu TAAS jäämään kotia, kaipa sitä pitäisi sitten töitä hakea....

Olin tänään kahden jälkeen kotona ja siinä puoli kolmen maissa ajattelin ottaa levähtää puolisen tuntia ja lähden sitten salille. Ja miten siinä sitten kävikään? Heräsin vittu kuudelta kuuppa ihan sekaisin ja päätinpä sitten fiksusti lähteä ostamaan kaupasta mässytavaroita, kun ajattelin pitää pitkästä aikaan oikein kunnon mässypäivän. Kuuppa sekaisin tosiaan lähdin pyöräilemään ja ensiksi meinasin pyöräillä työpaikalle, joka on 1,5km päässä, kunnes huomasin virheeni ja uikkarilla äkkiä takaisin. Päätin käydä kirjastosta lainaamassa jonkun kivan kirjan, jonka parissa olisi kiva syödä mässyä, mutta kirjastohan oli suljettu jo viideltä perjantain kunniaksi. Siitä sitten kaarsin jarrut vinkuen kaupan eteen ja juoksujalkaa sisälle, kun karkkihammasta niin pakotti ja järki ei leikannut. Ostinpa sitten viinerin, jätti jaffa-keksipaketin (3xrullaa), puolen kilon irtokarkkipussin ja 2 jäätelöä ja nyt vittu huomasin, etten enää tykkää karkista , kekseistä ja jäätelöstä, kun en ole niitä pitkään aikaan syönyt :itku: . Vielä olisi jäljellä keksit, toinen jäätelö ja karkeista kirkkaasti yli puolet. Vittu :jahas: .

Voi vitun Kultainen Liiga Feat. Kybäuutiset ja Anu Saukko. :curs:

Yleismurheiluhan on lajina kuolettavan tylsää, mutta kyllä tuo Maikkarin pelleily on myös jotain uskomatonta. Aivan karmeeta pelleilyä ja puikoissa heiluu aidosti urheilutoimittajaksi itseään sanova Saukkonen. Kukaan muu ei tosin taida sanoa. Täyttä paskaa - now and 4eva.:0:

Alusta ensiksi hieman tarinaani;

Mulla on alahampaissa molemmilla puolille osittain esiin työntyneet viisaudenhampaat, jotka eivät ole häirinneet. Molemmissa hampaissa on vielä ien hampaan päällä, mutta oikealla puolella ien on osittain irronnut hampaan päältä ja näin muodostanut täydellisen taskun kaikenmoisille ruuantähteille ja muille. Viime kuussa se sitten kipeytyi ensimmäisen kerran, mutta se meni ohi pelkkänä ientulehduksena ja osana menkkakiertoa.

Nyt taas tässä kuussa ien on turvonnut ja erittäin kosketus arka ja kipiä. Leukaluussa asti on se tykytys tuntunut. Kerran epähuomiossa tökkäsin ikeneen hammasharjan päällä ja taju meinasi lähteä. Äsken päätin sitten leikkiä hieman kotihammaslääkäriä ja tutkia hammasta peilin, taskulampun ja hammastikun avulla. Raotin varovasti ientä ja sain sörkittyä jonkun ruuanpalasen/tms pois sieltä ja seurauksena hirviä verenvuoto. Tässä vaiheessa tuli kaikki Pakkiksen kauhujutut mieleen kuinka niiltä, joilta oli poistettu viisarit, oli tikit revenneet ja joutuneet menemään takaisin hammaslääkäriin :D. Kurkistin sitten uudestaan "läpän" alle ja vastaan tuli reikä, ja eikä mikä tahansa reikä, vaan MUSTA REIKÄ. Näytti siellä vissiin olevan jotain muutakin, mutta en uskaltanut kurkata muiden mörköjen pelossa, joten annan ääneni sille, että mulla on hammashistoriani ensimmäinen reikä. Vittu. Toivottavasti siellä ei ole mitään sen pahempaa, kuten esimerkiksi että hammas uhkaisi mädätä tai muuta sellaista, sillä haju oli aika mukava... 9.7 olisi hammaslääkäriaika ja toivottavasti mä kestän sinne asti!

9.7 olisi hammaslääkäriaika ja toivottavasti mä kestän sinne asti!

Suosittelen pikaista soittoa hammaslääkärille. Nuo omat lääkärileikit ovat aina vähän sellaista leikkimistä, joissa ei hyvä heilu. Kolme viikkoa mädänneellä hampaalla ei tee sulle näin nopeasti mietittynä hyvää. Hajut ja tulehdukset siihen päälle, niin se on sela ví.

Suosittelen pikaista soittoa hammaslääkärille. Nuo omat lääkärileikit ovat aina vähän sellaista leikkimistä, joissa ei hyvä heilu. Kolme viikkoa mädänneellä hampaalla ei tee sulle näin nopeasti mietittynä hyvää. Hajut ja tulehdukset siihen päälle, niin se on sela ví.

Tod.näk. lykkäävät jonkun penisiliini kuurin jotta asettuu.

Nyt vituttaa niin ettei oo ennen vituttanu!!!!!! Provinssis kuskina, meni kaikki päin persettä ja paluu matkalla semmoseen vitun tolppaan yli 120@80 tai 100 ://////

Mua vituttaa, kun en näe tekstejä tietokoneen näytöstä. Sen lisäksi että ämmät odottaa miesten tekevän aloitteen. Ja sitten jos et tule ns. asenteella sitä aloitetta tekemään niin eipä kiinnosta enää eli paha/härski poika esitys toimii ja sillä lohkoaa. Mutta myöhemmin pitäisi olla kuitenkin kilttiä miestä...

Mua vituttaa, kun en näe tekstejä tietokoneen näytöstä. Sen lisäksi että ämmät odottaa miesten tekevän aloitteen. Ja sitten jos et tule ns. asenteella sitä aloitetta tekemään niin eipä kiinnosta enää eli paha/härski poika esitys toimii ja sillä lohkoaa. Mutta myöhemmin pitäisi olla kuitenkin kilttiä miestä...

Tuohan on täysin normaalia. Pistät vaan mulkku-kusipää vaihteen päälle ja kyl niiltä irtoo.

Sinänsä ihan mielenkiintoista, että itse hammas ei ole kipiä vaan ien, joka on turvonnut ihan kiitettävästi. Eli silloinhan se ei voi olla reikä, vai? EIHÄN?!

Back
Ylös Bottom