Kreatiini - Voiman ja pumpin peruskivi

Meta title: 🔥 KREATIINI – VOIMAN JA PUMPIN PERUSKIVI 🔥

Meta description: Tutkitusti toimiva lisäravinne, joka lisää voimaa, palautumista ja työkapasiteettia ilman turhaa kikkailua.

Mulla on ollu jonkun aikaa tapana laittaa palkkariin 5g kreatiinia. Mutta en oo kuurina ottanu n. puoleen vuoteen. Tulikin tässä mieleen että onko kellään kokemuksia tosta pienestä määrästä palkkarissa, että kerääkö nesteitä ja alkaako naama turpoon? Ite en oo ainakaan viä huomannu mitään eriskummallista, mutta rupesin miettiin kun kesäks ei oo kiva kerätä kauheeta nestepöhöö.

Niin kertyykös tuo neste muuten sitte kropassa vain lihaksiin. Että näyttäis niinkun more muzcular you know? :david: Eihän siitä sitten ole nimittäin yhtään haittaa. Jos näin on niin meikä + krea = hiekkaranta. Tälläkin kropalla :rolleyes:

Niin kertyykös tuo neste muuten sitte kropassa vain lihaksiin. Että näyttäis niinkun more muzcular you know? :david: Eihän siitä sitten ole nimittäin yhtään haittaa. Jos näin on niin meikä + krea = hiekkaranta. Tälläkin kropalla :rolleyes:
Ei se nyt kuitenkaan niin paljoa turvota. Joillakin kertyy naamaan oikein kunnon pöhötys. Olikohan niin, että yli 90% kreatiinista on lihaksissa ja koska kreatiini imee nesteitä itseensä, niin se kasvattaa kyl lihaksia, mutta ei sitä kyllä huomaa. Ei ainakaan meikäläisestä, vaikka en millään tavalla lihava olekaan.

Kauanko porukka oli käyttänyt tota kreatiinia, et rupes huomaamaan tulosta?

Kyselen vaan et pystyy ite hiukan vertailee, miten toimii. Siis nyt käytän ekaa kertaa kreatiinia. Itseasiassa toista päivää =) Ja huomenna salille.
Kyllä sen huomaa jos on huomatakseen heti kun tankkaus on ohi. 4-5+-1pv 20-25g settiä naamaan niin sit.

Itellä nyt tullu helvetin paska olo. En todellakaan tiedä, johtuuko tämä millään tavalla kreatiinista, kun muutenkin kurkku kipeä, mutta kuiteskin just kun alotin tuota käyttämään ni olo on ollu ihmeellisen pöhnö. Täytyy nyt tarkkailla tässä, jos tuo olisi pientä vilustumista ja menis tässä ohi. Ihmettelin vaan kun oli semmoinen pöhnö olo ja kuitenkin menin salille ja puntti nousuikin tosi hyvin. Mutta täytyy nyt seurailla tilannetta.

Toivottavasti edes joku tajus näitä mun "Pöhnöjä" oloja, ja ylipäätään koko kirjotusta :D

Itse en taida vielä ainakaan kreatiiniin sortua, uudelleen. Käytin yhden fastin purkin ja huomasin (ainakin placebona) suoritusten nousevan. Nyt taas en ole varma jaksanko aloittaa kun tuntuu, että se oli yhteydessä atooppisen ihon oireisiin mitä tuli aloituksen jälkeen. Täytyy katsoa, ehkä minä tässä vielä kuitenkin alan tuota käyttämään, koska boosti oli omalla kohdalla ihan kiitettävä :)

Nyt en tajuu. Ostin Fastin kreatiinia just pari tuntii sitten ekaa kertaa.
Nohh..En tajua vaan sitä että porukka vetää 20g päivässä kreatiinia, ja tässä purkin kyljessä lukee näin: "2g jauhetta sekoitetaan kerran päivässä 3-5 dl:aan hiilihydraattipitoista nestettä. Annostusta ei saa ylittää." Eiks 20g o liian paljon päivälle, vai? :) Kertokaa alottelijalle että oonko nytten älynnyt ihan oikein....Aikomus ois vaan vetää malton kanssa teelusikallinen päivässä treenin jälkeen ruoan kanssa.

Yeeh

Käyttöohje:
Kreatiinin käyttö aloitetaan 5 päivän latausjaksolla, jonka aikana kreatiinia käytetään 20 g päivässä.

Ota 5 g ennen aamiaista, ennen harjoittelua, harjoittelun jälkeen ja päivän viimeisellä aterialla.

Latausjakson jälkeen siirrytään 5-6 viikon ylläpitojaksoon, jonka aikana kreatiinia käytetään 5-10 g päivässä.

Ylläpitojaksoa seuraa 2-4 viikon tauko kreatiinin käytöstä.

Tollaset ohjeet meitsi sai fastin creatinen mukana.

Ite toista päivää vedän.. ei oo mulla ainakaan minkään näkösiä vatsaongelmia, vaan itseasiassa parantu vatsaku ennen vedin mass2 + muscle+ salin jälkeen.

Eli nyt vedän Creatinee ja Mass2

Onko se tosiaan niin että kofeiini kahvissa melkein kokonaan pilaa kreatiinin vaikutusta? Siis että jos ollenkaan juo kahvia, niin ei kannata ottaa kreatiinia?

Monissa treeniboostereissahan on niin kofeiinia kuin kreatiiniakin. Itse olen juonut kahvia (yleensä liikaa) monta vuotta, ennen kuin aloitin edes treenaamaan, ja kyllä kreatiinista on jonkinlaista iloa aina ollut (paitsi dietillä, jolloin se nesteturvotus vähän masentaa vaikka pää tietää että ei se läskiä olekaan, mutta mieli ei halua uskoa :D).

Hifistelyt on oma asiansa, mutta jos juot vaikka kupin kahvia päivässä niin en usko sen juuri mitenkään vaikuttavan.

Minä juon jopa sen 7 kuppia, joskin koittanut kovasti vähentää..

Ostin just kreatiinia ja on kovin työlästä juoda 5g=teelusikka kreatiinia 0.5dl veden kanssa.Olisiko jotain vinkkiä maustaa tätä pakkopullaa.Siis minulla on latausaika sit päällä jos joku ihmettelee. En jaksa lukea vanhoja thredejä läpi työlästä.

vetele vaikka mehun kanssa.

Siis täh, mikä ihmeen puoli desiä vettä, lukeeko se jossain paketin kyljessä vai? Jauhot vaan ääntä kohti ja lasi vettä samantien myös, ei sen pitäis ton kummempaa olla. Ja eihän kreatiini nyt maistu oikeastaan yhtään millekään.

Siis täh, mikä ihmeen puoli desiä vettä, lukeeko se jossain paketin kyljessä vai? Jauhot vaan ääntä kohti ja lasi vettä samantien myös, ei sen pitäis ton kummempaa olla. Ja eihän kreatiini nyt maistu oikeastaan yhtään millekään.

Sepä se se ei maistu miltään se on kuin pakkopullaa on siinä pieni sivumaku.Ja sitä pitää juoda aika paljon siiis anteeksi 0.5 l

Eihän se maistu miltään. Suoraan lusikasta vaan suuhun ja tarpeeksi jotain nestettä päälle.

Sepä se se ei maistu miltään se on kuin pakkopullaa on siinä pieni sivumaku.Ja sitä pitää juoda aika paljon siiis anteeksi 0.5 l
Eiköhän se oo ihan sama kuinka paljon sitä vettä on. Yks lasillinen riittää vallan mainiosti.

Back
Ylös Bottom