Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Nii, ei saa jäädä kiinni! Öiseen aikaan kun poliisit pysäyttelee, niin ei kande ajaa kännis..

Toivottavasti tuo oli vain helvetin huono vitsi.

Joo, jäi ;) tuolt lopust pois.. Poliisi ottaa kiinni, oikeuslaitos tuomitsee, en mä nyt ainakaan kyl kaverille lisää tuomioo julista netin kautta, jätkä ajo kännis, jäi kiinni ja saa rangaistuksen, Mä en oo mikää jumala joka jakaa tuomioita sen enempää.

Vitsi toi ol, en missää nimessä hyväksy kännissä ajoa, enkä aatellu koskaan ajaa ite

No nyt onkin hirvee morkkis, enkä tod. ole ylpeä itsestäni. Tein varmaan miljoona asiaa totaalisesti päin vittua viikonlopun aikana.

Kun herää rankan edellisillan jäljiltä ja aloittaa heti vaan dokaamaan lisää , niin paska kaatuu väistämättä niskaan...

Kun herää rankan edellisillan jäljiltä ja aloittaa heti vaan dokaamaan lisää , niin paska kaatuu väistämättä niskaan...

joo saman oon huomannu muutamaan kertaan.. Aika alas itekin menin, kun kiljua tinttasin viikonlopun. Kyl nyt jotaan rajaa deekuilussakin..

Periaatteessa leppoisa olo, sopiva krapula. Viina on jännä juttu kun yhdelle menin mutta aamuyöstä könysin kännissä kotiin, kontrolli pettää - ihminen on heikko. Pohjaton rahanmeno vituttaa mutta muuten oli aika kivaa.

Joku 14 kaljaa vedetty, ja vielä pystyy juomaa ainakii toiset samanlaiset. No ainakii nyt tuntuu siltä :D

KIITOS SUOMEN VERONMAKSAJAT saatana! Tarjositte taas mulle kaljat! Kiitos, olvia on vedyttyv 4 tölkii ja karhua 7 puloo ja koffia 3 tölkkii. Sen takia että huomenna on vapaata eikä eestreeniä saatana!!!!

ps. nyt ettimään naista

8 olutta mennyt, loppu kesken ja hyvä niin... Möksä on helvetin kusipää, tai ainakin niin tunnostaa, kyllä se on!! Saatana!

Baarista juuri kotiuduin. Mäyrä pohjalle niin ei tarvinnut juoda kuin yksi lonkero baarissa.

Ihme homma, oli tämmöisen peräkylän teinibaarissa noin 10 - 15 cannonballsia, ja tarjoilijat kantoivat juomia heidön pöytäänsä(mahtoikohan olla jokin kokous tai vastaavaa). Pitääkin varoa ensi kerralla etten vahingossa yritä jotain heidän naistaan tai muuten vaan joudu huonoihin väleihin. Onneksi minulla ei ole ollut tapana söhlätä kännissä. :rolleyes:

10 kaljaa otin pohjalle ja ajattelin juoda sen verran vähän että krapulalta välttyy. Ei onnistunut, vittu, ei koskaan onnistu baarissa.

28 pulloa keskiolutta(no kidding) päivän mittaan, ihan leppoisa olo:rock:

No joo, vedin välissä tirsat.. monien suurien opettajien mukaan mun pitäis olla jo kuollut/tajuton... hienoa, että on siunattu hyvällä viinapäällä tai oon muuten vaan kova jätkä :whip:

Nyt en kyllä lähe yhtään mihinkään ulos kodistani, kun oon semmonen saatanan ongelmamagneetti:david:

NP: judas priest- hell patrol

Keskiviikkona pysy homma hyvin hanskassa, vaikka viron kasikymppisiä tuliaisia tulikin vähän raakana maisteltua :)

Tänään oli viimenen tentti --> alkaa loma. Isot kemut tiedossa, lähtee niin käsistä \o/

Tänään astun korkin päälle, jalat koskettaa jo pohjaa mut taitaa olla mutapohja, syvemmälle voi vielä vajota. Just alko kesäloma työnantajan toimesta, kyllä elämä on ihanata!

:david: :david:

Sandelssin koppa varattu täksi illaksi... Pakko rajoittaa... Seuraavan kerran sitten kun koulut loppuu...:D

Back
Ylös Bottom