Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nukuin niin huonosti. Menin klo 23 sänkyyn, jota ennen olin jo pari tuntia ollut ns. kuolemanväsynyt ja röhnöttänyt sohvalla. No, 1.00 en ollut vielä saanut unta, mies kuorsaa vieressä ja sitä saa läiskiä vähän väliä, ettei olis 100 desibeliä korvan juuressa. Sitten alkoi nukahtelu: unta, hereillä, unta, hereillä, unta, hereillä. neljän aikaan kävin kusella, ja avasin ikkunan, ja eikös talitintit alkaneet laulaa tuhannen desibelin voimakkuudella. Keksin pistää pääni tyynyn alle, jolloin kaikki hiljeni. Arvioni nukahtamisajasta 4.30. Ylös 8:20. Ei sillä että väsyttäisi, ei ollenkaan. Vedin ehkä elämäni väsyneimmät tunnit aamulla, ja kohta pitäis vetää lisää. :curs: :curs: :curs: :curs:

Nukuin niin huonosti. Menin klo 23 sänkyyn, jota ennen olin jo pari tuntia ollut ns. kuolemanväsynyt ja röhnöttänyt sohvalla. No, 1.00 en ollut vielä saanut unta, mies kuorsaa vieressä ja sitä saa läiskiä vähän väliä, ettei olis 100 desibeliä korvan juuressa. Sitten alkoi nukahtelu: unta, hereillä, unta, hereillä, unta, hereillä. neljän aikaan kävin kusella, ja avasin ikkunan, ja eikös talitintit alkaneet laulaa tuhannen desibelin voimakkuudella. Keksin pistää pääni tyynyn alle, jolloin kaikki hiljeni. Arvioni nukahtamisajasta 4.30. Ylös 8:20. Ei sillä että väsyttäisi, ei ollenkaan. Vedin ehkä elämäni väsyneimmät tunnit aamulla, ja kohta pitäis vetää lisää. :curs: :curs: :curs: :curs:

Hehe, mua ei vituta mikään mutta tuli mieleen yksi kerta kun en itsekään saanut unta, oli meteliä ja pauketta kaikkialla. Olin sitten tunkenut pääni miehen tyynyn alle, sen pää lepäili tietty saman tyynyn päällä. Siellä oli ihanan hiljaista ja pimeetä, tuli hyvät unet! Eikä sekään silloin tainnut huomata, tosin ei ehkä tykkäisi jos joka yö olisi tunkemassa päätänsä toisten tyynyjen alle :lol2:

Söin juuri töissä subin kanateriyaki patonkia. Oli kyllä hyvää. Mutta tuon paahtamisen seurauksena meni jauhoja väärään kurkkuun jonka seurauksena, täysi suullinen, kyllä täysi suullinen tavaraa, lensi suoraan näytölle ja näppikselle. Kyllä hävetti pyyhkiä sotkujaan pois. :D

Selkä niin kipeä ettei voi seisoa suorassa, yo:ssa kaks tärkeintä ainetta pisteen pääs paremmasta ja kolarista aiheutunu noin 1000e autonkorjauslasku :D Mukava päivä kyllä joo..

Saatanan saatana, joku murtautunut kylmiöön (kerrostalossa) ja vienyt kaljat noh ei niitä kovin montaa purkkia ollut arvokkaampi oli kyllä ovessa ollut munalukko ja tietää kyllä ketkä on ne vienyt; mannet jotka asuu viereisessä rapussa. :curs:

Näin se menee täälläpäin noin kaksi kertaa viikossa. Väsyttää se sängyssä pyöriminen, mutta ihme kyllä aamulla herätessä (vaikka vain tunnin nukkumisen jälkeen) ei väsytä yhtään. Se väsymys iskee sitten kahta kauheammin siinä iltapäivällä.. :david:

Unohdin hengityksen merkityksen tänään, kun puhuin toiselle elävälle ihmiselle kasvotusten. Tästä seurasi hengästymistä ja katkonaista puhetta, joka ei ollut minulle mieleen. Pitäisi vaan määrätietoisesti muistaa ja tajuta, että hengitys on osa elämää.

Annan itselleni kyseisestä suorituksesta arvosanaksi :1:

Unohdin hengityksen merkityksen tänään, kun puhuin toiselle elävälle ihmiselle kasvotusten. Tästä seurasi hengästymistä ja katkonaista puhetta, joka ei ollut minulle mieleen. Pitäisi vaan määrätietoisesti muistaa ja tajuta, että hengitys on osa elämää.

Annan itselleni kyseisestä suorituksesta arvosanaksi :1:

Hmm... tästä tuli mieleen hyvä kikka pilata elokuvaelämys:

Kun leffa alkaa, et kiinnitä pahemmin huomiota tekstitykseen (aivot hoitaa automaattisesti tämän, kai), mutta rupeappas oikein keskittyneesti lukemaan niitä tekstityksiä ja pian huomaat ettet pysty samaan aikaan katsomaan kunnolla sekä kuvaa että tekstiä.

Toimii takuuvarmasti, olen kokeillut. Ja arvata saattaa tuleeko tämä juttu mieleeni joka vitun elokuvassa, jolloin menee maku koko leffasta.

teinit

:curs: siis voi elämä! menin megahertsiin, niin kappas portailla istuu lauma teinejä niin leveesti ettei ohi pääse.:curs: kattelen joo et toi edellä kävelevä mies varmaa sanoo niille jtn. mitä vielä! antoi niille ison pullon kirkasta! ne oli varmaan hädintuskin 14 vee! myöhemmin kattelin salin ikkunasta et olivat viel saaneet jostain 2 kpl 12 packejä! eikä muuten ollut siinä porukassa pelkästää poikia.

:curs: siis voi elämä! menin megahertsiin, niin kappas portailla istuu lauma teinejä niin leveesti ettei ohi pääse.:curs: kattelen joo et toi edellä kävelevä mies varmaa sanoo niille jtn. mitä vielä! antoi niille ison pullon kirkasta! ne oli varmaan hädintuskin 14 vee! myöhemmin kattelin salin ikkunasta et olivat viel saaneet jostain 2 kpl 12 packejä! eikä muuten ollut siinä porukassa pelkästää poikia.

Nykyaikaa.

Joku pelle wrote:
Vittu kehtaatte valittaa, nykynuoriso on tällaista ollut varmaan 40 000 vuotta!!!!11111
Niin justiinsa! Turha tuommoisia on vanhojen ukkojen itkeä!

Muakin vituttais jos pitäs isolla porukalla jakaa noin vähät juomat :curs:

Vittu kun ahdistaa; elämä on vitun itseääntoistavaa, ja tylsää, joka vitun muutosyritys kariutuu:curs: Enkä pysty edes sopeutumaan tähän tunnetyhjiöön:curs:

Hehe, mua ei vituta mikään mutta tuli mieleen yksi kerta kun en itsekään saanut unta, oli meteliä ja pauketta kaikkialla. Olin sitten tunkenut pääni miehen tyynyn alle, sen pää lepäili tietty saman tyynyn päällä. Siellä oli ihanan hiljaista ja pimeetä, tuli hyvät unet! Eikä sekään silloin tainnut huomata, tosin ei ehkä tykkäisi jos joka yö olisi tunkemassa päätänsä toisten tyynyjen alle :lol2:

Voihan vide, nauroin tälle ainakin 5min! Toivottavasti ei ukko heränny. Pitäisköhän mun mennä nukkumaan? Pelkään vaan että viimeöinen jatkuu, vaikka olen taas todella väsynyt..

Menee aika hämmästyksen puolelle melkein, mutta just äsken yks venäläistyttö suomest jostaa ol kaivanu mun meseosotteen ja sendi jonku viruslinkin siihi.. ja mitn. pahaa en oo tehny sille..:) enkä kyl antanu tät uusint e-mailiakaan. ihme salapoliisi.. Enkä ois uskonu et se tajuu tietokoneistakaa tuon taivaallistakaa...... ei voi käsittää. . lol ;)

Helvetin helvetti. Saatanan koppalakit kirjotti sakot kun jäi stop-merkki huomioimatta. Yö aikaan en jaksanut täysin pysähtyä, kun havaitsin jo risteyksen olevan tyhjä. Pari metriä eteenpäin ja takana välkkyy siniset valot... Hiton mukava 10 päiväsakon pikavoitto näin illan päätteeksi. Pistivät vielä huumetestiin ku mukamas pupillit laajentuneet, mitään ei tietenkään löytynyt. :curs: :curs:

Voi kilin.. Herätys 0500 ja pakaten juna-asemalle piakkoin. Ai että on kivaa herätä tällaiseen aikaan raskaan viikon jälkeen.

ai perkele huomisesta tulee vittumainen päivä, innostuin ryyppäämää äske, ja 3 tunnin pääst pitäis herätä ja lähtee brysseliin.. saatanan pitkä päivä ainakin tulee. pitää mennä heti aamukaljalle.

edt. ja viel melkein jouduin tappeluun, ja musta soitettii vissii poliisillekki...... perkele viinan juonti ei sovi mulle

;) noh, kerrankos sitä keuhkoaa ja lyö kyynärpäällä, kun vittuillaan, ja kerrankos turvamies kaivaa kännykän ja soittaa kytille..

Kivaa oli silti.

Back
Ylös Bottom