Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Onko mielestäsi seksuaalirikollinen jotenkin paskempi ihmisenä kuin väkivaltarikolliset, tappajat, murhamiehet? Meinaatko, että tappajat ovat jotenkin 'kunniakkaampia' kuin raiskaajat? Eiköhän se ole oikeuslaitoksen tehtävä antaa rangaistukset, ei heikompia huvikseen hakkaavien väkivaltarikoksista tuomittujen vankien.

Melkein tekisi mieli vastata että KYLLÄ. En ole vankilassa ollut, mutta käsittääkseni vankien hierarkiassa seksuaalirikolliset ovat siellä pohjimmaisena. Tuosta lopusta olen toki samaa mieltä.

Älkääs nyt, teitä vaan vituttaa kun ne vie meidän kurp...naiset.

Musta toi on hieno juttu. Saadaan vähän genepooliin vaihtelua (ne kun olivat kai jo pyöräyttäneet muksun), nainen vaikuttaa onnelliselta, mies pääsee vilvoittelemaan Suomen talveen, ja markkinoilta on nyt poissa tiukka musta mies ja imho ruma nainen. Everybody wins!

Muksu? Akkahan on 51v rusina?

Olikohan ajatuksissakaan, että nainen voisi mennä miehensä perässä lämpöiseen Gambiaan. Tämähän olisi vielä suotavampi tilanne. Muutenkin voisi ottaa ohjenuoraksi näissä monikulttuurisissa liitoissa. Luulisi elämän rakkauden kestävän muuton kolmanteen maailmaan. :)

no eiköhän moinen muilutus ole suht normaalia raiskareiden, naistenhakkaajien ja lastenraiskareiden kohdalla. toisen portaan tietoa vanginvartijalta..

Vanginvartija joka tahallaan käntää päänsä pois tommosessa tilanteessa syyllistyy aika vakavaan rikokseen.
Yllätyshyökkäyksiä ei varmaan voi aina välttää, mutta tahallinen rikoksen salliminen ja virkavelvollisuuden laiminlyönti on vakava asia.

Hän on tapauksen järjestäneen ammattirikollisen omaisuutta ton jälkeen.

Ruvennu viimeaikoina ulkomaalaistaustaisten käytös arkielämässä ja muutenkin ketuttamaan. Yks hauska esimerkki oli kun kävelin parin kaverin kanssa baarissa neekeriporukan läpi, joku niiden omasta porukasta tms. oli heilutellut juomia, katsoin sit nättiä neekerityttöä silmiin, niin silmissä välähti "ahaa" ja tyttö sanoi "hei varo vähän" ja kuivasi märät kätensä mun paitaan...Mitäs tosta, näytin peukkua ja hymyilin. Koulussani on myös paljon vaihto-opiskelijoita jotka tsiigailee vähän siihen malliin että ei oo vaikee arvata mitä ajattelee, ja kerran jotain skinhead-läppää kuullut sivukorvalla. On se saatana kun suurimmalla osalla näistä kundeista on se ruskea pää ajettu luultavasti samalla terällä kuin omani, miksei valkoinen mies saa olla kalju rauhassa! Myönnettäköön että ulkoinen olemukseni saattaa joinain päivinä olla hieman "kovismainen", mutta mutta. Kiitos että sain avautua.

Moi.

Olin Tunisiassa viikon verran lomalla ja taas tuli kyllä todistettua kuinka saastaisia, röyhkeitä varkaita, huumekauppiaita ja huijareita ne ovat. Siis muslimit. Joka ilta/yö kun kavelin kaupungilla niin 5-7 nuorta muslimia tuli kauppaamaan hasista ja maria. Myös hotellin edessä oli 4-5 nuoren joukko jotka ihan avoimesti möivät huumetta. Autot pysähtyivät poikien kohdalla ja kauppa kävi.

Joka kerta kun kavi basaarissa ostoksilla niin yritettiin huijata. Joko antamalla liian vähän rahaa, muuttamalla hintaa tai vain vaatimalla lisämaksua esim: kulutetusta ajasta, kun myyjä esitteli tuotetta. Myös ruokaravintolassa yritettiin monesti huijata. Yleisintä oli tehdä niin, että juomien hintaa ei oltu laitettu listaan. Syömisen jälkeen tuli lasku ja sitten vasta huomasi, että lasi Coca Colaa maksoikin saman, kuin itse ruoka. Myös lompakolle mutiaiset yrittivät tulla ja siinä häsläyksessä vaihtaa rahaa. Missään ei voinut olla hetkeäkään rauhassa ettei joku huijari tullut kauppaamaan jotain paskaa. Ja jos heti huijarin lähestyessä sanoit ettei kiinnosta niin alkoi helvetinmoinen älämölö etten kunnioita heitä, kun hän tuli vain moikkaamaan. Muutenkin toi kunnioitus-juttu oli yleinen keino huijata. Aina helvetillinen valitus, etten kunnioita jos en tule niiden kauppaa juomaan minttuteetä. (josta sitten yritettiin saada rahaa)

Itse lomakeskus oli ihan ok kunnossa mutta heti, kun meni vähänkään syrjemmälle niin siellä oli niin saastaista, että oikein oksetti. Kadulla makasi kuolleita kissoja ja rottia. Hirveä paskan ja virtsan löyhkä oli kaikilla kujilla. Talot vaikuttivat siltä, että ne romahtavat niskaan ja joka paikka oli retuperällä ja rikki. Mitään ei siivottu pois ja jätteet lojuivat kadulla.

No, se on niiden maa ja minä olin vieraana siellä joten käyttäydyin asiallisesti ja siististi maan tapoja kunnioittaen, kuten minun kuuluukin. He saavat tehdä siellä kotona ihan mitä huvittaa ja se ei ole minun asia. Mutta... Kun he tulevat meidän maahan niin niiden pitää ymmärtää miten tällä toimitaan. Miten helvetissä edes musulmaani voi sopeutua meidän yhteiskuntaan, kun elävät kuin elukat kotonakin?

No kyllä huumekauppaa on suomeski, ja pilvenpoltto nyt kuuluu muslimimaihin samal taval ku lapinkulta suomeen..

Muuten kyllä kuulostaa aika lailla tutulta kavereitten kokemuksista.. Ei oo pelkoo et ählämistaniin menisin:)

Se on noille "mutiaisille" elinehto, että kun ne näkee turistin, niin ne tulee "heittämään läppää"...

Vaikee se on tajuta, kun ei ole tarvinnut koskaan huolehtia huomisesta ateriasta...

Se on noille "mutiaisille" elinehto, että kun ne näkee turistin, niin ne tulee "heittämään läppää"...

Vaikee se on tajuta, kun ei ole tarvinnut koskaan huolehtia huomisesta ateriasta...

Itestäänkö se sun huominen ateria tulee nokan eteen?

Ainakaan tällä pallon puoliskolla ei tarvitse pelätä aliravitsemusta.

En tykkää värillisien läsnäolosta kovinkaan paljon, siellä missä itse olen, mutta mutta. He tekevät, mitä tekevät selviytyäkseen ja se on meidän syymme jos ann... ööh "vastustamme rasismia".

Moi. Olin Tunisiassa viikon verran lomalla

Sinänsä tuo Tunisia on jännä paikka, että nehän on siellä maltillisia ja varsin maallistuneita muslimeja. Siitä huolimatta meininki on siellä on just tollasta kuin mitä kuvasit omankin kokemukseni mukaan.

Sinänsä tuo Tunisia on jännä paikka, että nehän on siellä maltillisia ja varsin maallistuneita muslimeja. Siitä huolimatta meininki on siellä on just tollasta kuin mitä kuvasit omankin kokemukseni mukaan.

Juu, olin siellä -83, eli aikaa on.
Siskoani (vitivalkoisen vaalea, tuolloin 16-v.) yritettiin ostaa kolmesti, ja kerran viedä ihan vaan kädestä pois retuuttamalla.
Ihanan eksoottista ja välitöntä, jotenki.

No hitto, Toimiskohan toisinpäin, eli ottais rahaa mukaa tunisiaa sen verran että saisi pari kamelia, plus sitte vuokrais vielä muutaman ja kun näkee hemaisevan rättipään niin raahaa sen väkisin isänsä luokse ja lyö tytön isälle kamelit tiskiin..

hemaisevan rättipään

Tunisiassa hunnutet naiset ovat selvä vähemmistö. Itse asiassa hyvin harvalla naisella oli huntu, mikäli oikein muistan (vuosi 2005).

Omaa muijaani yritettiin kyllä kiusata tavalla jos toisella silloin kun en ollut itse paikalla. Silloin kun olin niin kohtelu oli kunnollista.

Back
Ylös Bottom