Varmaan et se tanko on vaikeempi varastaa.
Näin oon asian aina kelannutkin :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Varmaan et se tanko on vaikeempi varastaa.
Minkä takia moottoripyörä on keksitty ku onhan autossa jopa 4 rengasta?
Eka bensamoottorilla kulkeva ajoneuvo oli moottoripyörä. Kätsympihän noilla on yksittäisen/muutaman ihmisen liikkua, mutta nykyään kyse on hyvin pitkälti harrastuksesta. Tai pikemminkin moottoripyörä-elämäntavasta.
Mä pyrin välttämään smithiä ja muitakin laitteita mahdollismman paljon ja suosimaan vapaita painoja. Nykysalilla oon tehny välillä alaviistopenkkiä smithissä niin että laitan kulmapenkin alle ja menen makaamaan pääalaspäin. (salilla ei ole oikeaa alaviistopenkkiä).
..
. hyvinkin loiva kulma jo riittää.Itselläni kärsi alaselkä aika kovasti takakyykystä, aina olen ollut selkävammainen. Jossain vaiheessa rupesi särkemään jopa smithissä tehtäessä. Rupesin sitten tekemään etukyykkyä vapailla painoilla, ja voila! Ongelma poissa.Penkkiä en ole smithillä kun kerran kokeillut, mutta kyykyt teen lähestulkoon aina smithissä...
Aijaa, kiitti tiedosta hei. :thumbs:

Mulla liikkuu smthissä pienemmät painot kuin vapaalla tangolla:(
taidan olla erilainen nuori?
Tosin Matrixin smthissä liikkui n.20kg isommat painot, mutta siinä olikin joku "itsekohottava systeemi"?
Aloittelijalle suosittelisin kuitenkin aina vapaita painoja, joutuu hallitsemaan painoja ja sitä kautta myös pienet tukilihakset saa rasitusta...olipa hienostio sanottu, noh, kumminkin...
Itse teen Smthissä harvoin, jotenkin en koe luontevaksi sitä tönkkösuoraa liikerataa.

Taitaa se sun smthin tanko painaa enemmän esim. 30kg.
Täälläkin yksi selkävammainen. Kyykky on tangolla ihan jees mutta smithissä en kyllä löydä tekniikkaa joka tuntuisi luontevalta. No, painotkin ovat hyvin vaatimattomat tuon selän takia, mutta järkeilin että parempi kyykky pienillä hiluilla kun ei kyykkyä ollenkaan![]()