Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo ainakin ite oon seurannu kun pistetty paria erisorttista nappulaa plus aiv-heinää plus kuivaheinää(tai tuoretta heinää kesällä. riippuu vähän mitä heinää on millonkin käytettävissä)
käsittääkseni nappuloissa on valkuaista plus hivenaineita.
ruokajuomana lehmille tarjotaan vettä.
Heinällä tulee parempi rasvakoostumus, jos T-nationia on uskominen.Miksi olen viime aikoina herännyt keskellä yötä...
Mä voin psykotulkita, koska olen niin kyylä että muistan sun aikaisempia juttuja :D
Meneillä on epävarmat ajat ja tulevaisuutesi on kiinni asioista, joihin et voi juurikaan vaikuttaa. Ns. kolmas osapuoli on uhka onnellisuudellesi, ja tämän uhan edessä olet voimaton. Vesi-ilmapallot = hyödytön keino, mutta epätoivoinen yrittää kuitenkin pelastaa tärkeän asian keinolla millä hyvänsä.
Vaiko eikö?

Huikea analyysi!:lol2: Mutta joo, viime yönä taas heräsin vastaavaan tilanteeseen. Tuossa tyttöystävälleni ostamat kukat olivat muuttuneet sellaisiksi nukeiksi, joilla oli moottorisahat käsissä. Peitolla ja voimakkailla käsiliikkeillä sain ne sitten näyttämään taas kukilta. Eli selvisin.![]()

Mitä tietoja tulee antaa, kun pyydetään laskutustiedot?
Terv. Merkonomi-opiskelija:lol2:
Trolli.Kun keskustelupalstoilla puhutaan trolleista, niin mitä ne on?
Köytätkö aineita tai paljon alkoholia

Miten pitkään yksityishenkilön pitää säilyttää tiliotteitaan yms papereita? Ja mitä kaikkea on syytä säilyttää? Ilmeisesti ainakaan laskuilla ei tee mitään jos ne näkyy tiliotteella?
Miks ihmiset kirjoittaa "triidi" tarkoittaessaan threadia? Luulevatko nämä ihmiset, että sana thread äännetään noin?
Miks ihmiset kirjoittaa "triidi" tarkoittaessaan threadia? Luulevatko nämä ihmiset, että sana thread äännetään noin?
Verottajan ohje on, että kuitit ja tositteet on säilytettävä 6 vuotta verovuoden päättymisestä. Jos tai kun harrastaa osakekauppaa pitkäjänteisesti on hyvä säilyttää kuitit/kauppatositteet hamaan loppuun asti. Enään ei taida käydä vain ilmoitus, että osakkeet on omistettu yli 10v vaan tarkat ostohinnat ja päivämäärät on hyvä olla olemassa. Ainakin helpottaa 9A:n täyttämistä jos tietoja ei jostain syystä löydy digitaalisesti.