Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei olis tohon etukyykkyyn mitään videolinkkiä, ku ite en oikee löydä..ja sit onko ei varmaan oo mitää vaihtoehtoliikettä tolle sjmv:lle ku se ei oikeen meikäläiseltä onnistu, vaikka oon lukenu sen miken selostuksen, miten se pitäs oikein tehä..
Mikä siinä SJMV:ssä tuottaa vaikeuksia?
http://www.youtube.com/watch?v=MWFnaNX0cB0
Miltä tuo tekniikka näyttää? Tuossahan tehdään ainakin suorin jaloin, mutta jotenkin tuntuu, että noin liike menee selälle. Vai jännitetäänkö tuossa jotenkin selkää toistojen aikana?
juuri se, että kuuluuko jalkoja koukistaa yhtään, kun tuossa videossa ei koukistettu, mutta sitten pakkotoiston ohjeissa ilmeisesti vähän koukistettiin..ja liike tuntuu selässä ehkä enemmän, kuin takareisissä (tosin kyllä se reisissäkin vähän tuntuu) ja sit en tiä ei taida muilla olla sellast ongelmaa, ettei sormissa riitä puristusvoima..

http://www.youtube.com/watch?v=MWFnaNX0cB0
Miltä tuo tekniikka näyttää? Tuossahan tehdään ainakin suorin jaloin, mutta jotenkin tuntuu, että noin liike menee selälle. Vai jännitetäänkö tuossa jotenkin selkää toistojen aikana?

onkos artoo YIT hommis? Olin meinaan kerran firmas hommis joka sit teki aliurakkaa noille. Vittu että ne jakso vouhottaa noista tauoista. Ei saanu yli 15min olla syömässä ku mestari tuli sit naama punasena huutaa.Tähän asti olen yrittänyt syödä +3000kcal päivässä jolloin ohjelmaan ei kuulunut oikeastaan muuta liikuntaa kuin treeni ja pyöräilymatkat kouluun ja salille. Painon nousu kuitenkin pysähtyi aikalailla nykyiseen 85-86 kiloon. Ja treeni oli 2jakoinen.
aamupala 5:00
puuro 2dl, raejuusto 200g, maito 2lasia. vitamiinit, omega3
kahvitauko 8:00
raejuusto 200g, 2leipää + päälliset, mehua, kahvia
ruoka 10:00
400g maksalaatikko/vast. 350g/400g ruoka, mehua, kahvia, leipää jos ehtii
kahvitauko 12:00
raejuusto 200g, 1-2leipää, mehua, kahvia
välipala n. 14:15 ennen salia
banaani+ proteiinia 2dl (n. 40-50g) vedessä
salin jälkeen palkkari n.klo 16:00 (1dl massblast & 1dl hera80 vedessä)
ruoka 16:30
2-3lasia maitoa, 200g kanaa/ jauhelihaa/ vast. , + 2dl riisi/ 3dl makarooni/ 5-8 peruna, leipää tarpeen mukaan
välipala ennen klo 19
proteiiniä vedessä 2dl (n. 40-50g), banaani, leipää
iltapala klo 21 jälkeen
purkki esim tonnikalaa, mehua ja leipää?
Kuulostaako tämä nyt ihan perstuntumalta hyvältä, vai olisko jotakin järkeviä muutoksia? Ja onko ennenkaikkea kasvuun riittävästi evästä? Kiitos jo etukäteen!![]()
onkos artoo YIT hommis? Olin meinaan kerran firmas hommis joka sit teki aliurakkaa noille. Vittu että ne jakso vouhottaa noista tauoista. Ei saanu yli 15min olla syömässä ku mestari tuli sit naama punasena huutaa.
noh onneksi en ollu kyseisen henkilön alainen suoraan, ku tuli muutamaan kertaa vaihettua tulisia sanoja sen kanssa :D

+3000kcal :lol2: aika runsas plussa, tarkotit varmaan 3000kcal/päivä eikä plussilla noin paljoo.
Iltapalalla ei kannata vetää hiilareita (mehu ja leipä) sillä se tarkoittaa että insuliinia rupeaa erittymään. Ja se on hieman joko/tai -tilanne insuliinin ja kasvuhormoonin kanssa eli nukkumaan mennessä eniten erittyy kasvua jos ei ole insua veressä paljoa. Noin karkeasti sanottuna. Ja muuten, yöksi kannattaa ottaa hitaasti imeytyvää kaseiinia, jotta sitä protskua riittää koko yöksi hyvin. Eli saat sitä esim. maitorahkasta tai raejuustosta. Myös lisäravinteena voi ottaa. Sekaan vähän vaikka öljyä joka hidastaa sitä imeytymistä vielä ja kuituja (esim. vehnäleseitä).
Tarkotin nimenomaan että yli 3000 kaloria päivässä :D Suurin piirtein paperilla 3200-3300, mutta pientä heittoa siinä on päivittäin.
Normaalisti oon ottanutkin illalla raejuustoa öljyllä. Maitorahkan makua en oikeestaan voi sietää, niin olisiko joku muu ruoka aine suurinpiirtein vastaava?
Vaihtelun kannalta vaan, ettei ruokavalio jää liian ykstoikkoiseksi.
Tai sitten vaan esim. sitä pro slow'ta ja hedelmiä illalla?
En usko, että niitä hedelmiä kannattaa illalla ottaa. Maitorahkasta saa kyllä ihan hyvää (yllättävää kyllä) lorauttamalla sinne jotain sokeritonta mehutiivistettä sekaan. Ja ihan hyvää siitä myös tulee pistämällä sen vaikkapa banaanin kanssa tehosekottimeen ja maun mukaan sinne vaikka makeutusainettakin.
Joo, sitä vois melkeinpä kokeilla. Näyttääkö tuo ruokalista sun silmään muuten hyvältä/riittävältä? Onko jotain mitä itse muuttaisit?
Paljonko tälläinen 70kg ruipelo kuluttaa perus reenipäivänä? Oon syöny jotai +2500/kcal per päivä ja prodee 2,5-3g/painokilo, riittääkö?