Road to GP 2007 - 19 viikkoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Onnea vaan tännekkin Mikalle voitosta Oslossa! Nyt vaan katse kohti tulevaa ja voitto kotiin sieltäkin!

Tässä oma pieni tribuutti herralle. Oli vaan niin hienot poset, että inspiroi vääntämään tommosen.

http://i175.photobucket.com/albums/w154/Slagheck/imcallingitdone1copy.jpg

Toivottavasti linkki nyt toimii.
Vaikka raapustus ei ehkä herran kunnolle teekkään kunniaa...

Vittu että on hieno kuva!!!! No huh huh! Mika tulee kermaamaan kun näkee ton!

Edit, ei saakutti, vielä pitää hehkuttaa. Todella tyylikäs!

Joku nimi vielä työlle ;)

imcallingitdone1copy.jpg

Hostasin sen vielä sun puolesta slagheck. Kaikki kunnia sinun työllesi!!!!

Onnea vaan tännekkin Mikalle voitosta Oslossa! Nyt vaan katse kohti tulevaa ja voitto kotiin sieltäkin!

Tässä oma pieni tribuutti herralle. Oli vaan niin hienot poset, että inspiroi vääntämään tommosen.

http://i175.photobucket.com/albums/w154/Slagheck/imcallingitdone1copy.jpg

Toivottavasti linkki nyt toimii.
Vaikka raapustus ei ehkä herran kunnolle teekkään kunniaa...

Wow!!!!!! Nyt lähti leuat paikoltaan.. Kiitos kuvasta, todella vetää sanattomaksi!!!:worship:

Onnittelut Giant Killerille! Road to GP oli kivinen, mutta se palkittiin kivisellä tiukalla lihalla ja ansaitulla voitolla. Mahtavaa :worship:

Ja minä kun luulin että se edellinen vaparisi oli as good as it gets.. tämä eilinen vei kyllä voiton siitäkin :D

Onnittelut voitosta, Mika. Road to GP -projekti oli minun mielestäni todella mielenkiintoista seurattavaa ja antoi varmasti omalta osaltaan itsellekin lisämotivaatiota omaan pieneen dieettiin. Ja Lagheckille iso :thumbs: pirun tyylikkäästä kuvasta... Kunpa pysyisi itselläkin photari käsissä tuolla tavoin.

Viikko 19

Menikö nää viikot jo sekaisin? Onko tämä 18 vai 19?

Anyways.

"No niin, nyt ollaan kotiuduttu Oslon kisoista ja kunnialla vielä!
Kullan sieppasin Ayad Kadem Musan nenän alta -80kg sarjassa ja poseerasin itselleni vielä Best poser-tittelin. Kisa oli äärimmäisen rankka ja pitkä, mutta kyllä se toisaalta oli sen väärti. Kivaa oli ja koko Suomen joukkue oli todella mukavaa seuraa."

1.jpg

"Kisat olivat siis todellinen menestys. Onnea vielä kaikille muille Suomen joukkueen jäsenille ja kiitos seurasta."

3.jpg

"Nyt vielä täytyy erikseen mainostaa kisavärejäni, sillä otin käyttööni Luke Rayn edustaman kisaväripalvelun ja huh huh miten hyvin värit onnistui ja palvelu pelasi! Jan Tana-väri sopi minulle kuin nyrkki silmään. Nyt ensi viikolla Luke on tulossa myös kulttuuritalolle ja tarkoituksena olisi käyttää Luken palveluja sielläkin."

2.jpg

"Suosittelen siis lämpimästi kaikille siellä kilpaileville tytöille ja pojille Luke Rayn edustaman Sunlesstanin käyttöä!! Perjantaina laitettiin pari värikerrosta ja kisa-aamuna kolmas ja Luke hoiteli vielä poseerausöljyt joka kerta kun menin lavalla (menin siis 3 eri otteeseen)!! Sika helppoa ja kätevää ja hinta on täysin samaa luokkaa kuin itse ostaisi pro tanit, sillä erolla, että itse ei tartte kärsiä koko viikkoa värien kanssa."

4.jpg

5.jpg

"Nyt siis levätään tämä ilta ja syödään hiilaria ja juodaan paljon nestettä. Huomenna maanantaina jatkuu rääkki vielä viikon verran ja kultsalle jo on katseet. Kiva reissu ja road to GP alkaa hiljalleen kääntyä loppua kohden."

6.jpg

-MN

Helvetin siisti kunto. Niin se aika lentää ja yksi suosikkiketju loppuu pian :(

Täytyy kyllä itsekin kehasta Mikeä, että kaiken kiireen keskellä kerkee tätä "road to gp" triidiä tehdä, todella hienoa. Ja nyyssikselle onnittelut kullasta, ei muutakuin onnea hesan kisoihin.

Jos oikein muistan (olin niin jännityksessä kaikesta:eek: ) niin punnituspaino oli vain 71, jotain. :worship: Pian on Kultsa ja näen kaiken livenä:hyper:

Kiitti. Tonginkin tuossa, ja F Carlsson tuumasi, että Mikan punnituspaino olisi ollut 71.8. Todellakin mahtavaa nähdä tuo vapari kultsalla:hyper:

20070421_0279.jpg

Aatelkaa, että mä olin alle kasikympissä se kevyin kaveri. Seuraavat jannut tais painaa sen 76 ja ylöspäin,,,,,ja mää menin voittamaan... hih!

Annie: Missä se forumilla F Carlsson musta puhuu? Olisko liikaa pyydetty linkkiä sinne keskusteluun?:rolleyes:

Aatelkaa, että mä olin alle kasikympissä se kevyin kaveri. Seuraavat jannut tais painaa sen 76 ja ylöspäin,,,,,ja mää menin voittamaan... hih!

No eiku sitten vaan vajaa 10kg lisää massaa, niin oot voittamaton... myös over allissa :D

Back
Ylös Bottom