Road to GP 2007 - 19 viikkoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Se on kyllä hyvä, että meillä suomessa on sananvapaus. Hieno projekti oli. Hieman oli kovin elokuvamaista tekstiä osittain mikä kuulosti hiukan liian mahtavalta minun korvaani.;)

Tohon aikasempaan niin mika on huomattavasti isompi kuin yksikään classic mies, sekä omaa viellä hyvin esteettisen ja kauniin mutta silti todella treenatun vartalon. Esim mun mielestä imo huomattavasti mielummin näyttäisin mikalta kuin joltain ammattilaislavojen syöttöporsaalta joka livenä näyttää aivan saatanan läskiltä norsulta. Varsinkin tuo esimerkki Warrenista oli huono.

Mikalle paljon hattua ja jaksamista tuleviin koitoksiin. Kunto oli rautaa! :rock:

Enkä ole yksin ajatuksien kanssa, koska on ihmisiä joiden mielestä Road to Gp imi kiveksiä. Parin ystäväni kommentit:

"minua vituttaa se hifistely...vittu mähönen ja mike kylässä, porukalla katotaan excelistä kalorit ja hiilarit ja sitten taulutelkkarista katellaan posetusta ja hiotaan"

"ja lopulta on mallikuvat netissä ja fiksataan vielä ihoa sileämmäksi ja valitaan hinttimäisistä posetuksista hinttimäisimmät ja mike kameransa kanssa mulkku pystyssä ottaa kuvia"

Täytyy ihan suoraan todeta, että melko välkkyjä ystäviä sinulla. Ei tarvitse olla kovin suuri älyllinen johtaja tajutakseen että tuo road to gp oli showta ja viihdykettä, ei todellakaan mikään kuolemanvakava asia. Ja nuo mulkku pystyssä yms. henkilökohtaisuuksiin menevät kommentit kuulostavat lähinnä esikoululaisen lässtykseltä.

Ei tarvitse suutahdella, mutta persettä en nuole. Niitä riittää muutenkin täällä.

Persettä ei tarvitse eikä pidä nuolla, riittää että ajattelee edes vähän mitä näppäimistöltään suoltaa.

Koirat haukkuu ja karavaani kulkee.

Road to GB on ollut hienoa luettavaa ja ihmettelen itse lähinnä sitä, miten jollain riittää dieetillä energiaa tämmöisen tekemiseen. Itse en Mikaa tunne erityisen hyvin henkilökohtaisesti, muutaman kerran olen tavannut livenä, ja täytyy sanoa, että kyseenalainen ylimielisen leima lähinnä pistää jo naurattamaan. Mikahan on niin symppis tyyppi kuin nyt ihminen vaan voi olla.

Mikahan on niin symppis tyyppi kuin nyt ihminen vaan voi olla.

Todellakin. Niin valloittava kapistus, että sen vois pistää vitriiniin olohuoneeseen ja vaan ihailla. Välillä syöttää juustokakkua:thumbs:

Todella mielenkiintoinen projekti ollut seurata. Hyvää sisältöä taas palstalle! Kiitokset ja kumarrukset molemmille:hyper:

Tuntuupa tavallaan hassulta, et tää proggis on nyt ohi.

Intoo piukassa odottelee seuraavia ideoita ja toivottaa paljon voimia tulevaan:)

Hauskaa Vappua!

Tohon aikasempaan niin mika on huomattavasti isompi kuin yksikään classic mies, sekä omaa viellä hyvin esteettisen ja kauniin mutta silti todella treenatun vartalon. Esim mun mielestä imo huomattavasti mielummin näyttäisin mikalta kuin joltain ammattilaislavojen syöttöporsaalta joka livenä näyttää aivan saatanan läskiltä norsulta. Varsinkin tuo esimerkki Warrenista oli huono.

Mikalle paljon hattua ja jaksamista tuleviin koitoksiin. Kunto oli rautaa! :rock:

Todellakin olen samaa mieltä!!:rock: Kiitokset mahtavista kuvista ja siisteistä jutuista Team M&M ja tsemppiä eteenpäin! Uusia projekteja odotan innolla:kippis1:

Mikalle ja Mikalle tsemppiä jatkossa on näitä juttuja ja kuvia mielenkiintoista seurata. Ja meininki ihan asiallista ja hyvää täällä pakkiksessa. Sen verran on tullut eri foorumeita koluttua. Aina välillä joku provoaa tai trollaa mutta sellaiset voi jättää omaan arvoonsa ;-)

Kiitos Team M&M:lle tästä! On ollut tosi viihdyttävää luettavaa vaikka alussa pelkäsin että teksti tulee olemaan pelkkää synkkyyttä, ankeutta ja mustaa :) Tosi hienoa, että tällä tavalla jaetaan kokemuksia ja tietoa lajista, joka kuitenkin suurimmalle osalle sivusta seuraajia on täysi kysymysmerkki. Nähdään helposti vain se kisapäivä ja hetki lavalla ja luullaan, että jotkut vaan syntyy sen näköisiksi. :jahas: 99% meistä ei ikinä olis samaan. Hienoa työtä - ja Mika, sijoituksista viis, olet takuulla yksi yleisön suosikkikisaajista UPEAN ja suorastaan sielua koskettavan esiintymistaitosi ansiosta. :)

Mikelle pssst - ois tosi siistiä saada samankaltainen juttu jostakin syksyn fitness/bf-kisaajasta!

Mielestäni noissa kisoissa ois kiva jos pääsisi jututtamaan kilpailijoita, eli ne pyörisi jossain vaiheessa yleisön joukossa.
Ainoat keiden juttusille pääsi olivat Godzilla ja Jerry.
Mikalle semppiä jatkoon. Pidän kyllä sinun rakenteestasi, mutta overall-kisa ei palvele sua :rock:

kaikille Mikan arvostelijoille :

Hän ja taustatiimi kyllä tietävät aivan hyvin, missä hänellä on parannettavaa, ja sitä työstetään täydellä teholla, silti voi mennä kisoihin vaikkei olisikaan sonni. se on jo tullut täysin selväksi, ettei hänelle tässä vaiheessa sovi yleiset sarjat.

Ei niitä jalkoja hetkessä kasvateta Jerryn kinttujen kokoiseksi!

Mika on tuonut lajille uusia tuulia, ja varmasti saanut monen taviksen kiinnostumaan lajista uudella tavalla ja poistanut ennakkoluuloja.

melko monella GP:kisaajalla oli ''balettia'' esityksessään.

tarviiko joka v***n keharin olla kalju kaulaton karju, joka töksäyttelee poset äijämäisesti?!!ei se kyllä ainakaan yleisöä palvele. toki onhan se kiva , että joukossa on niitä sonneja ja gaselleja, sekä jotakin niiden väliltä, säilyypähän mielenkiinto.

Mika on kaikkea muuta kuin YLIMIELINEN, jos ihminen ei pyytele anteeksi olemassaoloaan, ja uskaltaa esiintyä, leimataan heti. Ketä se palvelee jos lavalla ollaan kynnysmattona?

KIITOS KAIKILLE TEILLE JOTKA OLETTE TSEMPANNEET MIKAA JA OLLEET HENGESSÄ MUKANA, toivottavasti saitte potkua omiin treeneihinne ja dieetteihin:haart:

with big:haart: Vilma

Eihän täällä muut arvostelullut kuin minä, että olisit samantien minulle osoittanut avautumisesi. ;)

Ei tarvi olla, mutta mielestäni parasta olisi jos kaikki podarit olisi Ruhlin massoissa ja posettaisivat jäykästi murahdellen.

Pienemmille tanssijoille sitten oma uusi laji Bodydance. :rock:

Tsemppia Mikalle ja taustatiimille uusin koitoksiin ja koivet kasvuun !

Mika on viemässä minun mielestä bodausta vapaaohjelmien suhteen sellaiseksi mitä se on alkujaan ollut ja mitä mielestäni kuuluisi edelleen olla..viihdettä.

Tässä hyvä esimerkki:

http://www.youtube.com/watch?v=G6AOpo-o2Yk

Kehonrakennus on yleisölaji ja kyllä poseerauksen sekä vapaaohjelman tulee olla viihdyttäviä. Lihashan lajissa näyttelee pääosaa, mutta kyllä sillekin pitää arvoa antaa miten se tuodaan esiin lavalla ja kuuluu siitäkin pisteitä jakaa.

Suomalainen "mikä-toikin-on-oleviin" ajattelutapa on kovin perseestä. Heti ollaan avautumassa jos nyt jossain kuvissa esiintyy ja kaikenlisäksi vielä näyttääkin hyvältä.

Komea kunto Mikalla oli GP:ssä. Nyt sitten pienen levon jälkeen Lamb Of Godit soimaan ja salitreenit taas kunnolla käyntiin :thumbs:

Ps. Luomis tais istua melkein meitsin vieressä. Oot kovin kaunis:haart:

hyvät vaput molemmille Nyyssölöille!

Back
Ylös Bottom