Helga
Team SportLife
, koska ei vituta. Käytiin tänään lääkärissä ja tuloksena akuutti keuhkoputkentulehdus. Lääkäri määräsi järeimmät antibiootit ja särkylääkkeet mitä löytyy ja tabletit ovat kyllä sen mukaisia, esimerkiksi särkylääkkeet ovat kokoluokkaa 2x1cm :D. Antibiootit ovat 750mg ja särkylääkkeet 800mg ja nämä molemmat pari kertaa päivässä :D. Tänään otin jo yhden antibiootin ja on niin tehokas, että kuume tippuu kohinalla...
Mä oon taas hirveä besserwisser, mut keuhkoputkentulehdus on virustauti ja sitä ei kukaan vastuunsa tunteva lääkäri hoida antibiooteilla tai sit mä oon idealisti :D Mutta toivon tietysti, että Minttu paranet mahdollisimman pian! Voihan sulla olla vaikka keuhkokuume, jolloin amoksisilliinikuuri on ihan paikallaan.
Ja ei kai särkylääkkeiden järeyttä koolla mitata? Ainakin mun Burana 400 mg:n tabletit on 800 mg:n tablettien kanssa ihan saman kokoisia ;) Ja Subutexit taitaa olla Buranaa pienempiä
Tai enhän mä tiedä! 
EDIT: Eli mua vituttaa lääkärit, jotka haluaa päästä siitä mistä aita on matalin!
, koska ei vituta. Käytiin tänään lääkärissä ja tuloksena akuutti keuhkoputkentulehdus. Lääkäri määräsi järeimmät antibiootit ja särkylääkkeet mitä löytyy ja tabletit ovat kyllä sen mukaisia, esimerkiksi särkylääkkeet ovat kokoluokkaa 2x1cm :D. Antibiootit ovat 750mg ja särkylääkkeet 800mg ja nämä molemmat pari kertaa päivässä :D. Tänään otin jo yhden antibiootin ja on niin tehokas, että kuume tippuu kohinalla...
Ja Mintulle edelleen pikaista paranemista, sitä toivotin jo ensimmäisessä näsäviisaassa postissani sulle :piis: