jos mut näkee offilla noissa vetimissä, ihmiset ei taida tietää itkeäkö vai nauraa
;)
Mulla toteutuu vaihtoehdot Gaspin takki ja mandariinit (tai greipit) kainalossa. Lisäksi Mikan mainitsema niskojen venyttely :D .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jos mut näkee offilla noissa vetimissä, ihmiset ei taida tietää itkeäkö vai nauraa
jep oon tosissani;)
samalla vahvasti epäillen aloituspostauksen olevan kenties ovela piiloprovo
Nooo...... 40 cl vodkaa, muuta ei tarvita.
siis mitvit eikö kukaan muka myönnä ottavansa pientä kultsa-kuuria??? =)
Mikä on kultsa? Oon tosissani.
Hohoo...oon ollu 6 vkoa dieetillä 98 -> 91 kg, ja ihan vaan kultsaa varten! :D
1) solkkua pohjille - ruskea läski on kauniimpaa kuin valkoinen
ja
5) jotain hihatonta päälle - uskottelen itselleni, että muhku olo on vain ja ainoastaan lihaskasvun tuomaa
Tuohon kannattaa soveltaa colemannin ehdotusta känneistä stadin yössä edellisiltana. Varoo viinan liiallista lipittämistä (tarkoitushan ei ole missata kisoja halailemalla posliinia hotellilla), mutta varmistaa että loppuillasta kiertää kaikki mahdolliset nakkikioskit ja hampurilaispaikat. Varmasti on sellaiset silmäpussit seuraavana aamuna ja naama niin turvoksissa, että rypyt kyllä silenee. Jos on taipumusta tummiin silmänalusiin, kannattaa vetää sitä protania naamaankin. Itseasiassa itsekin mietin tuon solkkukortin korvaamista parilla kerroksella protania, tulee varmaankin edullisemmaksi.Toi eka oli kyllä hjyvä, siihen minäkin turvaudun. Mutta mutta, mitä mä teen näille rypyille... säkki päähän.
Tuohon kannattaa soveltaa colemannin ehdotusta känneistä stadin yössä edellisiltana. Varoo viinan liiallista lipittämistä (tarkoitushan ei ole missata kisoja halailemalla posliinia hotellilla), mutta varmistaa että loppuillasta kiertää kaikki mahdolliset nakkikioskit ja hampurilaispaikat. Varmasti on sellaiset silmäpussit seuraavana aamuna ja naama niin turvoksissa, että rypyt kyllä silenee. Jos on taipumusta tummiin silmänalusiin, kannattaa vetää sitä protania naamaankin. Itseasiassa itsekin mietin tuon solkkukortin korvaamista parilla kerroksella protania, tulee varmaankin edullisemmaksi.
Mä vaan hiivin sinne. En valmistaudu.;)
?